Web Analytics Made Easy - Statcounter

حماسه مردم فارس امروز با حضور ۴۰۰ نیروی صدا و سیمای مرکز فارس به نمایش گذاشته می‌شود. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مدیر کل صدا و سیمای مرکز فارس گفت: ویژه برنامه‌های انتخابات امروز از ساعت ۷ صبح در صدا و سیمای مرکز فارس آغاز شده است و تا پایان زمان انتخابات ادامه دارد.
سید تقی سهرابی افزود: تیم‌های تولیدی سیمای مرکز فارس با استقرار در ۱۲ نقطه شیراز و شهرستان‌های آباده، جهرم، داراب، فسا، کازرون و لار، حماسه حضور مردم را از ساعت آغاز انتخابات تا پایان وقت قانونی به صورت زنده در قاب تلویزیون به تصویر می‌کشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: ارتباط زنده با شبکه‌های سراسری، حضور ۸ گروه خبری به همراه ۵۵ خبرنگار آزاد و ۱۵ خبرنگار فضای مجازی درشیراز و سایر شهرستان‌ها و پوشش اخبار انتخابات، ارتباط رادیویی زنده با ۱۱ شبکه سراسری و اخبارلحظه به لحظه حضور مردم از طریق برنامه‌های رادیویی آغاز شد.
مدیر کل صدا وسیمای فارس گفت: آخرین اخبار انتخابات و گزارش‌های تصویری در سایت و شبکه‌های اجتماعی و کانال خبرگزاری صدا و سیما به لحظه بارگذاری می‌شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۴۹۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل و سرما مانع عدم حضور مردم در پای صندوق های انتخابات نشد/مدیران برای رضایتمندی مردم آستین همت بالا بزنند

 معاون سیاسی اجتماعی استاندار   ضمن تشکر از حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای گفت: علیرغم تلاش دشمنان جهت کمرنگ کردن مساله حضور مردم در پای صندوق های رای اما مردم با حضورشان در انتخابات تمامی نقشه های دشمنان را خنثی و مشت محکمی به دهان دشمنان زدند.

  رضا شریفی ضمن بیان اینکه برخی از جریانات داخلی همسو با معاندین تلاش های زیادی جهت کمرنگ نشان دادن و در نهایت تحریم انتخابات داشتند اما بی توجهی مردم استان و حضور حداکثری آنها بار دیگر نقشه های شوم دشمنان داخلی و خارجی را نقش بر اب کرد.

 وی همچنین در ادامه به اهمیت اجرایی کردن مصوبات رهبر انقلاب در سال ۱۳۸۱ پرداخت و افزود: اگر مصوبات مقام معظم رهبری در سال ۱۳۸۱ در استان اجرا می شد شاهد رشد و پیشرفت زیادی در این استان بودیم .

 معاون سیاسی اجتماعی استاندار گفت: هم اکنون تمامی تلاش دولت جهت اجرایی مصوبات سفر مقام معظم رهبری در استان است و لذا نیاز است مردم استان هم در خصوص اجرایی نمودن مصوبات رهبر انقلاب نهایت همکاری و همراهی را با مسئولان داشته باشند.

 شریفی همچنین به عملیات طوفان الاقصی و وعده صادق اشاره کرد و افزود: عملیان طوفان الاقصی و همچنین عملیات وعده صادق هیمنه رژیم صهیونسیتی و همدستانش را شکست و دروغ های رسانه ای اسرائیل و آمریکا را نقش بر آب کرد و قدرت ایران اسلامی را به جهانیان نشان داد.

 وی در ادامه به اهمیت تلاش مدیران جهت رفع مشکلات و رضایتمندی مردم پرداخت و بیان کرد: مدیرانی که هیچگونه برنامه ای برای خدمت کردن به مردم ندارند بهتر است استعفا و زمینه فرصت خدمت رسانی به سایر نیروهای توانمند را ایجاد کنند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی پنجم اردیبهشت
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • «انعکاس شیطان» آماده نمایش شد/ حضور «پیام خصوصی» در کانادا
  • برای آگاهی‌بخشی و انعکاس خواست مردم
  • بررسی ظرفیت‌های ِصداوسیمای کرمان برای اجرایِ طرحِ مولدسازی
  • آغاز رزمایش دریایی آمریکا-فیلیپین با حضور ۱۷ هزار نیروی نظامی
  • جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی سوم اردیبهشت
  • حضور پُر شور در دور دوم انتخابات سبب تشکیل «مجلس کارآمد» می‌شود
  • سیل و سرما مانع عدم حضور مردم در پای صندوق های انتخابات نشد/مدیران برای رضایتمندی مردم آستین همت بالا بزنند
  • انعکاس راهپیمایی حمایت از عملیات وعده صادق از شبکه آذربایجان غربی