Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، محمد رضا نظر نژاد با اشاره به ثبات قیمت نان نسبت به سال گذشته خاطرنشان کرد: قیمت نان سنگک نسبت به سال گذشته بدون تغییر بوده و در آستانه ماه مبارک رمضان افزایش قیمتی نخواهیم داشت.

وی افزود: قیمت نان دولتی با وزن ۴۰۰ گرم ۸۰۰ تومان، درصورتی که یک رو کنجد باشد با ۲۰۰ تومان افزایش قیمت فروخته می‌شود و اگر دو رو کنجد شود با قیمت هزار و ۵۰۰ تومان به دست مصرف کننده خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اتحادیه نانوایان سنگک تهران با بیان نرخ نان آزادپز خاطرنشان کرد: نان سنگک آزادپز با وزن ۴۳۰ گرم، ۱۳۰۰ تومان بوده درصورتی که یک رو کنجد باشد هزار و ۵۰۰ تومان و درصورت درخواست مشتری با دو رو کنجد با قیمت ۲ هزار تومان فروخته می‌شود.

بیش از ۱۰۰۰ نانوایی مازاد در سطح شهر وجود دارد

نظر نژاد درخصوص فروش نان با قیمت‌هایی بالاتر از نرخ‌های اعلامی گفت: حدود هزار تا هزار و ۲۰۰ نانوایی مازاد در سطح شهر وجود دارد که این عامل باعث کاهش فروش نانوایی‌ها شده و در این بین هزینه‌های تولید آن‌ها جبران نمی‌شود از این رو برخی از نانوایی‌ها با قیمت‌های بالاتر نان را به فروش می‌رسانند.

وی افزود: در ماه رمضان افزایش قیمت نان به دلیل زیاد شدن تقاضا در نانوایی‌های متخلف بیشتر دیده می‌شود که با دادن مجوزهای بی مورد برای انواع نانوایی در سطح شهر کنترل را سخت‌تر می‌کند.

نظر نژاد در خصوص کیفیت نان‌های سنگک اظهار کرد: نان سنگک نسبت به دیگر نان‌ها از کیفیت بالاتری برخوردار است، اما کیفیت آردهای تحویلی به انواع نانوایی‌ها در سطح شهر از وضعیت مطلوبی برخوردار نیست و همین امر باعث کاهش کیفیت نان‌های تولیدی شده است.

رئیس اتحادیه نانوایان سنگک تهران با بیان اینکه تولید نان باکیفیت نیاز به آرد با کیفیت دارد خاطرنشان کرد: دولت باید در کنار صادرات گندم واردات رانیز در دست کار داشته باشد تا با مخلوط کردن آرد انبار شده با آرد با کیفیت نان بهتری به دست خریدار برسد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: که در آستانه ماه مبارک رمضان با هیچ مشکلی در ارتباط با تامین نیاز مردم مواجه نیستیم و افزایش تعداد نانوایی‌ها در سطح شهر باعث کم شدن مشتری برخی نانوایی‌ها شده که مشکلاتی را برای نانوا‌ها به‌وجود آورده است.

منبع: میزان

دیافت کننده: رویا ذوالفقاری انتشاردهنده:آرش محمدی

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۷۷۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذخیره‌سازی ۲۱ هزار و ۹۴۴ تن گندم مورد نیاز در چهارمحال و بختیاری

یزدان یگانگی مدیرکل غله و خدمات بازرگانی چهارمحال و بختیاری در نشست تنظیم بازار چهارمحال و بختیاری با اشاره تامین گندم مورد نیاز این استان تا پایان خردادماه گفت: هم‌اکنون ۲۱ هزار و ۹۴۴ تن گندم مورد نیاز در انبار‌های استان ذخیره‌سازی شده است.

وی افزود: افزون بر این خرید ۱۸ هزار تن گندم از استان‌های خوزستان و کردستان نیز در دستور کار استان قرار دارد.

یگانگی اظهار کرد: مراکز خرید گندم اهمیت زیادی دارد و پیش‌بینی می‌شود امسال نیز خرید گندم قابل قبول باشد.

بیشتر بخوانید

خریداری ۲ هزار و ۲۰۰ تن گندم از کشاورزان فارسانی

وی در خصوص تامین شکر مورد نیاز استان اضافه کرد: در این ارتباط ۷۶۰ تن شکر سفید در انبار‌های این استان ذخیره‌سازی و همچنین حمل ۶۰۰ تن شکر نیز در دستور کار قرار دارد.

یگانگی با اشاره به وجود هزار و ۴۸۰ تن برنج در انبار‌های چهارمحال و بختیاری افزود: مذاکراتی برای افزایش سهمیه برنج استان نیز در حال انجام است.

وی پیش‌بینی کرد: با هماهنگی‌های انجام شده از سوی مسئولان این استان در خصوص ذخیره سازی و تامین کالا‌های اساسی مشکل و کمبودی وجود نخواهد داشت.

بهروز میرزایی معاون توسعه بازرگانی سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: با تمهیدات پیش‌بینی شده بازار شب عید و ماه مبارک رمضان بدون هیچ کمبودی از نظر تامین کالا‌های اساسی در استان پشت سر گذاشته شد.

وی با اشاره به تامین ۵۷۵ تن شکر مورد نیاز بازار شب عید و ماه مبارک رمضان افزود: ۴۹۰ تن شکر مورد نیاز خانوار طی یک ماه در چهارمحال و بختیاری تامین شد که از این میزان ۷۲ تن از طریق نمایشگاه بهاره در اختیار مردم قرار گرفت.

میرزایی اضافه کرد: همچنین در این بازه زمانی ۸۵ تن شکر نیز در اختیار بخش صنف و صنعت چهارمحال و بختیاری قرار گرفت.

وی، سهمیه برنج وارداتی چهارمحال و بختیاری را ۴۹۰ تن اعلام کرد که از این میزان ۴۰۲ تن جذب و روانه بازار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • مصوبات کمیسیون اصل نود برای افزایش کیفیت نان
  • وزارت صنعت بین تامین مواد اولیه با قیمت مناسب برای خودروساز تعادل برقرار کند
  • ذخیره‌سازی ۲۱ هزار و ۹۴۴ تن گندم مورد نیاز در چهارمحال و بختیاری
  • تأکید بر تأسیس هنرستانهای جوار صنعت در آذربایجان‌غربی
  • فعالیت ۴۷۶۱ نانوایی در آذربایجان غربی
  • جشنواره شهر رمضان برای برنامه‌های دیگر پایتخت الگو است
  • تداوم آرامش و ثبات بازار برنج کشور با حمایت دولت
  • پخت نان کامل به صورت نمونه در تعدادی از نانوایی‌ها
  • مشخص شدن دلیل کیفیت پایین نان خوزستان
  • آمادگی نانوایی‌های کرمانشاه برای پخت نان کامل