Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر هیات نظارت بر انتخابات استان فارس گفت: هیات نظارت مرکزی هنوز تصمیم خود را در خصوص ابطال انتخابات شورای شهر صدرا به ما اعلام نکرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از شیرازه، در حالی که بیش از یک ماه از پایان انتخابات گذشته و نتایج تمامی حوزه های انتخابیه در استان مشخص شده اما هنوز از سرنوشت انتخابات شورای شهر صدرا خبری نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


چند هفته قبل بود که پس از تایید صحت انتخابات شواری شهر صدرا از سوی هیات نظارت شهرستان، هیات نظارت انتخابات استان ضمن عدم تایید انتخابات شورای این شهر، پیشنهاد ابطال آن را به هیات مرکزی نظارت ارسال کرد و قرار بود 5 روز پس از آن هیات مرکزی نظر خود را اعلام کند اما حال پس از گذشت چند هفته هنوز خبری در خصوص تایید یا رد انتخابات شورای شهر صدرا از سوی مقامات مسئول اعلام نشده و سرنوشت شورای این شهر در هاله ای از ابهام قرار دارد.

دبیر هیات نظارت بر انتخابات استان فارس در گفت و گو با خبرنگار خبرجنوب در این رابطه گفت: هیات نظارت مرکزی هنوز تصمیم خود را در خصوص ابطال انتخابات شورای شهر صدرا به ما اعلام نکرده است.

حفاری در خصوص علت تاخیر در اعلام نتیجه تایید یا رد انتخابات صدرا افزود: هیات نظارت مرکزی در طول این مدت در حال بررسی موارد مطرح شده در خصوص انتخابات در شورای شهر صدرا بوده است و به احتمال زیاد این هفته نظر نهایی در خصوص ابطال یا تایید انتخابات شورای شهر صدرا از جانب این هیات اعلام خواهد شد.

فرماندار و رئیس هیات اجرایی انتخابت شهرستان شیراز هم گفت: بر طبق قانون، هیات نظارت مرکزی انتخابات 5 روز پس از اعلام هیات نظارت انتخابات در استان فرصت دارد تا نظر قانونی خود را در این رابطه اعلام کند اما آنها در طول این مدت نظر خود را در خصوص تایید یا ابطال انتخابات شورای شهر صدرا اعلام نکرده اند.

عالیشوندی افزود: با توجه به این که مهلت قانونی اعلام نظر هیات مرکزی به اتمام رسیده، در صورت اعلام نظر آنها، وزارت کشور باید در این زمینه اعلام نظر کند البته به نظر می رسد این هفته بررسی های هیات مرکزی نظارت انتخابات کشور در خصوص انتخابات شورای شهر صدرا به اتمام رسیده و آنها نتیجه انتخابات را اعلام کنند. انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۶۰۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاصی|لیست ۱۶ نفره انتخاباتی شانا هفته آتی منتشر می‌شود

لیست ۱۶ نفره شورای ائتلاف برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران، اوایل هفته آتی منتشر می‌شود. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی (شانا) در جلسه‌‌ای اخیری که داشت درباره نحوه ورود به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران به جمع بندی رسید.

توضیحات عضو جبهه پایداری درباره ائتلاف با شانا

 

بر پایه این خبر، از بین 32 نفری که به دور دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه تهران راه‌ یافته‌اند، 13 نفر در لیست اولیه شانا حضور داشتند؛ شورای ائتلاف تصمیم گرفته است برای دور دوم، یک لیست 16 نفره برای تهران ارائه کند.

برابر پیگیری‌های خبرنگار تسنیم، برخی کاندیدا رایزنی‌های با شورای ائتلاف داشتند تا به عنوان سه عضو جدید به لیست شورای ائتلاف اضافه شوند که گفته می‌شود تاکنون درباره دو نفر آنها تصمیم نهایی گرفته شده است. لیست 16 نفره شورای ائتلاف که 13 نفر آن مشخص است اوایل هفته آینده منتشر خواهد شد.

به گزارش تسنیم، در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی که جمعه 21 اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد، 16 نماینده دیگر تهران مشخص خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • زمان‌برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره خبرگان رهبری
  • زمان برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره مجلس خبرگان
  • ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اول خرداد آغاز به‌ کار می‌کند
  • ششمین دوره مجلس خبرگان اول خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • لیست ۱۶ نفره انتخاباتی "شانا" هفته آتی منتشر می‌شود
  • اختصاصی|لیست ۱۶ نفره انتخاباتی شانا هفته آتی منتشر می‌شود
  • رویکرد مردم‌محور در دستور کار نظام شورایی کشور است
  • رویکرد مردم ‎محور در دستورکار نظام شورایی کشور است
  • ژاوی در یک قدمی تغییر نظر و ماندن در بارسلونا
  • سوالات بسیج دانشجویی از نامزدهای انتخابات برای شناخت بیشتر