Web Analytics Made Easy - Statcounter

سپهبد محمد بدر معاون امنیتى وزیر کشور عراق جهت انعقاد تفاهم نامه ای در مورد مراسم اربعین به ایران سفر کرد و در ادامه به آستان مقدس امامزادگان یاسر(ع) و ناصر(ع) مشرف شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از طرقبه نیوز، سپهبد محمد بدر معاون وزیر کشور عراق و جمعی از مسئولان شب گذشته به آستان مقدس امامزادگان یاسر وناصر علیهماالسلام مشرف شدند و ضمن زیارت بقعه متبرکه از فضاى بارگاه ملکوتى امامزادگان والامقام بازدید داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امنیتى وزیر کشور عراق درجلسه اى که جمعى از مسؤلین شهرستان طرقبه شاندیز از جمله فرماندار شهرستان طرقبه شاندیز، رئیس اداره اوقاف وامورخیریه طرقبه شاندیز، بخشدار طرقبه و مدیران فرهنگى و قرآنى بقعه متبرکه امامزادگان یاسر(ع) وناصر(ع) شرکت داشتند، حضور یافت و مسؤلین بقعه متبرکه امامزادگان گزارشى از عملکرد فرهنگى، قرآنى و عمرانى بارگاه مطهر ارائه دادند.

سپهبد محمد بدر معاون امنیتى وزیر کشورعراق به همراه مسؤلین شهرستان طرقبه شاندیز و مسؤلین آستان مقدس امامزادگان یاسر(ع) وناصر(ع) و زائرین و مجاورین نماز مغرب و عشاء را در جوار بارگاه مطهر اقامه کردند.

این هیات جهت مذاکره و تفاهم در مورد مراسم اربعین حسینی به ایران سفر کرده اند و در این سفر با مقامات وزارت کشور جمهوری اسلامی ایران و همچنین استاندار خراسان رضوی تفاهم نامه‌ای به امضا رساندند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۵۸۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش تصویری | مراسم بزرگداشت چهل وپنجمین سالگرد شهادت امیر سپهبد شهید محمدولی قرنی

در این مراسم، امیر سرلشکر «سیدعبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر دریادار «حبیب‌الله سیاری» معاون هماهنگ‌کننده ارتش، حجت‌الاسلام «عباس محمدحسنی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، امیر سرتیپ «محمد محمودی» معاون اجرایی ارتش، امیر سرتیپ خلبان «حمید واحدی» فرمانده نیروی هوایی ارتش و جمعی دیگر از فرماندهان ارتش حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • وزیر کشور وارد مشهد شد
  • هشدار شبکه دامپزشکی طرقبه شاندیز در خصوص بیماری بابزیوز در دام‌ها
  • دشت ارغوان طرقبه مشهد در یک روز بارانی + فیلم
  • ایستادگی و مقاومت بارز ترین ویژگی های شهید قرنی است
  • دسته عزاداری خدام حضرت عبدالعظیم (ع) روانه حرم شدند + فیلم
  • پلمب سومین رستوران متخلف با دستور دادستان عمومی و انقلاب در شهرستان طرقبه شاندیز
  • مبنای جشن‌های دهه کرامت باید «عارفاً بحقّها» باشد
  • امضای یادداشت تفاهم راه توسعه میان ترکیه، عراق، قطر و امارات
  • گزارش تصویری | مراسم بزرگداشت چهل وپنجمین سالگرد شهادت امیر سپهبد شهید محمدولی قرنی
  • تعرض به شهر‌های عراق را نمی‌پذیریم