Web Analytics Made Easy - Statcounter

12 طرح از دانش آموزان لرستانی به مرحله کشوری نوزدهمین جشنواره جوان خوارزمی راه پیدا کرد . به گزارش خبر گزاری صدا و سیما مرکز لرستان؛ معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش لرستان گفت: راهیابی 12طرح از دانش آموزان لرستان به مرحله کشوری نوزدهمین جشنواره جوان خوارزمی راه یافت.
محمدحسین اردشیر افزود: 212 طرح پژوهشی در 15 گروه تخصصی شامل علوم زیستی و پزشکی، زبان و ادبیات فارسی، برق و الکترونیک، عمران و معماری، نانو تکنولوژی، علوم اجتماعی، فیزیک و نجوم، علوم اسلامی، مکاترونیک، کشاورزی، کامپیوتر، مکانیک، ریاضی، شیمی و هنر به دبیرخانه استانی این جشنواره ارسال شد که پس ازداوری 12طرح به عنوان طرحهای منتخب به مرحله کشوری معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه جشنواره جوان خوارزمی مختص دانش آموزان دوره دوم متوسطه است افزود: طرحهای برگزیده با حضور دانش آموزان و داوران استانی طی یک روز به صورت حضوری دفاع و فیلمبرداری خواهند شد و برای ارسال به مرحله کشوری که آذر ماه امسال برگزار می شود معرفی خواهند شد.
اردشیر گفت: امتیازات برگزیدگان نوزدهمین جشنواره جوان خوارزمی دریافت تندیس و لوح تقدیر، استفاده از تسهیلات بنیاد ملی نخبگان و استفاده از تسهیلات ورود به مراکز آموزش عالی خواهد بود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۷۹۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاراته کای نوجوان لرستانی به اردوی تیم ملی دعوت شد

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، امیر رضا کاکی کاراته کای نوجوان خرم آبادی که تا پیش از این در رقابتهای مختلف کشوری و بین المللی موفق ظاهر شده و در سکوهای اول تا سوم قرار گرفته بود در مسابقات انتخابی تیم ملی در همدان با غلبه بر حریفان مقام نخست و طلای این دوره از مسابقات را با شایستگی از آن خود نمود.

براساس این خبر ، امیررضا کاکی ورزشکار شایسته و نام آور کاراته استان لرستان با هدایت و مربیگری میثم یاراحمدی چهره شاخص کشوری در مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته جمهوری اسلامی ایران در استان همدان شرکت نمود و موفق شد ضمن دریافت نشان طلای این مسابقات و ایستادن برسکوی نخست به اردوی تیم ملی کاراته جمهوری اسلامی ایران دعوت شود کاکی از نوجوانان مستعد رشته کاراته در کشور است که بدرستی با تشویقهای خانواده اش و مربیگری میثم یاراحمدی قطعاً در آینده و در رده های بالاتر خواهد درخشید..

خبرگزاری خبرآنلاین این موفقیت را به امیررضا کاکی و جامعه ورزشی استان تبریک عرض نموده و برای وی آرزوی تداوم موفقیتها را دارد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897056

دیگر خبرها

  • آغاز مرحله استانی مسابقات ورزشی دانش آموزان
  • برگزاری المپیاد‌های علمی دانش آموزان در تبریز
  • آزمون مرحله دوم المپیاد‌های علمی دانش آموزان در تبریز
  • کاراته کای نوجوان لرستانی به اردوی تیم ملی دعوت شد
  • برگزاری جشنواره دختران آفتاب در شهرستان گچساران
  • آغاز جشنواره آفرینو برای ارایه ابتکارهای دانش آموزان
  • سیرجان فاتح مسابقات فوتسال دانش آموزان پسر استان کرمان
  • جشنواره بازی های بومی محلی در مدارس پارس‌آباد
  • راهیابی پنج نمایش از قم به جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • برپایی جشنواره کارآفرینان کوچک با شعار «مدرسه کارآفرین»