Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-25@14:01:22 GMT

انتقاد رئیس صداوسیما از بخش‌خبری 20:30

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۸۰۲۶۶۶

انتقاد رئیس صداوسیما از بخش‌خبری 20:30

رئیس سازمان صدا و سیما از «نگاه منفی» بخش خبری بیست و سی به وقایع خبری انتقاد کرد. آفتاب‌‌نیوز : دكتر علی‌عسكری رئیس رسانه ملی، در بازدید از بخش‌های مختلف معاونت خبر و هنگام بازدید از خبرگزاری صدا و سیما، اداره كل پخش اخبار صدا و پخش اخبار سیما با اشاره به ویژگی های بخش خبری 20:30 ضمن تشكر از رویكرد این بخش خبری گفت: قبلا این بخش را با بسته های خبری جذاب و البته آمیخته به طنز می شناختیم؛ ولی گاهی می بینیم این بخش وارد حواشی شده و نگاه منفی به وقایع دارد كه باید این رویه تغییر كند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش آفتاب‌نیوز؛ وی ادامه داد: این بخش خبری بستر مناسبی برای طنز اجتماعی و سیاسی است و باید به دور از هر نوع سیاه نمایی، اخبار را از زاویه ای متفاوت رصد كند، در این صورت همه جناح ها و دستگاه ها دوست دارند خبرشان در این بخش منتشر شود.

دكتر علی‌عسكری با اشاره به بازتاب خبرهای این بخش خبری در جامعه اظهار داشت: بارها تركش‌های این بخش خبری به ما اصابت كرده و ما باید هر بار پاسخگو باشیم كه البته این امر مرسوم در عرصه خبری است. با این حال امیدوارم این بخش خبری به مانند طنز گل آقا رفتار كند. زبانی طنزآلود كه هم نقد می‌كرد و هم مخالفان را مشتاق دیده شدن و زیر ذره‌بین بردن می كرد.

وی افزود: چنانچه بتوانیم به دور از سیاه نمایی و با لحنی خودمانی و باورپذیر رویدادها را رصد كنیم و انتشار دهیم آن وقت در قله خبر رسانی قرار گرفته ایم.
منبع: باشگاه خبرنگاران

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۰۲۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوازده برابر شدن ظرفیت فعال ساخت واحد‌های ۲ و ۳ نیروگاه هسته‌ای بوشهر

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر؛ معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی در گفتگو با خبرنگار صداوسیما درباره روند ساخت نیروگاه‌های هسته‌ای دوم و سوم بوشهر گفت: از سال ۹۵ که قرارداد ساخت واحد‌های ۲ و ۳ نیروگاه هسته‌ای بوشهر آغاز شد به‌دلایل گوناگونی فعالیت‌ها شکل نگرفته بود، اما از سال ۱۴۰۰ تا امروز اگر با پیش از آن مقایسه کنیم، ظرفیت فعال در این دو سایت، دوازده برابر شده است.

محمد اسلامی افزود: تا سه سال پیش ۲۵۰ نفر در چند بخش محدود فعالیت می‌کردند، اما امروز همه بخش‌ها فعال و بیش از ۳ هزار نفر در حال کار هستند که این تعداد تا پیش از پایان سال از ۵ هزار نفر عبور خواهد کرد.

رئیس سازمان انرژی اتمی اضافه کرد: از روز اول در دولت سیزدهم اراده ما این بوده که اجازه ندهیم تأخیر‌ها بیش از این به این طرح تحمیل شود و اکنون برابر زمان‌بندی، داریم طرح را به‌پیش می‌بریم.

دیگر خبرها

  • عصبانیت و انتقاد میرسلیم از دولت
  • رئیس‌جمهور مصر به ترکیه سفر می‌کند
  • ورزشی‌های پنجم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • خبر‌هایی از برگزاری جشنواره خیریه غذا در بیمارستان کوثر سمنان
  • ورزشی‌های چهارم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • خبر‌هایی از بررسی فرهنگ وقف در همایش متولیان بقاع متبرکه در دامغان
  • ورزشی‌های سوم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • خبر‌هایی از عرضه کالاهای تنظیم بازار در بیارجمند
  • دوازده برابر شدن ظرفیت فعال ساخت واحد‌های ۲ و ۳ نیروگاه هسته‌ای بوشهر
  • امنیت صددرصدی در مراکز هسته‌ای کشور برقرار است