Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه ایرنا از اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل مسابقات کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان قهرمانی استان در محل خانه کشتی مرحوم جابر عباس زاده اردبیل با حضور 9 شهرستان برگزار شد.
در این دوره از مسابقات تیم کشتی آزاد اردبیل با کسب 94 امتیاز اول شد، تیم های پارس آباد با کسب 81 امتیاز و تیم شهرستان نمین با 32 امتیاز به ترتیب عناوین اول و دوم را کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در کشتی فرنگی هم تیم اردبیل با کسب 96 امتیاز به مقام قهرمانی رسید، تیم بخش هیر با کسب 48 امتیاز دوم شد و تیم شهرستان بیله سوار با کسب 36 امتیاز موفق به کسب عنوان سوم شد.
در کشتی آزاد و در وزن 42 کیلو گرم میثم بنده امیر وعلی آقازاده هر دو از اردبیل به ترتیب اول و دوم شدند.
در وزن 46 کیلو گرم آرمین بهمنی از اردبیل، نقی میرزاده از بخش هیر و پوریا عیسی زاده از شهرستان بیله سوار سوم به ترتیب موفق به کسب عناوین اول تا سوم شدند.
در وزن 50 کیلو گرم محسن ابراهیمی از اردبیل اول شد، شاهین صمدی از اردبیل مقام دوم را کسب کرد و عرفان حیدری از بخش رضی سوم شد.
در وزن 54 کیلو گرم علی اعظمی از بیله سوار به مقام قهرمتنی رسید، علی ابراهیمی از اردبیل دوم شد و امید فرحناک از گرمی و علی مهدوی از اردبیل مشترکا سوم شدند.
در وزن وزن 58 کیلو گرم علی اصغر عباسی از اردبیل اول شد، هادی آذر خرداد از اردبیل دوم شد و مهدی اتحاد نمین و آرش کریمی هر دو از شهرستان گرمی مشترکا به مقان سوم رسیدند.
در وزن 63 کیلو گرم محمدررضا پورولی از اردبیل، مرتضی درخشان از خلخال و امیرحسین باوفا از اردبیل به ترتیب موفق به عناوین اول تا سوم شدند و در وزن 69 کیلو گرم مهدی اسدزاده از بخش هیر اول شد، قاسم قاسمی از اردبیل به مقام دوم رسید و احسان کراری از اردبیل و سهیل ابرغم از پارس آباد مشترکا موفق به کسب مقام سوم شدند.
در وزن 76 کیلو گرم عرفان غلامی از اردبیل، محمد اسدی ازاردبیل و حسن الهودیزاده از بخش هیر به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند، دروزن 85 کیلو گرم ابوالفضل زمان شعار از اردبیل، محمد پناهی از اردبیل و شروین فتحی از بیله سوار هم به ترتیب اول تا سوم شدند.
در وزن 85 تا 100 کیلو گرم امیرحسین کیانی از گرمی به مقام قهرمانی رسید، مازیار داودی از بیله سوار دوم شد و مجید قهرمان روزگار از اردبیل موفق به کسب عنوان سوم شد.
در کشتی فرنگی
در وزن 42 کیلو گرم امیرمهدی حمیدی و مهدی بنده امیر هر دو از اردبیل و هادی شنوایی از پارس آباد به ترتیب اول تا سوم شدند و در وزن 46 کیلو گرم امیرحسین حاجی خانی از پارس آباد، ابراهیم چراغی و محمدررضا مراد نژاد هر دو از اردبیل به ترتیب موفق به کسب مقام اول تا سوم شدند.
در وزن 50 کیلو گرم فرهاد رضایی از اردبیل ، پویا سجودی از پارس آباد و امید عیسی زاده از اردبیل و در وزن 54رکیلو گرم علیرضا آقازاده و میلاد حسین پور هر دو از اردبیل و اردبیل عرفان اکبری از پارس آباد به ترتیب موفق به کسب عناوین اول تا سوم شدند.
در وزن 58 کیلو گرم مبین شکرالهی از پارس آباد، رامین دادرس و امیرعباس جمادیه هر دو از اردبیل به ترتیب اول تا سوم شدند و در وزن 63 کیلو گرم حمیدرضا خاکسار از اردبیل ، فرزاد حسینی از پارس آباد و امیررضا سعید از اردبیل به ترتیب مقا م های اول تا سوم را کسب کردند.
در وزن 69 کیلو گرم عرفان میرزایی از اردبیل، فرزاد آقایی از پارس آباد و امیرحسین برزی از اردبیل و در وزن 76 کیلو گرم سالار مشروطی ، پژمان عبدی و مهدی رسولی هر سه از اردبیل به ترتیب موفق به کسب عناوین اول تا سوم شدند.
در وزن 85 کیلو گرم فرزاد محمدی و داریوش دنیایی هر دو از اردبیل و هادی قلیزاده از پارس آباد و در وزن85 تا 100 کیلو گرم مهدی کلانتری از پارس آباد و پیام مقدس زاده و علیرضا همرنگ هر دو از اردبیل به ترتیب موفق به کسب مقام اول تا سوم شدند.
خبرنگار: نعمت محسن زاده** انتشار دهنده : سیفعلی موسی زاده
6130/6016

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۹۲۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی اردبیل برای میزبانی از رقابت‌ های بین المللی کشتی فرنگی «جام صفوی»

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل؛ این رقابت‌ ها روز‌های پنجم وششم اردیبهشت در سالن رضازاده اردبیل برگزار خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ| فتحی قهرمان بزرگسالان شد
  • مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان در اردبیل آغاز شد
  • آعاز مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان در اردبیل
  • جدال محمدرضا گرایی و سعید اسماعیلی؛ قهرمان المپیک به پاریس می‌رود یا پدیده فرنگی؟
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • برگزاری کشتی فرنگی جام تختی بدون مدعیان
  • کشتی ایران می‌تواند در المپیک پاریس 6 مدال طلا بگیرد
  • برگزاری رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی از فردا
  • حضور کشتی‌گیران سه کشور خارجی در جام صفوی قطعی شد
  • آمادگی اردبیل برای میزبانی از رقابت‌ های بین المللی کشتی فرنگی «جام صفوی»