Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@13:50:17 GMT

هیات کشتی در صدر کسب مقام های قهرمانی

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۶۳۹۷۲۱

هیات کشتی در صدر کسب مقام های قهرمانی

به گزارش گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوانازکرمانشاه؛مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه گفت: در خصوص کسب مقام اول طی سال 95، هیات کشتی با کسب هفت عنوان قهرمانی و هیات های کاراته، فوتبال و رزم آوران با سه عنوان قهرمانی عملکرد بهتری داشته اند.
حسینی گفت: در کسب مقام نایب قهرمانی نیز هیات کاراته با پنج عنوان، هیات دوچرخه سواری با چهارعنوان و هیات های هنرهای رزمی، موتورسواری و اتومبیل رانی و هیات ورزش های رزمی با سه عنوان موفق تر از بقیه عمل کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در پایان گفت: برای کسب مقام سوم نیز هیات های بدنسازی و پرورش اندام، تکواندو، ورزش های جانبازان و معلولان و کاراته با سه عنوان بهتر از سایر هیات های ورزشی کرمانشاه بوده اند.

انتهای پیام/پ

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۳۹۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیررضا معصومی را به جای امیرحسین زارع به مسابقات قهرمانی آسیا ببرید

تیم ملی کشتی آزاد کشورمان با ترکیبی متشکل از بهترین ها به مسابقات قهرمانی آسیا خواهد رفت اما در وزن فوق سنگین در حالی نام امیرحسین زارع دیده می شود که این ورزشکار درسال گذشته هم در مسابقات قهرمانی جهان و هم در بازیهای آسیایی با قدرت قهرمان شد.

به گزارش طرفداری، تیم کشتی ایران در این وزن امیررضا معصومی را هم دارد. مردی که هنوز 20 ساله نشده است اما در مسابقات اخیر ستارگان بسیاری از کشتی جهان مثل مونختورین لخاگواگرل مغول و میسون پاریس آمریکایی را شکست داده است.

سال گذشته در مسابقات قهرمانی آسیا امیررضا غافلگیر شد و نتوانست قهرمان شود. بد نیست در مسابقات قهرمانی آسیا برای افزایش روحیه معصومی جوان، او را به مسابقات قهرمانی آسیا ببریم تا بعد از قهرمانی در رده های مختلف سنی کشتی جهان، قهرمانی در این مسابقات را هم تجربه کند.

معصومی کشتی گیر بزرگی است که به خاطر قدرت زیاد زارع، نتوانسته است دوبنده اول تیم ملی را بر تن کند و به همین دلیل پیشنهادهای تابعیت خارجی هم به او شد که همه را رد کرد. اما اگر می خواهیم معصومی را همچنان در خدمت داشته باشیم بد نیست به او میدان بیشتری برای ارائه توان بسیارش بدهیم که مسابقات قهرمانی آسیا یکی از مهمترین آن هاست.

ما در این وزن سهمیه المپیک هم داریم و میدان مورد اشاره برای امیرحسین زارع اصلا میدان تدارکاتی قابل توجهی هم نیست. پس بهتر است در مسابقات مورد اشاره امیررضا معصومی جوان را به جای امیرحسین زارع همیشه قهرمان به همراه ببریم تا یک قهرمان دیگر آسیا برای کشتی کشورمان متولد شود.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • مشارکت هیات ورزش‌های همگانی فارس در پویش نذر خون
  • اهدای ۳۷۰ واحد خونی در پویش نذر خون فارس
  • مریم طوسی در آفریقای جنوبی نقره‌ای شد
  • مروری بر کارنامه ورزش قم در تابستان ۱۴۰۲
  • امیررضا معصومی را به جای امیرحسین زارع به مسابقات قهرمانی آسیا ببرید
  • رضوان موتو مجومرد قهرمان مسابقات والیبال آزاد جام رمضان
  • ورزش‌ پهلوانی نماد مقاومت است
  • تجلیل از روسای هیات‌های ورزشی سپیدان
  • ورزشکاران بیماران خاص اردبیل ۱۵ مدال کشوری کسب کردند
  • نگاه به هیات‌های ورزشی و سمن ها برابر خواهد بود / تاکید بر حضور سمن ها در شوراهای تخصصی