Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر بهداشت عصر دیروز، بیمارستان 96 تختخوابی بی بی حکیمه خاتون(س) و پایگاه اورژانس هوایی گچساران را افتتاح کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا، عملیات ساخت بیمارستان بی بی حکیمه خاتون(س) گچساران از سال 86 آغاز شده بود که تا سال 93 حدود 60 درصد پیشرفت فیزیکی داشت.

این بیمارستان در زمینی به مساحت 30 هزار متر مربع و زیربنای 11 هزار متر مربع با اعتباری بالغ بر 350 میلیارد ریال در سه طبقه ساخته و تحهیز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیمارستان بی بی حکیمه خاتون(س) گچساران با مشارکت مناطق نفت خیز جنوب ساخته شده و دارای بخش های اورژانس، بستری، جراحی، داخلی، اتاق های عمل، داروخانه، زنان و زایمان و سونوگرافی است. همچنین پایگاه اورژانس هوایی گچساران به منظور ارائه خدمات به بیماران و مصدومان با در اختیار داشتن یک بالگرد مستقر در فرودگاه این شهرستان، با حضور وزیر بهداشت افتتاح شد.

وزیر بهداشت در این مراسم گفت: استفاده از عقل، تدبیر، دانش و تجربه بشری می تواند کشور را به مسیر صحیح هدایت کند اما با شعار، هیاهو، احساس و جنجال، نمی توان کشور را ساخت.

به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا، دکتر سید حسن هاشمی در آیین افتتاح بیمارستان بی بی حکیمه خاتون(س) گچساران، افزود: اقدامات ارزشمند دولت در حوزه خدمات و از جمله سلامت، موید این نکته است که افرادی که در خرداد 92 به پای صندوق های رای آمدند و به دکتر روحانی رای دادند، به بیراهه نرفتند و راه درستی را انتخاب کردند .

وی بیان کرد: مردم ایران با توجه به عقبه فرهنگ، دانش، ادب و تمدن، آینده خوبی خواهد داشت و ایران می تواند جایگاه اصلی خود در عرصه های بین المللی را پیدا کند .

وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: امیدوارم تمام مردم ایران از فرصت انتخابات استفاده کنند و سرنوشت خود، فرزندان و نسل آینده کشور را در طراز انقلاب اسلامی و تمدن ایرانی رقم بزنند .

هاشمی ضمن تقدیر از نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی به دلیل حمایت از حوزه سلامت، گفت: دولت در حوزه خدمات، اقدامات بسیار زیادی را انجام داد و در موفقیت طرح تحول سلامت بعد از خدا، حمایت های مقام معظم رهبری و رهنمودهای رییس جمهور، دکتر تاج گردون نماینده مردم گچساران و باشت، نقش بسیار مهم و اثرگذاری داشت و بیشتر از برادرم، او را دوست دارم .

وی ادامه داد: دکتر تاجگردون بیشترین کمک را در طرح تحول سلامت به وزارت بهداشت کرد و درآمد وزارت بهداشت از محل یک درصد مالیات بر ارزش افزوده، پیشنهاد این نماینده بود که باوجود مخالفت برخی همکاران ما در دولت اما با تلاش نمایندگان تصویب و موتور اصلی اجرای طرح تحول سلامت شد.

هاشمی، وضعیت خدمات سلامت در گچساران را بسیار مناسب عنوان و اضافه کرد: تعداد تخت های بیمارستانی در این منطقه تا پایان سال، به وضعیت بسیار خوبی می رسد و امیدوارم که راه اندازی بیمارستان زنان و کودکان بی بی حکیمه خاتون(س) گچساران بتواند الگویی برای کشور شود.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۲۷۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک چهار میلیارد ریالی خیرین سلامت به بیمارستان حضرت زهرا (س) فریمان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیر شبکه بهداشت و درمان فریمان گفت: حاج حسین هروی؛ این مبلغ را در قالب خرید تجهیزات و ملزومات پزشکی و مواد مصرفی مورد نیاز شامل تهیه یو پی اس، تجهیزات مورد نیاز اتاق عمل چشم پزشکی و قطعات دستگاه‌های دیالیز به بیمارستان حضرت زهرا (س) اختصاص داد.

 محمود ولایتی مقدم با قدردانی از اقدام خیرخواهانه این خیر افزود: امیدوارم با عنایت بیشتر خیرین سلامت به مقوله بهداشت و درمان، شاهد تحولات خوبی در راستای بهبود ارائه خدمات در حوزه سلامت شهرستان فریمان باشیم.

دیگر خبرها

  • افتتاح ۲ خانه بهداشت روستایی در تالش
  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • ۲ خانه بهداشت روستایی در تالش افتتاح شد
  • گشایش دو پایگاه سلامت در کیش
  • افتتاح ۲ طرح بهداشتی در جوین
  • کمک چهار میلیارد ریالی خیرین سلامت به بیمارستان حضرت زهرا (س) فریمان
  • پیشرفت فیزیکی بیمارستان کسری به ۹۸ درصد رسید
  • پیشرفت بیش از ۹۰ درصدی بیمارستان شهدای ملکشاهی
  • ایستگاه سلامت در مرکز شهر سی سخت برپا گردید
  • افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت روستایی ابارش سبزوار