Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز سید نواب حسینی منش مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی شهر تهران؛گفت: سیستم نوبت دهی آنلاین مراکز معاینه در ماه های آینده به صورت رسمی راه اندازی می شود.

مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی شهر تهران بیان کرد: البته این سیستم نوبت دهی برای پایش آزمون و خطابه صورت آزمایشی راه اندازی شده است.

حسینی منش در پایان به روند رزرو اینترنتی اشاره و تاکید کرد: در سیستم نوبت دهی آنلاین متقاضیان در صورت تمایل می توانند به سایت inspection.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

tehran.ir مراجعه کنند و به صورت اینترنتی با انتخاب روز و ساعت و مرکز معاینه فنی نسبت به رزرو نوبت اقدام کنند.

703

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۵۹۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبگیری و راه‌اندازی مزارع پرورش آرتمیا در مجتمع فسندوز چهار برج آغاز شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، منصور لطفی افزود: این مجتمع در ۱۲ کیلومتری شهرستان چهار برج و در جوار روستای فسندوز واقع شده و پرورش گونه آرتمیا ارومیانا به صورت تجاری از سال ۱۳۹۸ در آن آغاز و تاکنون بر وسعت مزارع فعال افزوده شده است. 
لطفی تصریح کرد: در صورت فعالیت مطابق با ظرفیت، مجتمع می‌تواند بخش عمده‌ای از نیاز کشور به محصولات تولیدی از این آبزی ارزشمند که از خارج کشور وارد می‌شود، را تامین کند. 
وی ادامه داد: پیش بینی می‌شود با توجه به افزایش تعداد و سطح مزارع در حال آبگیری در سال جاری حدود ۲۰۰ هکتار از مزارع فعال شده و بیش از ۲۰ تن سیست و بیومس آرتمیا تولید و روانه بازار‌های مصرف شود. 
مدیر شیلات و آبزیان استان گفت: برای ۱۰۰ نفر به طور مستقیم و غیر مستقیم در این مجتمع زمینه اشتغال فراهم شده است.

دیگر خبرها

  • بیش از ۲۵ هزار کارت معاینه فنی ویژه وسایل نقلیه سنگین صادر شد
  • آژانس: هیچ آسیبی به مراکز هسته‌ای ایران وارد نشده
  • صدور ۲۵۵۰۰ کارت معاینه فنی ویژه وسایل نقلیه سنگین در خراسان جنوبی
  • دستگاهی ایرانی که پساب‌ها را آنلاین و سریع بررسی می‌کند
  • بیمارستان‌های شهر قم ملزم به دریافت پروانه ایمنی هستند
  • بازدید مشترک و پایش مرکز معاینه فنی خودروهای سبک شهرستان چایپاره
  • حمایت کم‌سابقه از ورزش بوشهر/ اماکن ورزشی استان تجهیز می‌شوند
  • راه‌اندازی مدرسه مجازی در راستای کاهش تنوع مدارس بزرگسالان
  • مدرسه مجازی آموزش‌و‌پرورش در راستای کاهش تنوع مدارس بزرگسالان راه‌اندازی می‌شود
  • آبگیری و راه‌اندازی مزارع پرورش آرتمیا در مجتمع فسندوز چهار برج آغاز شد