Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - معاون حمل و نقل و ترافيک منطقه از اجراي اصلاح هندسي و تعريض معبر در تقاطع خيابان مالک اشتر بزرگراه يادگار امام (ره) خبر داد.

به گزارششهرنوشت وبه نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 10، رضا زلفي با اعلام اين خبر گفت: با توجه به نياز انجام اصلاحات هندسي و ساماندهي ترافيکي در تقاطع خيابان مالک اشتر با بزرگراه يادگار امام (ره) طرح اصلاح هندسي مورد نظر توسط کارشناسان بخش مهندسي اين معاونت تهيه و اجراي طرح تعريض بخشي از بزرگراه يادگار امام (ره) و اصلاح راستگرد خيابان مالک اشتر به بزرگراه توسط معاونت فني و عمراني منطقه اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: اجراي طرح اصلاح هندسي شامل جزيره ها و ساير تفکيک هاي حرکتي به منظور کاناليزه کردن حرکت وسايل نقليه عبوري از محدوده ميدان جي به سمت شمال بزرگراه يادگار امام(ره) به صورت موقت به وسيله نيوجرسي هاي بتني و نصب علائم ترافيکي صورت گرفته است که پس از کارشناسي هاي بيشتر توسط پليس راهور منطقه تثبيت خواهد شد.
زلفي تصريح کرد: اين معاونت به منظور ساماندهي محدوده حاشيه طرح، اقدام به انتقال پارکينگ موجود در اين محدوده به خيابان شهيد چراغي و طراحي تخصيص فضاي مربوطه به احداث بوستان محلي و آبنما نموده است که به همت معاونت خدمات شهري و محيط زيست منطقه در دست اقدام مي باشد.
وي در خاتمه از همکاري و شکيبايي شهروندان ساکن اين محدوده در مدت زمان اجراي پروژه تشکر و قدرداني کرد.


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۶۷۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخالفت پلیس راهور با ساخت شتابزده تقاطع مدرس همدان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان همدان، سرهنگ نعمت الله زنگنه در شورای هماهنگی ترافیک همدان با اعلام این مطلب افرود: جداکننده (رفوژ) میانی دارای اشکال هندسی بوده و مسیر رفت و برگشت نامتعادل است.

این مسوول انتظامی همچنین گفت: از موضوع اجرای زیرگذر یا روگذر مهم‌تر، تدبیر جریان ترافیکی در حین اجرای پروژه است.

وی ادامه داد: با احداث پل مخالف نیستیم اما باید وضعیت ترافیکی برای پلیس راهور مشخص شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان نیز در این نشست گفت: اجرای طرح تقاطع غیرهمسطح مدرس بدون مطالعات لازم باعث قطعی گسترده‌ی آب در شهر خواهد شد.

فرهاد بختیاری‌فر افزود: برخی خطوط اصلی آب شهر همدان از میدان شهید مدرس عبور می‌کند و در صورت اجرای طرح پیشنهادی شهرداری، قطعی آب گسترده‌ی حادث خواهد شد.

هزینه ۱۲۰۰ میلیارد ریالی جابه جایی تاسیسات آب و برق در صورت اجرای تقاطع مدرس

وی خاطرنشان کرد: در صورت اجرای طرح تقاطع غیرهمسطح مدرس هزینه جابجایی تأسیسات آب و فاضلاب هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال است.

وی افزود: شبکه اصلی فاضلاب شهر همدان از میدان مدرس عبور خواهد کرد چنانچه طرح به صورت زیرگذر اجرا شود امکان اجرای طرح فاضلاب شهری وجود نخواهد داشت.

معاون‌ اجرایی شرکت گاز استان همدان نیز در این نشست گفت: اجرای طرح تقاطع غیر هم‌سطح مدرس نیازمند بررسی و تهمیدات جدی است چرا که بخشی از خطوط لوله گاز در حوالی آن قرار دارد.

حمیدرضا شهبازی افزود: به دلیل ازدیاد خطوط لوله گاز در منطقه اجرای عملیات عمرانی احداث تقاطع غیر همسطح بر اساس پیشنهاد فعلی شهرداری باعث قطعی گاز در شهر همدان خواهد شد.

وی اظهار داشت: با توجه به طرح اجرای تقاطع غیر همسطح مدرس باید عملیات لوله‌گذاری انجام داد که شرکت ملی گاز در حال حاضر امکان تأمین منابع مالی موردنیاز را ندارد.

شهرداری همدان پیوست پدافند غیرعامل برای تقاطع غیرهمسطح مدرس ارایه نکرده است

معاون‌ پدافند غیرعامل استانداری همدان نیز در این نشست گفت: شهرداری همدان پیوست پدافند غیرعامل ارائه نکرده است.

وی یادآور شد: شهرداری همدان برای اجرای طرح تقاطع غیرهمسطح مدرس تاکنون هیچ مکاتبه‌ای در حوزه‌ی پدافند غیرعامل نداشته است در حالی که انجام هر نوع پروژه باید با شورای پدافند غیرعامل هماهنگ شود و در صورت تایید برای آن اقدام شود.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888416

دیگر خبرها

  • محدودیت‌های ترافیکی برگزاری مراسم احیاء شب‌های قدر
  • حرم عبدالعظیم(ع) میزبان شب زنده داران لیالی قدر
  • محدودیت‌های ترافیکی مراسم شب‌های قدر در قم
  • تمهیدات ترافیکی پیرامون حرم عبدالعظیم (ع) جهت برگزاری مراسم لیالی قدر
  • محدودیت‌های ترافیکی اطراف حرم رضوی در شبهای قدر
  • وضعیت خیابان‌ها و بزرگراه‌های تهران در عید نوروز
  • افتتاح پل تقاطع غیر همسطح در بزرگراه شهید باقری تا خردادماه
  • بحث در مورد نداشتن عید نوروز به خاطر جنگ غزه/ علی مطهری: به خاطر ظلمی که به مردم غزه شده ما اصلا نباید عید می‌داشتیم/ هادی سروش: حرف آقای مطهری قابل قبول نیست؛ احترام به رسومات از سفارشات امیرالمومنین به مالک اشتر است
  • رفع مشکلات ترافیکی تقاطع بلوار شهید عابدی و بلوار حضرت خدیجه(س)
  • مخالفت پلیس راهور با ساخت شتابزده تقاطع مدرس همدان