Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی خانی، یکشنبه در حاشیه نشست مجمع عمومی و اعضای هیات امنای انجمن خیرین مسکن ساز فارس در گفت و گو با خبرنگار با اشاره به اینکه تامین زمین برای ساخت 400 واحد مسکونی خیر ساز در شهر صدرا از اولویت های این شرکت است، گفت: زمین مورد نیاز برای احداث 300 واحد آن تا 2 ماه آینده و زمین برای ساخت 100 واحد مسکونی دیگر تا پایان سال 96 تامین خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان داشت: بر اساس قوانین موجود تامین زمین رایگان برای این شرکت امکان پذیر نیست، اما با استفاده از مصوبات و قیمت کارشناسی و با اولویت دادن به محرومان و نیازمندان می توان زمین را با قیمت مناسب و کارشناسی رسمی در اختیار خیران قرار داد تا کار احداث واحد های مسکونی خیر ساز رونق و شتاب گیرد.
خانی ادامه داد: همچنین این شرکت در زمینه تامین زمین مناسب برای احداث 154 واحد مسکونی ویژه خانوارهای دارای 2 عضو معلول نیز آماده همکاری است.
وی با بیان اینکه برای تامین سرپناه، خانوارهای دارای عضو معلول و خانوارهای نیازمند باید در اولویت قرار گیرند، گفت: به درستی رنج نداشتن سرپناه برای یک خانواده تحت پوشش را درک می کنیم، نگهداری از یک عضو معلول در یک خانواده نیازمند موضوعی نیست که بتوان با بی تفاوتی از کنار آن گذشت بلکه همه انسانها و کسانی که دغدغه داشتن جامعه سالم دارند باید در این زمینه احساس مسئولیت کنند.
خانی افزود: کار خیران در این زمینه ارزشمند و منطبق با آموزه های دینی و معنوی است، شرکت صدرا نیز در ارتباط با این مقوله آمادگی دارد تا پیگیری های لازم را برای حل مشکلات انجام دهد.
مدیر عامل شرکت عمران شهر صدرا با اشاره به اهداف و برنامه های احداث شهر صدرا به عنوان یک شهر جدید در کنار شهر شیراز گفت: شهرهای جدید مجموعه های زیستی از پیش اندیشیده و برنامه ریزی شده ای هستند که آگاهانه در پاسخ به نیاز انسان امروز و اهداف از قبل تعیین شده، احداث می شوند و شهر صدرا نیز در همین چارچوب ایجاد شده است.
خانی افزود: شهرهای جدید رویکردی معقول و منطقی به حل مشکلات رو به تزاید شهرنشینی داشته اند، کلانشهر شیراز نیز از این مشکلات مستثنی نیست و بی شک مشکلاتی در حوزه سکونت و احداث مسکن داشته است که اکنون سرریز آن به صدرا می آید در عین حال ما با وجود همه این مشکلات برای تامین زمین مناسب و در اختیار گذاشتن آن به خیران آمادگی داریم.
وی بیان کرد: دور از انتظار نخواهد بود اگر شهرصدرا در آینده ای نه چندان دور به جایگاهی الهام بخش در بُعد شهرسازی نوین و قطب گردشگری با رویکردی خردگرا در سطح استان و حتی کشور بدل شود.
شهر جدید صدرا در فاصله 15 کیلومتری شمال غرب شیراز قرار دارد.
مدیر عامل انجمن خیرین مسکن ساز فارس نیز گفت: ماهیت این انجمن حمایتی، فرهنگی و مشارکتی است که با التزام به رعایت کامل قوانین و مقررات، وفق مفاد اساسنامه ضمن پرهیز از هرگونه اغراض سیاسی و انتفاعی با هدف ساخت مسکن مناسب و ارزان قیمت برای اقشار محروم جامعه ازطریق جلب حمایت خیران فعالیت می کند.
شمس ارجمندی اضافه کرد: اشاعه فرهنگ مشارکت و جلب کمک های مردمی و خیران با هدف ساخت و تولید مسکن ارزان قیمت برای نیازمندان، گسترش فرهنگ سنت حسنه وقف در امر تامین مسکن محرومان ازطریق زمینه سازی مناسب با رعایت احکام، ضوابط و مقررات از جمله اهداف اصلی این انجمن است.
وی گفت: همچنین سیاستگذاری و تعیین خط مشی در امر عمران اراضی و فضاهای مناسب با کاربری های مسکونی به منظور حداکثر استفاده از آنها و تلاش برای اعتلای فرهنگ ساخت و تولید مسکن مناسب و ارزان قیمت از دیگر اهداف این انجمن به شمار می آید.
وی ادامه داد: نظارت برحُسن تحقق منویات و اهداف شرعیه خیران و واقفین مسکن ساز، هماهنگی های لازم بین دستگاه های ذی ربط و خیران و واقفان مسکن ساز برای تحقق اهداف انجمن وتلاش برای ساخت و ساز و تولید انبوه مسکن ارزان قیمت با استفاده از فناوری های جدید با هدف واگذاری و خانه دارشدن اقشار آسیب پذیر و نیازمند و کمک در جهت کاهش قیمت مسکن از جمله فعالیت ها و اهداف دیگری است که این انجمن دنبال می کند.
خبرنگار: نیکنام خشنودی ** انتشار دهنده: پرویندخت پاردسویی شیرازی
6113 /6118

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۷۹۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت سهام استقلال و پرسپولیس برای واگذاری اعلام شد

سازمان خصوصی سازی با انتشار اطلاعیه‌ای رسمی نسبت به واگذاری ۵۱ درصد از سهام هر یک از شرکت‌های باشگاه استقلال د پرسپولیس اقدام کرد.

طبق اعلام این ساطمان، قیمت پایه ۵۱ درصد از سهام باشگاه پرسپولیس در فرابورس که روز ۱۱ فروردین واگذار می‌شود، ۲,۱۱۶ میلیارد تومان خواهد بود. قیمت هر سهم قابل واگذاری این باشگاه نیز ۳,۹۴۶ ریال می‌باشد.

همچنین ۵۱ درصد از سهام باشگاه استقلال روز ۲۱ فروردین به قیمت پایه ۱,۸۵۰ میلیارد تومان واگذار خواهد شد. قیمت پایه هر سهم استقلال نیز ۳,۳۶۲ ریال خواهد بود.

قرار است ۱۰ درصد به طور نقدی پرداخت و سپس بقیه اقساط در ۷۲ ماه تسویه شود.

دیگر خبرها

  • کشف زمین‌خواری ۳۰۰۰ میلیارد تومانی در گیلان
  • ۲هزار قطعه زمین طرح جوانی جمعیت پارسال در قم واگذار شد
  • میوه با قیمت مناسب در کهگیلویه توزیع می شود
  • نقره داغ شدن متخلفان زمین‌خوار در محمودآباد
  • پرداخت تسهیلات ساخت افزایش مشارکت مردمی در پروژه های نهضت ملی را به همراه دارد
  • تلاش فراجا برای حل دغدغه مسکن کارکنان
  • واگذاری اراضی، نهضت مردمی‌سازی مسکن را احیا می‌کند
  • قیمت سهام استقلال و پرسپولیس برای واگذاری اعلام شد
  • سرعت گرفتن چرخ اشتغال سیستان و بلوچستان با طرح نهضت ملی مسکن
  • آغاز هفته اکرام در استان سمنان/ دفاتر ۱۱گانه آماده حضور خیران است