Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین، سرهنگ علیرضا یوسفوند در گفتگو با مهر گفت: در پی مراجعه یکی از شهروندان به کلانتری و اعلام سرقت به عنف خودرو و محتویات آن، تیمی از مامورین انتظامی به محل سرقت اعزام که در تحقیقات پلیسی، مشخص شد که موضوع صحت دارد.

وی افزود: مالباخته که از ناحیه چشم سمت چپ و سر مصدوم شده بود، در اظهارات خود گفت: حدود یکساعت قبل برای شستن خودروی سواری به پارک کوهسار رفته است که سه نفر جوان حدوداً ۲۵ الی ۳۰ ساله به وی نردیک و به بهانه های واهی مالباخته را مورد ضرب و شتم قرار می دهد و با تهدید چاقو خودرویش را به همراه محتویات آن از قبیل: دو دستگاه گوشی تلفن همراه و کیف پول و مدارک هویتی به سرقت می برند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: دستگیری سارقان در دستور کار قرار گرفت و طی ۲ مرحله اقدامات پلیسی، متهمین که درخواست یک میلیون تومان وجه نقد از مالباخته کرده بود، شناسایی شدند.

رئیس کلانتری ۱۴۲ افرود: با هماهنگی مقام قضایی تیمی از عوامل کلانتری به محل ملاقات اعزام و ماموران مشاهده می کنند که سارقان با خودروی مالباخته برای تحویل وجه نقد در محل حاضر که به محض رویت پلیس با خودروی مسروقه از محل متواری می کردند.

سرهنگ یوسفوند با تأکید به اقدام فوری مامورین انتظامی به دستگیری سارقان، خاطرنشان کرد: متهمان پس از اجرای طرح کنترل و مهار، خودروی مسروقه را در ترافیک شهر رها و به طور پیاده از محل متواری می شوند که عوامل کلانتری موفق شدند یکی از متهمان را به صورت پیاده و دیگری را که در زیر خودروی پارک شده مخفی شده بود دستگیر و به کلانتری انتقال دهند.

سارقان پس از اعتراف و تشکیل پرونده اولیه، تحویل پایگاه دوم پلیس آگاهی پایتخت شدند.

به اشتراک گذاری کد خبر : 2899099173423452268 برچسب‌ها : سرقت به عنف خودرو سارقان شگرد عجیب برای فرار / دستگیری سارق اخاذ زیر خودروی پارک شده پارک کوهسار لینک کوتاه : اخبار مرتبط کندن بوته گل، راز سرقت ها را فاش کرد پنج شنبه 8 تیر 1396 13:51

ارسال نظر

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید: 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید. 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود. 3- نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود. تصویر امنیتی : پربازدیدها دست بالای نیروهای متحد با ایران در تحولات سوریه شکار گورخر توسط کروکودیل سردار سلیمانی و آیت الله جنتی در حرم امام رضا (ع) +عکس وقتی ماده پاندا پسرش را تنبیه می کند! +عکس خنده های وقیحانه مردی که پسر 5 ساله اش را به قتل رساند +عکس احضار متهمان توهین به رئیس جمهور پیرزن 131 ساله چینی کهنسال ترین بشر روی زمین شد +عکس زشت‌ترین و ترسناک‌ترین اسباب‌بازی‌های جهان + عکس پای فیش حقوقی مهران مدیری به خندوانه باز شد! +عکس دیوید کاپرفیلد ایرانی لیست همه پربازدیدها برگزیده‌ها آزمایشی که نباید با آهنربا انجام دهید! قرار بود مانع خودکشی او شوند! (فیلم) فرار یک زن سارق از دست 5 پلیس مرد!+فیلم برندگان مسابقه عکاسی با آیفون 2017 معرفی شدند+عکس کشف ۱۶ تن مواد مخدر در هرمزگان مهارت دیدنی یک آشپز در کندن پوست ماهی اوپل کومودور 50 ساله شد +تصاویر دیاکو، واهیلا، هایان، این‌ها چیست؟ پراید و بازنشستگی؛ خیلی دور یا خیلی نزدیک رنگ صورتی گلکسی اس 8 پلاس در تایوان رونمایی شد + عکس آخرین مطالب همه سایت 17:55 شگرد عجیب برای فرار / دستگیری سارق اخاذ زیر خودروی پارک شده 17:40 توافق ترکیه و مسکو درباره تحویل سامانه اس ۴۰۰ 17:20 تهدیدات آمریکا ناقض قطعنامه‌های شورای امنیت است 17:17 مرگ البغدادی؛ آغاز پایان یک رویا 17:07 نجات کودک ۶ ماهه با عمل بسیار پیچیده اصلاح کامل تترالوژی قلب 16:50 هیچ منطقه‌ای در موصل برای داعش باقی نمانده است +عکس 16:41 شرایط دریافت کمک هزینه ازدواج از تامین اجتماعی 16:41 اهواز دیروز گرم‌ترین شهر جهان بود / تداوم دمای بالای 50 درجه 16:41 خزر تا شنبه مواج است 16:37 آزمایشی که نباید با آهنربا انجام دهید! فهرست همه مطالب جام جم آنلاین © 2015 | کلیه حقوق این وب سایت متعلق به موسسه فرهنگی مطبوعاتی جام جم است. ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

منبع: جام جم آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۴۱۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در خرم‌آباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، فرمانده انتظامی لرستان گفت: در پی وقوع سرقت از منازل در شهرستان خرم آباد، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

سردار یحیی الهی افزود: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی، اعضای یک باند را شناسایی و آنها را پس از هماهنگی با مقام قضائی، طی یک عملیات منسجم و ضربتی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی لرستان تصریح کرد: متهمان در تحقیقات به عمل آمده به ۱۳ فقره سرقت منزل اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

سردار الهی از شهروندان تقاضا کرد در صورت مشاهده هرگونه رفت و آمد مشکوک افراد ناشناس، به ویژه در ساعات پایانی شب، موضوع را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان سیم و کابل‌های برق در مراغه
  • دستگیری سارقان سیم کابلهای برق در مراغه
  • دستگیری سارق باغ‌های جهرم با ۱۵ فقره سرقت
  • سارقان حوزه رفسنجان، در کرمان دستگیر شدند
  • دستگیری ۲۳ سارق و مالخر در چناران
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در خرم‌آباد
  • دستگیری سارق و مالخر محتویات خودرو در ری
  • دستگیری سارقان موتورسیکلت در مراغه
  • اعترافات متهمان زورگیری اتوبان صدر: از ترس به شمال فرار کردیم!
  • دستگیری سارق زورگیر در تبریز