Web Analytics Made Easy - Statcounter

در سال 85 بیمارستان 283 تختخوابی یاسوج با حضور مسئولان کلنگ زنی شد و قرار بر این بود که در سال 91 به بهره برداری برسد اما با توجه به مشکلات مالی به سالهای دیگر موکول شد اما اکنون بعد از 12 سال همچنان خاک می خورد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس ،کلنگ پروژه بیمارستان 283 تختخوابی یاسوج همزمان با بیمارستان بوشهر در سال 85 بر زمین زده شد که بیمارستان بوشهر در موعد مقرر به پایان رسید و افتتاح بیمارستان یاسوج با 84 درصد پیشرفت فیزیکی همچنان پشت وعده های از سالی به سال دیگر به تاخیر انداخته می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پروژه که قرار بود در سال91 به بهره برداری می رسید اما همچنان در گیرو دار کمبود اعتبار بلاتکلیف مانده است تا بیماران یاسوجی و کهگیلویه و بویراحمد برای 12 سال متوالی در سایر استانها آواره شوند.

محمد حسینی یکی از شهروندان یاسوجی با بیان اینکه از بیماری کبد و معده رنج می برم، گفت: به علت نبود امکانات درمانی و پزشک متخصص مناسب در بیمارستان شهر یاسوج مجبورم برای درمان به استانهای همجوار به ویژه استان فارس مراجعه کنم که در همین رابطه با مشکلات زیادی مواجه هستیم.

وی با بیان اینکه مسئولان در چند سال گذشته خبر از ساخت بیمارستان 200 تخت خوابی یاسوج دادندادامه داد: 12 سال است که این بیمارستان در بلوار شهید قرنی یاسوج در حال ساخت استن و هر سال نیز مسئولان خبر از بهره برداری می دهند اما هیچ خبری تا حالا نشده است.

وی می افزاید: از مدیران و مسئولان انتظار داریم که هر چه سریعتر به این مشکل مردم رسیدگی کنند تا مردم برای درمان به استانهای دیگر سفر نکنند.

قاسم مرادی نیز یکی دیگر از شهروندان یاسوجی با بیان اینکه در شهر یاسوج پزشک متخصص زنان کمیاب است، تصریح کرد: متاسفانه برای درمان مجبورم در به شهر اصفهان و یا شیراز مراجعه کنم که با توجه به مشکلات مالی که دارم خیلی برایمان سخت است که این همه سختی را تحمل کنیم.

وی یادآور شد: در کلینیک شهید مفتح یاسوج دکتر زنان وجود دارد اما متاسفانه نوبت دهی آنها کم و تعداد مراجعه کنندگان زیاد است.

مرادی تاکید کرد: از مسئولان انتظار داریم برای بهره برداری این بیمارستان چاره ای بیاندیشند تا بیماران و هم استانی ها در سایر استانها آواره نشوند.

معاون درمان علوم پزشکی استان: فضاهای بیمارستانهای شهر یاسوج جوابگوی بیماران نیست در اردیبهشت ماه سال جاری نیز معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در بازدید از ساخت این بیمارستان، گفت:با توجه به اینکه کمبود شدید فضای فیزیکی در بیمارستان های شهر یاسوج مواجه هستیم، ضرورت دارد اقدامات لازم هر چه سریعتر نسبت به تکمیل این پروژهصورت گیرد.

وزارت راه و شهرسازی برای تکمیل پروژه های مورد نیاز مردم سرعت می بخشد

وزیر راه و شهرسازی دولت یازدهم در 6 شهریور ماه سال 1393 به مناسبت هفته دولت در بدو ورود به استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: کهگیلویه و بویراحمد از استان‌های دارای ظرفیت‌ها و قابلیت‌های بالا در هر عرصه‌ایبه شمار می‌رود که باید در این زمینه به این استان توجه بیشتری شود.

وی در بازدید خود از پروژه های شهر یاسوج با حضور در ساختمان در حال احداث بیمارستان 200 تخت خوابی این شهر، روند ساخت این بیمارستان را در حال حاضرمطلوب دانست، وی بیان داشت: اعتبارات مورد نیاز برای تکمیل بیمارستان 200 تختخوابی یاسوج تأمین می‌شود.

وزیر راه شهرسازی با بیان اینکه ساخت و تکمیل این بیمارستان برای حوزه بهداشت و درمان این استان لازم و ضروری است، افزود: امسال 35 میلیارد ریال مورد نیاز برای تکمیل این بیمارستان از محل‌های دیگر تأمین می‌شود و وزارت راه و شهرسازی برای تکمیل چنین پروژه‌های که مورد نیاز و احتیاج مبرم مردم است، تسریع به عمل خواهد آورد.

یمارستان 283 تختخوابی یاسوج تیرماه سال 96به بهره برداری می رسد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در دی ماه سال 95 نیز در این رابطه گفت: بیمارستان 283 تختخوابی یاسوج تیرماه سال 96 به بهره برداری می رسد.

پژمان نیک اقبالی با اشاره به اینکه هم اکنون این بیمارستان 83 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، افزود: 170 نفر به طور مداوم در این بیمارستان در حال کار کردن هستند و با بازدیدی که در روزهای اخیر به همراه آقای علیزاده معاون وزیر راه و شهرسازی از این بیمارستان داشتیم اگر به همین روند جلو برود تا پایان سال مالی 96 به بهره برداری می رسد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه 36میلیارد تومان در سال جاری برای این پروژه تخصیص داده شده است، تصریح کرد: در سال آینده نیز 11 میلیارد تومان برای تکمیل این پروژه پیش بینی شده است که طبق وعده های وزارت راه شهرسازی که مجری این پروژه است سال 96 به بهره برداری می رسد.

