Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجری طرح خطوط لوله و تاسیسات جانبی انتقال نفت خام میادین غرب کارون در شرکت متن، از تسریع روند پیشرفت پروژه انتقال نفت در این منطقه با ورود پمپ های جدید انتقال نفت سنگین خبر داد. به گزارش جنوب نیوز، مجری طرح خطوط لوله و تاسیسات جانبی انتقال نفت خام میادین غرب کارون در شرکت متن، از تسریع روند پیشرفت پروژه انتقال نفت در این منطقه با ورود پمپ های جدید انتقال نفت سنگین خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




سیروس آقاجری در گفت و گو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی نفت ایران با اشاره به اینکه پمپ های انتقال نفت خام سنگین قلب تپنده تلمبه خانه غرب کارون هستند، بیان کرد: کلیه مراحل تست و بازرسی حین و بعد از ساخت این پمپ ها پیش از این انجام شده و امروز این ۲ پمپ اصلی انتقال نفت وارد تلمبه خانه غرب کارون شد. وی افزود: پیش بینی می شود تا ۴۸ ساعت آینده این ۲ پمپ در محل خود نصب شده و تا ۱۰ روز آینده آماده راه اندازی شوند. پیشرفت ٩٥ درصدی طرح توسعه تلمبه خانه غرب کارون آقاجری با بیان اینکه طرح خطوط لوله انتقال به عنوان یک طرح استراتژیک، نفت تولیدی میادین غرب کارون را به مبادی صادراتی ارسال می کند، تصریح کرد: طرح خطوط لوله و تاسیسات جانبی انتقال نفت خام میادین غرب کارون با حمایت مدیران ارشد صنعت نفت و شرکت ملی نفت ایران طی یکسال گذشته ۵۰ درصد پیشرفت داشته و هم اکنون به پیشرفت ۹۵ درصدی رسیده است. مجری طرح خطوط لوله و تاسیسات جانبی انتقال نفت خام میادین غرب کارون در شرکت متن تاکید کرد: ارسال نفت تولیدی میادین مشترک غرب کارون به مبادی صادراتی با کم ترین هزینه، سرعت بهینه و کیفیت بالا اهمیت اساسی دارد. وی افزود: برنامه از پیش تعیین شده این است که نفت تولیدی با ظرفیت روزانه ۳۲۰ هزار بشکه نفت سنگین و ۲۵۴ هزار بشکه نفت سبک از تلمبه خانه غرب کارون به سمت تلمبه خانه امیدیه انتقال داده شود و از آن جا در دو مرحله نفت سنگین به پایانه بهرگان رفته و نفت سبک نیز در امیدیه به شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب تحویل شده و با کمک خطوط لوله موجود به پایانه خارک منتقل شود. آقاجری در ادامه گفت: در حال حاضر انتقال نفت به صورت ترکیبی با ظرفیت روزانه ٢٥٠ هزار بشکه از طریق خط کنار گذر تلمبه خانه غرب کارون به بوستر اهواز ارسال می شود. وی افزود: برنامه نهایی ما رسیدن به ظرفیت انتقال ۷۰۰ هزار تا یک میلیون بشکه نفت خام در روز است که از طریق طرح توسعه تلمبه خانه ها که در دستور کار قرار دارند، محقق خواهد شد؛ طرحی که در مرحله انجام مناقصات و انتخاب پیمانکار قرار دارد.

منبع: جنوب نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۵۴۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات ترمیم خط لوله انتقال آب از زاینده رود به کاشان

دریافت 11 MB

خبرگزاری مهر - گروه استان‌ها: عملیات ترمیم خط لوله انتقال آب از زاینده رود به کاشان انجام شد.

کد خبر 6085244

دیگر خبرها

  • واگذاری سایت دوازدهم آزادشهر به متقاضیان
  • مواد توهم‌زا موجب تسریع در روند مرگ سلولی می‌شود
  • مواد توهم‌زا چه عارضه هایی دارند/ تسریع در روند مرگ سلولی
  • عملیات ترمیم خط لوله انتقال آب از زاینده رود به کاشان
  • عملیات اجرایی طرح انتقال آب از سد کارون ۳ به ایذه اجرا شد
  • بررسی روند پیشرفت پروژه پدافندی تامین آب شرب و بهداشتی شهر اردکان
  • بررسی روند پیشرفت طرح پدافندی تامین آب شرب و بهداشتی شهر اردکان
  • (ویدئو) آتش‌سوزی در خط لوله انتقال نفت خام در سوریه
  • بررسی روند عملیات اجرایی پروژه آبرسانی به روستای هفتوان سلماس
  • پیشرفت ۸۲ درصدی پروژه خط انتقال آب مجتمع‌ صنعتی معدنی چادرملو به شهرستان اردکان