Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طرح ساخت بیمارستان قائم(عج) تویسرکان به طور کلی از روند اجرایی خارج شده بود گفت: طرح ساخت این بیمارستان پس از پیگیری‌های مستمر دوباره وارد چرخه اجرا شد و ردیف بودجه برای آن در نظر گرفته شد.

محمد مهدی مفتح در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تویسرکان اظهار داشت: برخی انتقادات در مورد کندی روند اجرایی طرح ساخت بیمارستان قائم مطرح شده است در حالی که این طرح به طور کلی رها شده بود و با پیگیری‌های مستمر دوباره به جریان افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: بیمارستان‌های دیگر شهرستان‌های استان همدان که در آستانه بهره‌برداری قرار گرفته‌اند در دولت دهم و از طریق طرح مهر ماندگار اعتبارات مالی دریافت می‌کردند در حالی که بیمارستان قائم تویسرکان از این اعتبارات بی‌بهره بود.

مفتح تصریح کرد: در واقع مراحل اجرایی ساخت بیمارستان قائم با رایزنی‌ها و پیگیری‌های مداوم دوباره به جریان افتاد و اکنون به‌رغم مطالبات قابل توجه توسط پیمانکار طرح به خوبی پیش می‌رود.

وی با تاکید بر اینکه بر اساس قول مساعد و کارشناسانه وزارت راه و شهرسازی، بیمارستان قائم(عج) به طور قطع تا پایان سال 96 به بهر‌ه‌برداری می‌رسد افزود: با توجه به اینکه این طرح از طرح های مصوب سفر رئیس جمهوری به استان همدان است، استاندار همدان از تامین منابع مالی مورد نیاز آن خبر داده است.

انتهای پیام/

R41405/P1357/S6,75/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۷۳۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات احداث ۳ پارکینگ بیمارستانی با ۱۶۵۰ واحد ظرفیت در تهران

علیرضا صادقی‌بخش در درباره ساخت پارکینگ‌های بیمارستانی در منطقه ۶ شهر تهران، اظهار کرد: منطقه ۶ به واسطه وجود ۳۰ بیمارستان، مراکز علمی و دانشگاهی و برخی وزارتخانه‌ها، روزانه حدود ۱.۵ میلیون جمعیت شناور دارد.

وی با بیان اینکه در ادبیات ترافیکی، وجود این مراکز به معنای ایجاد تقاضای سفر است، ادامه داد: یکی از مشکلاتی که سال گذشته به عنوان معضل در منطقه شناسایی شد مربوط به کسری پارکینگ‌های بیمارستانی بود؛ اگرچه احداث پارکینگ، تقاضای سفر ایجاد می‌کند، اما برای اطراف بیمارستان‌های این منطقه به ویژه برای بیمارستان‌هایی مانند امام خمینی (ره) و شریعتی، وجود پارکینگ به یک ضرورت تبدیل شده است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار منطقه ۶ شهر تهران خاطرنشان کرد: در این راستا یکی از اقداماتی که در دستور کار قرار گرفته، احداث ۲ پارکینگ بیمارستان‌های شریعتی و امام خمینی (ره) است که هزینه‌های آن از محل عوارض کسری پارکینگ تأمین می‌شود؛ بر این اساس شهرداری منطقه ۶ حدود ۱۲۰۰ میلیارد تومان از عوارض کسری پارکینگ را در اعتبارات سازمان حمل و نقل و ترافیک بلوکه کرد تا صرف ساخت دو پارکینگ مذکور شود.

وی ادامه داد: زمانی که ساخت پارکینگ‌های بیمارستانی در دستور کار قرار گرفت، تفاهم‌نامه‌ای بین وزارت بهداشت و شهرداری تهران امضا شد تا هر منطقه‌ای نسبت به ساخت این نوع پارکینگ اقدام کرد، ذیل این تفاهم‌نامه امور مربوطه را انجام دهد.

صادقی‌بخش با بیان اینکه برای ایجاد پارکینگ بیمارستان شریعتی از ساختمان قدیمی این بیمارستان که دیگر کارایی نداشت استفاده شد، تصریح کرد:طبق برآورد صورت گرفته، این بیمارستان حدود ۱۵۰۰ کسری پارکینگ دارد که با ایجاد پارکینگ مذکور حدود نیمی از نیاز آن تأمین خواهد شد؛ البته برنامه‌ای برای ایجاد پارکینگ زیرسطحی خیابان باقرخان در شمال بیمارستان شریعتی هم داریم که بخش دیگری از نیاز پارکینگ را پوشش می‌دهد.

به گفته وی، پارکینگ بیمارستان امام خمینی (ره) نیز در جنوب محوطه بیمارستانی در خیابان میرخانی قرار دارد که حدود ۶۵۰ واحد پارکینگ را تأمین خواهد کرد.

معاون حمل‌و‌نقل و ترافیک شهردار منطقه ۶ شهر تهران تصریح کرد: برای ایجاد پارکینگ بیمارستان ۵۰۱ ارتش نیز توافق‌نامه‌ای امضا شده تا در محدوده زمینی که متعلق به این بیمارستان است برای احداث پارکینگ اقدام و یک ورودی از بزرگراه شهید چمران برایش ایجاد کنیم.

وی گفت: پارکینگ بیمارستان امام خمینی (ره) نهایتاً یکسال و پارکینگ بیمارستان شریعتی حدود ۲ سال دیگر بهره برداری خواهد شد، اما پارکینگ بیمارستان ۵۰۱ به دلیل اینکه قرار است به صورت مکانیزه احداث شود طی ۳ ماه دیگر راه‌اندازی می‌شود و ۳۰۰ واحد ظرفیت خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • جزئیات احداث ۳ پارکینگ بیمارستانی با ۱۶۵۰ واحد ظرفیت در تهران
  • تامین هزینه‌های ساخت پارکینگ در منطقه ۶ تهران
  • بازدید نماینده ولی‌فقیه در استان همدان از بیمارستان اکباتان
  • ۳ هزار و ۷۵۰ کیلومتر خط کشی در راه‌های استان همدان
  • مخالفت پلیس راهور با ساخت شتابزده تقاطع مدرس همدان
  • حضور امام جمعه همدان در بیمارستان فوق تخصصی کودکان
  • استقرار کادر پرستاری و بیهوشی بیمارستان قائم (عج) در حرم مطهر رضوی
  • تحقق جهش تولید و رشد اقتصادی با جریان مستمر علم، فناوری و نوآوری
  • عیادت نماینده ولی فقیه در استان همدان از کودکان بیمارستان اکباتان
  • شتاب ساخت مسکن ملی در استان همدان