نیک اقبالی ادامه داد: هم اکنون ساخت این بیمارستان در مراحل اتمام تاسیسات، شروع محوطه ساری و اجرای مراحل نازک کاری داخلی است.

وعده جدید معاون عمرانی استاندار به هم استانی ها

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته در نشست بررسی پروژه‌های ملی استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد با مهم و حیاتی خواندن چهار پروژه فرودگاه یاسوج،بیمارستان 274 تختخوابی این شهر، پروژه پاتاوه-دهدشت و عملیات آبرسانی به چهار شهر کهگیلویه بزرگ گفت: این چهار طرح عمرانی از طرح‌های مهم و حیاتی استان هستند و توجه به این پروژه‌ها در دستور کار مسؤولان استانی است.

وی در خصوص زمان بهره‌برداری از بیمارستان یاسوج، تصریح کرد: بیمارستان شهر یاسوج قرار بود در هفته دولت به بهره‌برداری برسد اما به دلیل مشکلات موجود امکان افتتاح این پروژه در این هفته وجود ندارد و در صورت تأمین اعتبار در دهه فجر مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

سال مالی 96 بیمارستان 300 تخت خوابی به بهر برداری می رسد

همچنین در دی ماه سال 95 مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بیمارستان 283 تخت خوابی یاسوج با یک سری تغییراتی به 300 تختخواب افزایش می یابد، گفت: 36 میلیارد تومان اعتبار برای این بیمارستان تخصیص داده شده و هم اکنون 200 نفر در این مرکز در حال کارکردن هستند.

محمدعلی علیمردانی با اشاره به اینکه این بیمارستان 83 پیشرفت فیزیکی دارد، افزود: در صورت تامین اعتبار مورد نیاز برای تکمیل این پروژه، پایان سال مالی 96 (تیرماه) این بیمارستان به بهره برداری می رسد.

وعده بهره برداری از بیمارستان شهید جلیل شهر یاسوج هر ساله از این تیرماه به آن تیرماه وعده داده می شود و در سال گذشته نیز مسئولانی استانی خبر از همین موضوع داده بودند، حال در سال 96 آوارگی بیماران این استان 12 ساله می شود و باید دید آیا این پروژه در دهه فجر سال جاری به بهره برداری خواهد رسید؟

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۱۲۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزم مسئولان برای افتتاح کتابخانه درجه یک دورود در دولت سیزدهم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، روح‌الله لک علی‌آبادی به همراه مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و کتابخانه‌های عمومی لرستان از روند تکمیل کتابخانه درجه یک دورود بازدید کرد و گفت: این طرح ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که امیدواریم با تلاش مسئولان استانی و شهرستان در دولت سیزدهم به بهره برداری برسد.

وی با بیان اینکه این مجموعه در صورت بهره‌برداری پس از ۱۷ سال ۴۰ خدمت را به همشهریان دورودی ارائه می‌دهد، افزود: این کتابخانه به بهترین امکانات تجهیز خواهد شد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی لرستان هم در این بازدید با اشاره به اینکه در استان، ۱۰ طرح کتابخانه‌ای در دست ساخت است، گفت: با تکمیل این ۱۰ طرح، متراژ کتابخانه‌های لرستان ۱۶ هزار متر مربع افزایش می‌یابد.

به گفته سیدسجاد راستخانه، سال گذشته ۱۰ هزار نفر به اعضای کتابخانه‌های لرستان اضافه شد و تعداد اعضا به ۴۰ هزار نفر رسید.

روانشاد، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان هم گفت: با توجه به ظرفیت‌های موجود، پیوست‌های فرهنگی دورود تقویت خواهد شد و برنامه‌های مرتبط با موضوع کتاب و کتابخوانی در شهرستان گسترش خواهد یافت.

در شهرستان دورود به ازای هر ۱۰۰ نفر کمتر از یک مترمربع زیربنای کتابخانه‌ای وجود دارد که با افتتاح و بهره‌برداری از کتابخانه درجه یک این شهرستان، متراژ کتابخانه‌ها و سرانه کتابخانه‌ای دو برابر خواهد شد.

دیگر خبرها

  • قتل دو نفر در قبرستان شرف‌آباد یاسوج / قاتل متواری شد
  • بهره برداری از ارتقا شبکه بیتروان پیرسلمان
  • بذرپاش : امسال هر ماه افتتاح مسکن داریم
  • عزم مسئولان برای افتتاح کتابخانه درجه یک دورود در دولت سیزدهم
  • بذرپاش: امسال هر ماه افتتاح مسکن داریم
  • سالن ورزشی شهدای شهر فردوسیه پس از گذشت یک دهه به بهره برداری رسید
  • بازدید استاندار کهگیلویه و بویراحمد از مناطق سیل زده کهگیلویه و بویراحمد
  • خسارت سیلاب در کهگیلویه و بویراحمد ارزیابی می‌شود
  • خسارت سیلاب به مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد در حال برآورد است
  • نامه معاون دادستان کل به وزیر بهداشت برای تعیین تکلیف وضعیت همراهان بیمار بستری در مراکز درمانی