Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دو دوره ای که همه افراد حداقل یک گوشی تلفن همراه هوشمند دارند، استفاده بیش از حد از آن همیشه نگرانی اتمام شارژ را برای کاربر خواهد داشت، اینکه شما نیاز به استفاده از تلفن همراهتان داشته باشید اما در محیطی قرار بگیرید که نه تنها پریز برق بلکه حتی شارژر گوشی تان را نیز همراه ندارید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پاور بانک‌ها و برخی از دستگاه‌هایی که شرکت‌های نوین فناوری به بازار معرفی و عرضه می کنند کی تواند در این خصوص راهگشا باشد اما به همراه داشتن یک وسیله اضافی برای برخی افراد آزاد دهنده است و نیاز است برای شارژ کردن موبایل از ابزاری استفاده کنند که به غیر از شارژ کردن کارایی دیگری نیز داشته باشد.

کیف پول خورشیدی وسیله کارآمدی است که همراه داشتن آن علاوه بر جاسازی پول و کارتهای بانکی مزیت بزرگ شارژ کردن موبایل را دارد.

این کیف پول با سنسورهایی که درون آن تعبیه شده با انرژی خورشیدی شارژ می‌شود و می تواند در مواقع ضروری به شما کمک کند.

فیلمی کوتاه از نحوه کارکرد این کیف پول را در ادامه ببینید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۹۶۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید استانبول کارت در فرودگاه ترکیه

 اگر اهل مسافرت باشید به‌خوبی می‌دانید که چطور در هزینه‌های مصرفی خود صرفه‌جویی کنید. به‌عنوان‌مثال برخی با خرید بلیط ارزان‌تر لحظه آخری سفر ارزان‌تری را آغاز می‌کنند.

عده‌ای تمایل دارند اقامتگاه قیمت مناسب‌تری را در نظر داشته باشند و برخی هم در تمام طول سفر می‌خواهند در هزینه‌های مصرفی خود صرفه‌جویی کنند. آنچه سبب می‌شود تا در کنار بلیط هوایی استانبول به تهران با نرخ ارزان‌تر یا بلیط هواپیما از تهران به استانبول لحظه آخری هزینه‌های سفر شما در ترکیه هم کاهش پیدا کند. چیزی نیست به‌غیراز استانبول کارت که مزیت‌های بی‌شماری را برای شما به همره دارد. بر همین اساس می‌خواهیم با شما از خرید این کارت در طول سفر به ترکیه بگویم تا بتوانید هوش و ذکاوتتان را در طول این سفر به رخ بکشید.

خرید استانبول کارت در فرودگاه ترکیه

خرید استانبول کارت به‌قدری مزیت برای شما به همراه دارد که توصیه می‌کنیم در همان بدو ورود به ترکیه و از خود فرودگاه ترکیه این کارت را خریداری کنید. در ادامه دلیل این اهمیت را با معرفی آن برای شما شرح خواهیم داد همراه ما باشید. شما این کارت را از هر درگاهی که مربوط به حمل‌ونقل عمومی می‌شود می‌توانید تهیه کنید.

استانبول کارت را بیشتر بشناسیم

استانبول کارت به‌تازگی راه به خدمات شهری ترکیه بازکرده است. تا پیش از حضور این کارت افراد از ژتون‌های مخصوصی که برای آن ها در نظر گرفته‌شده بود استفاده می‌کردند. همه شما هدفتان از سفر به ترکیه این است که به گشت‌وگذار در این شهر بپردازید یا اینکه برای تجارت راهی این شهر و دیار شده‌اید. بر همین اساس اولین اصلی که برای هزینه کردن با آن روبرو می‌شود حمل‌ونقل و جابجایی است. پس برای اینکه شما بتوانید در هزینه‌های مصرفی خود بعد از خرید بلیط هوایی استانبول به تهران لحظه آخری صرفه‌جویی لازم را به عمل‌آورید باید این کارت را تهیه کنید. این کارت دارای رمز دوازده‌رقمی است و در هر بار استفاده شدن شرایط برای شارژ کردن آن برای شما مهیا می‌شود. از سوی دیگر باید بگویم شما برای جابه‌جایی و استفاده از خدمات شهری نمی‌توانید وجه نقد پرداخت کنید. از سوی دیگر هزینه‌ای بین 30 تا 50 درصد برای شما با استفاده از این کار در تمام مدت اقامتتان صرفه‌جویی می‌شود. این کارت متعلق به شهرداری استانبول است و همانند کارت متروی تهران برای استفاده از مترو و اتوبوس‌های بی‌آرتی مورداستفاده قرار می‌گیرد.

