Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مازند مجلس»
2024-04-23@10:38:19 GMT

واکنش نبیه بری به حوادث تهران

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۵۸۱۱۵۹

واکنش نبیه بری به حوادث تهران

مازندمجلس: رئیس پارلمان لبنان در واکنش به حوادث تروریستی تهران با ارسال پیام‌های جداگانه‌ای به مقام‌های ایران، حوادث تروریستی تهران را محکوم کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از العهد، «نبیه بری» رئیس پارلمان لبنان در پی حوادث تروریستی امروز –چهارشنبه- در حرم امام و همچنین مجلس شورای اسلامی در پیامی ضمن محکوم کردن این اقدام‌های تروریستی، تصریح کرد که این گونه حملات تروریستی عزم جمهوری اسلامی ایران را برای مبارزه و غلبه بر تروریسم بیشتر خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: «ایران جلودار گروه‌هایی است که برای ساقط کردن تروریسم، حامیان و طراحان آن می‌کوشند.»

نبیه بری در پیام جداگانه‌ای به «حسن روحانی» رئیس‌جمهوری ایران نیز افزود که این اقدام تروریستی عزم ایران را برای درهم شکستن تروریسم و ریشه کن کردن آن مصمم‌تر خواهد کرد.

وی افزود که در پی روی دادن این حوادث تروریستی نقش ایران در عرصه‌های مختلف برای مقابله با تروریسم به صورت علنی و غیرعلنی خواهد شد.

رئیس پارلمان لبنان همچنین با ارسال پیامی به «علی لاریجانی» همتای ایرانی خود، این اقدام تروریستی را در راستای جنایتی از پیش تعیین شده علیه ایران دانست و افزود که ایران در نوک پیکان جنگ مبارزه با تروریسم در جهان قرار دارد.

 

منبع: مازند مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mazandmajles.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مازند مجلس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۸۱۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای دیده شدن دسته گرگ ها در تهرانپارس چیست؟ + ویدئو | واکنش رئیس اداره حفاظت و مدیریت حیات وحش

دریافت 347 KB

به گزارش همشهری آنلاین، اخیراً ویدیویی با عنوان «دیده شدن گرگ در تهرانپارس» در فضای مجازی در حال دست به دست شدن است که بر سر گرگ یا شغال بودن این موجودات اختلاف نظرهایی وجود دارد.

آن‌جا تهرانپارس نیست، آن حیوانات هم گرگ نیستند

محمد کرمی، رئیس اداره حفاظت و مدیریت حیات‌وحش، اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران در این رابطه به خبرنگار فارس گفت: طبق بررسی‌های انجام شده توسط کارشناسان اداره کل محیط زیست استان تهران محل فیلم‌برداری شده پارک جنگلی لویزان است و ارتباطی به تهرانپارس ندارد.وی با بیان اینکه نوع گونه داخل ویدیو هم شغال می‌باشد چراکه از لحاظ رنگ و ساختار جسمی با گرگ متفاوت است، گفت: از نظر ما باید با فردی که این اطلاعات اشتباه را منتشر کرده و باعث نگرانی مردم شده است برخورد قانونی شود.رئیس اداره حفاظت و مدیریت حیات‌وحش، اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران افزود: یکی از مشکلاتی که موجب می‌شود حیواناتی مانند شغال و روباه اخیرا زیاد مشاهده شود، عدم مدیریت صحیح پسماند است، چراکه این حیوانات از پسماند غذا گردشگران در طبیعت تغذیه می‌کنند.کرمی ادامه داد: به همین دلیل این حیوانات غذای خوب و بدون زحمت در دسترس دارند و توسط حیوان غالب دیگری نیز کنترل نمی‌شوند و زادولدشان هم بیشتر شده است.

وی در پایان تاکید کرد: این حیوانات در شرایط عادی به سمت انسان حمله‌ور نمی‌شوند و خطر آن‌ها زمانی وجود دارد که انسان به آن‌ها نزدیک شود.ویدیوی منتشر شده در فضای مجازی مبنی‌بر دیده شدن گرگ در تهرانپارس؛

کد خبر 846099 منبع: فارس برچسب‌ها حیوانات - حیات وحش منطقه ۴ خبر مهم تهران

دیگر خبرها

  • در سفر ابراهیم رئیسی به پاکستان چه می گذرد؟/ از تعریف نقشه راه مشترک برای مبارزه با تروریسم تا تلاش برای توسعه تجارت رسمی دوجانبه / لاهور و کراچی میزبان رئیس جمهور ایران
  • تهران و اسلام آباد، علیه تروریسم
  • رئیس جمهور: ایران و پاکستان سطح روابط اقتصادی تجاری را ارتقا بخشند / مواضع دو کشور در مبارزه با تروریسم یکسان است + فیلم
  • بشار اسد : گاهی دیدارهایی با آمریکایی ها داریم
  • رئیس جمهور: ایران و پاکستان سطح روابط اقتصادی تجاری خود را ارتقا بخشند / مواضع دو کشور در مبارزه با تروریسم یکسان است + فیلم
  • استقبال گرم پاکستانی ها از سید ابراهیم رئیسی+ فیلم/تاکید تهران و اسلام‌آباد بر مبارزه مشترک با تروریسم/ رئیسی: روابط ایران و پاکستان متکی بر برادری و روابط قلبی عمیق و تاریخی است/ نامگذاری یکی از اتوبان های پاکستان به نام «ایران»
  • استقبال گرم پاکستانی ها از سید ابراهیم رئیسی+ فیلم/تاکید تهران و اسلام‌آباد بر مبارزه مشترک با تروریسم/ رئیسی: روابط ایران و پاکستان متکی بر برادری و روابط قلبی عمیق و تاریخی است
  • هلال احمر ایران رئیس کارگروه سلامت بریکس می‌شود
  • بیانیه باشگاه اسیر فلسطینی در واکنش به حوادث اردوگاه نور شمس
  • ماجرای دیده شدن دسته گرگ ها در تهرانپارس چیست؟ + ویدئو | واکنش رئیس اداره حفاظت و مدیریت حیات وحش