Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، صبح امروز نشستیبا حضور رییس کمیته بین الملل فدراسیون فوتبال و رییس پژوهش مرکز ملی فوتبال ایران با نمایندگان باشگاه اینتر میلان ایتالیا در محل سالن جلسات مرکز ملی فوتبال ایران برگزار شد.
در این نشست که مارکو مونتی مدیر فنی آکادمی اینتر به عنوان نماینده باشگاه ایتالیایی در آن حضور داشت،ویتوضیحاتی در خصوص فعالیت های باشگاه اینتر در زمینه آکادمی ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس اعلام مونتی،باشگاه اینترمیلان در ۲۹ کشور نمایندگی فعال دارد و در آسیا هم در حوزه آکادمی در کشورهای چین، ژاپن، عربستان و امارات فعالیت جدی و مستمر می کند.
وی ابراز امیدواری کرد با توجه به استعدادهایی که در ایران حضور دارند،باشگاه اینتر با فدراسیون فوتبال برای راه اندازی آکادمی برای آموزش مربیان پایه و فعالیت در این حوزه به توافق برسد.
بر این اساس قرار است موضوع جهت بررسی بیشتر به هیات رییسه فدراسیون فوتبال برود.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۱۶۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان سابق تیم ملی: فوتبال را دنبال نمی‌کنم

به گزارش "ورزش سهگ، امروز در حاشیه دیدار یادبود عبدالقدیر آب‌پرور دو تیم بازیکنان رسانه و پیشکسوتان برابر یکدیگر قرار گرفتند. محمد خاکپور کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۱۹۹۸، در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: ما امروز یاد دوستان ما را گرامی می‌داریم چون این بازی به یاد آنها بوده. بازی خوبی بود و تیم حریفم جوان‌تر از ما بود و تمرین داشت. هدفم این بود که دور هم جمع شویم.

ویدئو: 330287

وی افزود: من کوچکتر از آن هستم که توصیه داشته باشم و مهم این است که فکر کنیم چه اثری می‌گذاریم. به این فکر کنیم که آن مثمرثمر است یا نه. اگر به این فکر کنیم و عمل داشته باشیم فکر می‌کنم درست شود.

کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران ادامه داد: فوتبال ایران را دنبال نمی‌کنم. من زیاد علاقه‌ای ندارم و حقیقتا اصلاً دنبال نمی‌کنم.

دیگر خبرها

  • حضور بازیکن پرسپولیس در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • حضور بازیکن پرسپولیس در کمیته انضبلطی فدراسیون فوتبال
  • کاپیتان سابق تیم ملی: فوتبال را دنبال نمی‌کنم
  • محمد خاکپور: اصلا فوتبال ایران را دنبال نمی کنم! / فیلم
  • اسبقیان: سوم اردیبهشت مالکان استقلال و پرسپولیس مشخص می‌شود/ به دنبال حضور هیئت مدیره نیستیم
  • معاون وزیر ورزش: واگذاری استقلال و پرسپولیس، آرزوی دیرینه هواداران است
  • به‌دنبال حضور در بازی‌های آسیایی و المپیک ۲۰۲۸ هستیم
  • حکم سنگین برای نایب رییس سابق فدراسیون؛ شهره موسوی به 10 سال حبس محکوم شد!
  • اسبقیان:واگذاری استقلال و پرسپولیس،آرزوی دیرینه هواداران است
  • واکنش اسبقیان به ادعای وزیر اقتصاد در مورد مسائل مالی فدراسیون فوتبال+فیلم