Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز،

عبادالله عبداللهی فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) در بازدید از نیروگاه سیکل ترکیبی اردبیل اظهارداشت:از ۴۵ میلیارد مترمکعب مخازن آب ساخته شده در کشور ۵۵ درصد آن توسط سپاه به انجام رسیده است، گفت: سپاه در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی برنامه‌ریزی هدفمند و منسجم طراحی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد :در حال حاضر ۲۵ میلیارد مترمکعب مخازن آب در کشور توسط سپاه ساخته شده و سپاه در حوزه ساخت مخازن آب اقدامات بسیار خوبی انجام داده است.

سردار عبداللهی با بیان اینکه فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) با بیان این که قرارگاه خاتم‌الانبیا در حوزه انرژی، برق و نیروگاه سیکل ترکیبی اقدامات اساسی انجام داده است، افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده طرح توسعه سیکل ترکیبی نیروگاه سبلان اردبیل تا خرداد سال ۹۷ به بهره‌برداری می‌رسد که این امر می‌تواند نقش بزرگی در تولید انرژی و برق داشته باشد.

وی تصریح کرد: قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) سپاه در حوزه پالایشگاه انرژی و گاز نیز برنامه‌ریزی‌های منسجمی دارد تا بتواند تحول عظیمی در توسعه و پیشرفت کشور فراهم کند.

فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیا با بیان اینکه با اقدامات قرارگاه ۱۱۷ میلیون متر مکعب گاز به شبکه افزوده می‌شود، بیان کرد: این موضوع نیز یکی از اقدامات مهم قرارگاه محسوب می‌شود.

سردار عبداللهی اظهار کرد: در حوزه تولید بنزین نیز هم‌اکنون به خودکفایی رسیده‌ایم و دیگر شاهد واردات بنزین نیستیم و با اقدامات انجام یافته درصدد هستیم ۶۰ درصد بنزین کشور را تولید کنیم و در حوزه صادرات نیز گام‌های اساسی برداریم.

وی با بیان این که با راه‌اندازی نیروگاه سیکل ترکیبی برای ۷۰۰ نفر اشتغال فراهم شده است، گفت: قرارگاه خاتم‌الانبیا در راستای توسعه اشتغال و اقتصاد مقاومتی نیز پیشگام بوده است.

منبع: پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۲۵۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۴۷ طرح مربوط به جهاد کشاورزی اردبیل به بهره‌برداری خواهد رسید

نوبخت اژدری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در راستای تحقق شعار سال جهش تولید با مشارکت مردمی در سال‌جاری تعداد ۱۴۷ طرح به بهره برداری خواهند رسید که این طرح‌ها در حال حاضر ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند، امیدواریم تا پایان سال‌جاری به بهره برداری برسند.

وی افزود: با بهره برداری از این طرح‌ها برای تعداد ۴۵۰ نفر به صورت مستقیم و برای تعداد ۹۰۰ نفر به صورت غیر مستقیم اشتغال ایجاد خواهد شد و به میزان ۱۲ هزار و ۶۰۰ تن به توان تولید استان اضافه خواهد شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل با اشاره به رویکرد افزایش ظرفیت واحدهای تولیدی استان افزود: بررسی‌ها نشان می‌دهد تعداد ۲۹ طرح شرایط فنی و کارشناسی لازم برای این مهم دارا هستند که قطعاً با اتمام این طرح‌ها نیز برای تعداد ۹۰ نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد خواهد شد و توان تولید به میزان ۱۰ هزار و ۲۰۰ تن افزایش خواهد یافت.

نوبخت ادامه داد: برنامه‌ریزی‌های لازم در خصوص تکمیل و بهره برداری از پایاب سد خدا آفرین در سطح ۲۹ هزار هکتار صورت گرفته که پس از بهره برداری از این پروژه کلیدی و مهم به میزان یک میلیون تن به تولید انواع محصولات کشاورزی استان اضافه خواهد شد و برای تعداد ۱۵ هزار نفر نیز به صورت مستقیم اشتغال ایجاد خواهد شد.

وی افزود: توسعه کشت متراکم گلخانه‌ای را نیز در سال جاری در سطح ۴۱۲ هکتار در دستور کار داریم که امیدواریم با بهره برداری از این طرح‌ها در سال‌جاری نیز به میزان ۵۶ هزار تن به میزان تولیدات کشاورزی استان افزوده شده و برای تعداد یک هزار و ۳۷۰ نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل فعال سازی ۳۸ واحد غیر فعال و نیمه فعال، توسعه زیرساخت‌های شهرک‌های کشاورزی، احداث باشگاه ورزشی، توسعه کشت متراکم گلخانه‌ای و ایجاد فرصت‌های جدید سرمایه گذاری برای جلب و جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی را از دیگر برنامه‌های اولویت‌دار سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل برای نیل به اهداف شعار سال عنوان کرد.

کد خبر 6063740

دیگر خبرها

  • ۱۴۷ طرح کشاورزی استان اردبیل امسال به بهره‌برداری می‌رسد
  • ۱۳ پروژه ملی استان اردبیل در اولویت تکمیل است
  • علت تعطیلی درمانگاه خاتم الانبیا چیست؟ فرماندار مهاباد: ممانعتی برای فعالیت نیست
  • ۱۴۷ طرح مربوط به جهاد کشاورزی اردبیل به بهره‌برداری خواهد رسید
  • ۱۴۷ طرح کشاورزی امسال در اردبیل به بهره برداری می‌رسد
  • بهره برداری از 147 طرح کشاورزی در سال جهش تولید
  • تجلیل مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان از رئیس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • بهره برداری از پل‌های معلم و قراملک تبریز در خرداد ماه
  • سردار تنگسیری: تامین آب پایدار قشم در اولویت قرارگاه محرومیت‌زدایی نیروی دریایی سپاه است
  • ۱۴۲ عمل جراحی در بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان انجام شد