Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-25@13:27:58 GMT

آماده‌باش بیش از ۲۲۰۰ پایگاه اورژانس در روز انتخابات

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۳۴۷۲۲۶

پیرحسین کولیوند، اظهار کرد: باتوجه به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا سازمان اورژانس در سراسر کشور به صورت آماده‌باش کامل به سر می‌برد.

خبرگزاری ایسنا: سرپرست سازمان اورژانس کشور از آماده‌باش بیش از ۲۲۰ پایگاه اورژانس همزمان با روز انتخابات خبر داد.

پیرحسین کولیوند، اظهار کرد: باتوجه به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا سازمان اورژانس در سراسر کشور به صورت آماده‌باش کامل به سر می‌برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرپرست سازمان اورژانس کشور با اشاره به آماده‌باش ۲۲۶۵ پایگاه اورژانس در سراسر کشور افزود: تعداد ۸۴۱ پایگاه شهری، ۳۷ پایگاه روستایی و ۳۲ پایگاه اورژانس هوایی جهت پوشش روز انتخابات آماده خدمات‌دهی هستند.

وی گفت: در تمامی شعب اخذ رای مهم آمبولانس‌ها استقرار می‌یابند که در صورت نیاز سریعترین خدمات اورژانسی ارائه شود.

کولیوند تصریح کرد: موتورلانس‌ها و اتوبوس آمبولانس‌های اورژانس نیز در سطح شهرها مستقر می‌شوند.

وی همچنین با اشاره به آماده‌باش اورژانس در تهران افزود: ۱۶۰ پایگاه شهری تهران با تعداد ۸ دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۳۰ دستگاه موتورلانس در سطح شهر مستقر و آماده خدمت‌دهی هستند.

کولیوند ادامه داد: با هماهنگی‌های انجام‌گرفته، اورژانس‌های بیمارستانی نیز به صورت آماده‌باش قرار دارند تا در صورت نیاز خدمات اورژانسی به هموطنان ارائه شود.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۴۷۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش پایگاه‌های موتورلانس اورژانس در فارس

مسئول موتورلانس اورژانس فارس در گفت گو با خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، گفت: امسال تعداد موتورلانس‌ها از سه دستگاه به ۷ دستگاه افزایش یافته و ۸۰ درصد خدماتی که آمبولانس ارایه می‌کند از طریق کارشناسان موتور بانی ارایه می‌شود.
محلاتی افزود: استان فارس بعد از تهران بیشترین موتورلانس را دارد و در حال حاضر ۷ پایگاه اورژانس ۱۱۵ شیراز از خدمات موتور بانی به صورت ۲۴ ساعت‌ها استفاده می کنند.

مسئول موتورلانس اورژانس فارس گفت:  در اماکنی که ترافیک سنگین است و آمبولانس ها به سختی تردد می کنند، موتورلانس‌ها به سرعت اعزام می‌شوند تا خدمات اورژانسی اولیه به بیماران ارائه و در صورت نیاز، آمبولانس برای انتقال بیمار اعزام شود.
وی با بیان اینکه از پارسال که موتور بانی در شیراز راه اندازی شد بسیاری از ماموریت‌های اورژانس فارس سریعتر انجام می‌شود ، افزود: آمبولانس‌ها به طور میانگین ۷ دقیقه و موتورلانس‌ها ۴ دقیقه بر بالین بیمار حاضر و خدمات پزشکی ارایه می‌شود.

دیگر خبرها

  • پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی
  • پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد
  • افتتاح نخستین پایگاه اورژانس بانوان در سیستان و بلوچستان
  • اورژانس جاده مرگ شبانه‌روزی می‌شود!
  • نخستین پایگاه اورژانس بانوان در زاهدان افتتاح شد
  • برگزاری انتخابات دور دوم در ۸ حوزه کشور به صورت الکترونیک
  • راه‌اندازی دومین پایگاه اورژانس هوایی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران
  • افزایش پایگاه‌های موتورلانس اورژانس در فارس
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومین ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳/ فعالیت ۳۳۴۵ پایگاه اورژانس در سراسر کشور در ایام نوروز
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومان تصادفات جاده‌ای