خرید استانبول کارت از فرودگاه ترکیه

خرید استانبول کارت همانند کارت متروی که در تهران خریداری می‌کنید برای شما بسیار ساده دنبال می‌شود. برای این منظور کافی است به ایستگاه مترو، دکه‌های روزنامه‌فروشی و یا حتی بادجه های فروشی که در فرودگاه برای شما دایر شده است اقدام کنید. ازآنجایی‌که روند شارژ آن‌هم بسیار ساده دنبال می‌شود باید بگویم در کنار بادجه های فروش دستگاهی قرار دارد که شما با استفاده از آن می‌توانید شبیه کارت متروی ایران برای شارژ آن متناسب با هر رقمی که تمایل دارید اقدام کنید. شما می‌توانید در فرودگاه آتاتورک، استانبول کارت را از ایستگاه متروی فرودگاه بخرید. از همان‌جا هم می‌توانید از استانبول کارت برای خروج از فرودگاه با مترو استفاده کنید. درصورتی‌که در فرودگاه صبیحا گوکجن خرید بلیط هواپیما از تهران به استانبول شما دنبال شده باشد این مهم را از همین فرودگاه هم می‌توانید دنبال کنید.

میزان شارژ کارت استانبول چقدر است؟

شما اگر شهروند استانبول باشید می‌توانید ماهانه به‌اندازه مصرفی که برای هرروز رفت‌وآمد به آن نیاز دارید این کارت را شارژ کنید. عموماً این رقم برای شما 300 لیر شارژ می‌شود. درصورتی‌که شما با خرید بلیط هوایی استانبول به تهران یا تهران به استانبول راهی این کشور شده‌اید و هدفتان گردشگری کوتاه‌مدت است نیازی به شارژ 300 لیر نیست. بسته به تعداد روزهای که در این کشور حضور دارید می‌توانید این کارت را برای خود شارژ کنید. البته شما شبیه کارت مترو که قابلیت شارژ دارد و بعد از هر بار اتمام موجودی تا دوره بعد سفر درون‌شهری می‌توانید آن را نگهداری کنید. کارت استانبول را هم می‌توانید تا مسافرت دیگر خود به ترکیه نگه‌دارید. هرکسی متناسب با تعداد روزهای که برای مسافرت در پیش روی خود دارد می‌تواند سقفی را برای شارژ این کارت در نظر داشته باشد. شما می‌توانید زمان ترک ترکیه کارت را در دستگاه قرار دهید و وجه باقی‌مانده در کارت را پس بگیرید. همان‌طور که بلیط هواپیما از تهران به استانبول به‌صورت لحظه آخری در هزینه‌های شما صرفه‌جویی را به دنبال دارد استانبول کارت هم بسیار برای شما در این صرفه‌جویی اثرگذار است.

کلام آخر در مورد خرید استانبول کارت

همان‌طور که در مقاله پیش رو مطالعه کردید استفاده از استانبول کارت به‌قدری اهمیت دارد که شما به‌محض ورود به ترکیه می‌توانید از طریق فرودگاه مربوط این کارت را خریداری کنید. کافی است برای خرید استانبول کارت از دستگاه‌های فروش بلیط کمک بگیرید. این دستگاه در اکثر ایستگاه‌های حمل‌ونقل عمومی برای شما آماده کار است. شما باید در ابتدا در نمایشگر دستگاه گزینه استانبول کارت را انتخاب کرد. پس از قسمت ورودی اسکناس، پول خود را وارد دستگاه کرده و بعدازآن دستگاه یک بلیط قابل شارژ به شما تحویل می‌دهد. برای اینکه شارژ کارت را دنبال کنید کافی است اسکناس را وارد کنید و متناسب با مصرف خود بلیط را شارژ کنید.

کد خبر 744126

دیگر خبرها

  • افزایش سرعت اینترنت ثابت و همراه نسبت به ماه گذشته
  • باتری های سیلد اسیدی صنعتی و خودرویی
  • برای شارژ کارتریج پرینتر در محل به کجا مراجعه کنیم؟
  • فیلم| ترفندی برای ترمیم آسیب کابل شارژ تلفن همراه
  • راهکار‌های خانگی برای رفع جای جوش (فیلم)
  • آیا شارژر فندکی برای گوشی ضرر دارد
  • جزئیات مهم کنکور در ایران/استفاده از تقلب‌یاب‌ها در آزمون ۱۴۰۳
  • راهکار متخصصان ایرانی برای مقابله با اثرات طوفان شن بر راه آهن
  • چرا اروپا از خودروهای الکتریکی روی برگرداند؟
  • خرید استانبول کارت در فرودگاه ترکیه