Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-25@17:12:17 GMT

افتتاح فاز دوم بيمارستان قائم (عج) اسدآباد

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۹۸۷۲۳۳

خبرگزاري آريا-رئيس شبکه بهداشت و درمان اسدآباد از افتتاح فاز دوم بيمارستان قائم (عج) در اين شهرستان خبر داد و گفت: در روزهاي آتي با حضور يكي از مسئولين كشوري مورد بهره برداري قرار مي گيرد.
به گزارش خبرنگار آريا، دكتر حجت الله بهرامي در خصوص فاز دوم بيمارستان قائم (عج) گفت: اين پروژه با مساحت 5 هزار مترمربع در سال 93 با اعتباري بالغ بر 20 ميليارد تومان از منابع مختلف ساخته شده و در روزهاي آتي مورد بهره برداري قرار مي گيرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئيس شبکه بهداشت و درمان اسدآباد خاطر نشان ساخت: در حال حاضر در راستاي ارتقاء اين پروژه كليه بخش‌هاي بستري بيمارستان اميرالمؤمنين(ع) به بيمارستان قائم(عج) انتقال يافته است.
وي با بيان اينكه هم اكنون با مجموع 128 تخت بستري مشغول ارائه خدمات به همشهريان هستيم، بيان كرد: تعداد تخت‌هاي مصوب بيمارستان قائم(عج) 213 تخت مي باشد كه 85 تخت باقي مانده از اين پروژه به بيمارستان اميرالمؤمنين(ع) تعلق خواهد گرفت.
رئيس شبکه بهداشت و درمان اسدآباد همچنين از انتقال تمام بخش‌هاي تخصصي بيمارستان اميرالمؤمنين(ع) به بيمارستان قائم(عج) خبر داد و اذعان داشت: براي ارائه خدمات بهتر نيازمند نيروي انساني جديد هستيم.
بهرامي به رعايت نكات استاندارد و ارائه خدمات مطلوب تر در بيمارستان قائم(عج) اشاره كرد و افزود: بيمارستان اميرالمؤمنين(ع) با 40 سال قدمت عملاً فرسوده شده و حتي با صرف هزينه هاي زياد در سال گذشته فاقد شرايط استاندارد است كه بنا به تصميم گيري هاي صورت گرفته قرار است بخش‌هاي تخصصي اين بيمارستان را به بيمارستان قائم(عج) انتقال دهيم.
وي با اشاره به اينکه در بخش درمان بيمارستان قائم(عج) 18 پزشک متخصص و 7 پزشک عمومي مشغول به فعاليت هستند، بيان كرد: با استخدام 4 پزشك عمومي ديگر دراين بيمارستان موافقت شده است و اين افراد در ماه‌هاي مهر و آبان سال جاري شروع به كار مي كنند.
رئيس شبکه بهداشت و درمان اسدآباد همچنين از جذب و استخدام 100 نفر نيروي انساني جديد تا پايان سال جاري در بيمارستان قائم (عج) خبر داد و اذعان داشت: از اين تعداد 60 نفر در بخش درمان و 40 نفر در امور پشتيباني مشغول به كار مي شوند.
بهرامي در خصوص اجراي طرح تحول سلامت در شهرستان اسدآباد گفت: با اجراي اين طرح 12 ميليارد تومان يارانه سلامت به شهرستان اسدآباد اختصاص يافته است.
رئيس شبکه بهداشت و درمان اسدآباد همچنين در خصوص اعتبارات تجهيزات پزشكي گفت: تا كنون 6 ميليارد تومان تجهيزات پزشکي خريداري و در اختيار مراكز درماني شهرستان اسدآباد قرار گرفته است.
وي دررابطه با وضعيت پروژه هاي بهداشتي و درماني اسدآباد گفت: 29 پروژه عمراني با اعتباري بالغ بر 10ميليارد تومان در سطح شهرستان در حال انجام است كه طبق پيش بيني هاي صورت گرفته تمامي آنها در هفته دولت امسال به بهره برداري مي رسد.


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۸۷۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌

ایسنا/خراسان شمالی رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: بیش از ۷۰ پروژه سلامت در این استان آماده راه اندازی است.

دکتر شاهین فر در گفت و گو با ایسنا افزود: افتتاح بخشی از این پروژه ها که نقش مهمی در رشد شاخص های حوزه سلامت دارند روز شنبه هشتم اردیبهشت ماه به بهره برداری خواهند رسید.

 وی راه‌اندازی آم آر آی و سی تی اسکن بیمارستان امام حسن(ع) بجنورد را ا زجمله این پروژه‌ها برشمرد و عنوان کرد: این تجهیزات در فضا و زیر بنایی به وسعت ۵۰۰ متر مربع و هزینه‌کرد حدود هزار میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد که گامی مهم در راستای ارتقای خدمات درمانی به مردم بجنورد است.

شاهین فر همچنین از افتتاح و بهره برداری دو مرکز تخصصی دیالیز در فاروج و راز و جرگلان خبر داد و گفت: این مراکز هر کدام با سه دستگاه مجهیز دیالیز جهت بهبود ارائه خدمت به بیماران کلیوی راه اندازی می شود.

وی خاطرنشان کرد: اکنون ۳۱۵ بیمار دیالیزی تحت پوشش دانشگاه است که خدمات مورد نیاز را به صورت رایگان دریافت می کنند.

به گفته این مقام مسئول، راه اندازی بخش VIP بیمارستان امام خمینی(ره) شیروان از دیگر پروژه هایی است که در روز شنبه هفته آینده افتتاح می شود و این بخش نیز در راستای افزایش رفاه و آسایش مادران، جلوگیری از مراجعه بیماران به دیگر استان‌ها و تحمیل هزینه‌های سنگین به مردم شهرستان افتتاح می‌شود.

وی تصریح کرد: مرکز تصویربرداری دیجیتال با هزینه ۵۰ میلیارد ریال و همراه سرای بیمارستان امام رضا(ع)، نیز از دیگر پروژه هایی است که به مناسبت هفته سلامت به بهره برداری می رسد.

شاهین‌فر با اشاره به اجرای پروژه های عمرانی پیش از خوردن کلنگ آن ها، عنوان کرد: در روز شنبه هفته آینده مجتمع آموزشی بیمارستان خاتم الانبیاء شیروان، طرح توسعه اورژانس بیمارستان جواد الائمه جاجرم نیز کلنگ زنی خواهند شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بخش MRI بیمارستان شهدای یافت آباد افتتاح شد
  • افتتاح بخش بیماران نیازمند به مراقبت‌های خاص در همدان
  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • افتتاح همزمان چند پروژه بهداشتی در شهرستان فیروزکوه
  • تجهیز بیمارستان رازی قائم شهر به دستگاه ام. آر. آی
  • مرکز دولتی درمان سوءمصرف مواد بیمارستان امام حسین (ع) افتتاح شد
  • افتتاح بزرگترین بیمارستان روانپزشکی جنوب‌شرق کشور در کرمان
  • کلینیک تخصصی خیر ساز بیمارستان امام حسین (ع) محمدشهر افتتاح شد
  • بیمارستان رازی قائم شهر به دستگاه ام. آر. آی پیشرفته تجهیز شد
  • تجهیز بیمارستان رازی قائم شهربه دستگاه ام. آر. آی پیشرفته