Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک صنعت و معدن گفت: توسعه منابع انسانی و مدیریتی در بانکداری توسعه‌ای از اهمیت بالایی برخوردار است. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ علی اشرف افخمی گفت: توسعه منابع انسانی و مدیریتی با آموزش مستمر و مدیریت دانش در بانک‌های توسعه‌ای از اهمیت بالایی برخوردار است و بانک صنعت و معدن در سال‌های اخیر در این زمینه برنامه ریزی فعالی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بنابر گزارش پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن، وی در مراسم افتتاحیه دوره mini MBA که با همکاری سازمان مدیریت صنعتی و بانک صنعت و معدن برای برخی از مدیران این بانک در سالن سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد، افزود: آموزش زمان خاص و مشخصی ندارد بلکه تا پایان عمر و در طول زندگی، انسان نیازمند یادگیری است.
افخمی اظهار داشت: اگر با نگاهی مقطعی و کوتاه مدت به مقوله یادگیری بنگریم قابلیت دستیابی به توسعه پایدار را نخواهیم داشت زیرا توسعه امری پویا و مستمر است.
وی افزود: برای موفقیت یک مجموعه ابتدا باید نوع نگاه و نگرش منابع انسانی را در جهت حرکت و پویا یی تغییر داد و با توجه مستمر به آموزش افراد مجموعه، یک روند پایدار در توسعه و پیشرفت ایجاد کرد.
افخمی گفت: هر گاه مدیران و منابع انسانی بانک در دوره‌های آموزشی شرکت می‌کنند از اواسط دوره تغییرات سیستمی را در بانک احساس می‌کنیم و این نشان دهنده تاثیر سریع آموزش در یک سازمان است.
محمد علی محمدی، مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی هم گفت:: یکی از افتخارات مجموعه ما این است که از سال گذشته با بانک صنعت و معدن همکاری هایی را در برگزاری دوره‌های مختلف برای مدیران بانک انجام داده و تمام تلاش خود را برای هر چه بهتر ارائه خدمات به کار گرفته است.
وی افزود: اقای افخمی با درایت و تخصص بالایی که در مدیریت دارد از مدیران موفقی است که تاکید بسیاری بر توسعه منابع انسانی و توسعه مدیران خود دارد.
محمدی گفت: سازمان مدیریت صنعتی رویکرد تغییر و تحول در نگرش‌ها و باورهای مدیران را در راس کار خود قرار داده و در ساختار اصلی ارائه خدمات آموزشی دوره‌های مشاوره و پژوهشی نیز وجود دارد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۲۵۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم توجه جدی به دغدغه‌های مراجع عظام تقلید در بانکداری

 آیت الله علیرضا اعرافی روز پنجشنبه در دیدار ابوالفضل نجارزاده مدیرعامل بانک ملی ایران که در دفتر مدیر حوزه‌های علمیه در قم برگزار شد، توجه به مباحث فقهی و شرعی در بانک‌ها را بسیار مهم دانست و تاکید کرد: لازم است کار بانکداری به صورت پاکیزه، درست، با انضباط و مطابق فرایند فقهی که در نظام اسلامی تعریف شده انجام شود و حتماً به دغدغه‌های مراجع عظام تقلید در مباحث بانکداری توجه جدی شود.

وی افزود: اینکه انسان کار خوب را در چه موردی و با چه بردی انجام دهد خود مسئله مهمی است؛ اینکه تسهیلات برای پروژه‌های حیاتی کشور مصرف شود بسیار با ارزش بوده و دنیا و آخرت انسان را آباد می‌کند.

عضو مجلس خبرگان رهبری توجه به محرومان جامعه را مهم دانست و خاطرنشان کرد: تامین نیاز‌های خرد مردم در قالب تسهیلات قرض الحسنه بسیار مهم است؛ توجه به جوانانی که به تازگی تشکیل خانواده داده اند و حمایت از آنان بسیار کار ارزشمندی است.

آیت الله اعرافی تأمین سرمایه در گردش واحد‌های تولیدی را مهم دانست و تصریح کرد: سرمایه در گردش واحد‌های تولیدی و حمایت از آنان باید ادامه داشته باشد.

عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه توجه جدی به پروژه‌های راهبردی و اهتمام بیشتر به خصوصی‌سازی را بسیار مهم دانست و ابراز داشت: امروز ما در مسئله خودرو زمین‌گیر هستیم و حال آنکه اگر این صنعت به خود مردم واگذار شود، بسیاری از مشکلات حل می‌شود. من مدافع بخش خصوصی هستم و اگر در اموری همچون خودرو، راه، فرودگاه و ... که همه از آن بهره مند می‌شوند و در آبروی کشور و نظام موثر است بهتر عمل شود و از آنها گره گشایی شود، تأثیر و برکات زیادی نصیب مردم می‌شود.

در اجرای سیاست‌های اصل۴۴ به خوبی عمل نشد

عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: رهبری معظم انقلاب اسلامی در شعار امسال همچون گذشته بر نقش مردم تاکید داشتند، چرا که مشارکت مردم بسیار مهم است، البته در اجرای سیاست‌های اصل۴۴ قانون اساسی به خوبی عمل نشد.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور در پایان توجه بیشتر به امر مولدسازی را خواستار شد و گفت: بانک‌ها امر مولدسازی را که مصوبه سران قوا است را جدی‌تر از قبل بگیرند چرا که به آن چیزی که مد نظر بود نرسیدیم.

در ابتدای این دیدار ابوالفضل نجارزاده مدیرعامل بانک ملی ایران به ارائه گزارشی از برنامه‌ها و فعالیت‌های انجام شده در این بانک در راستای خدمت به مردم پرداخت.

منبع:خبرگزاری حوزه

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • شرکت ۳۵۰۰ داوطلب در آزمون تامین نیروی انسانی مدیریت تامین اجتماعی فارس
  • برگزاری سلسله نشست‌های تخصصی منابع انسانی شرکت آبفای استان یزد
  • عملیات اجرایی بخش دوم طرح های عمرانی حفاظت محیط زیست کلید خورد
  • زنگ خطر مدیریتی برای فولاد در صورت شکست مقابل مس
  • تسهیلات بانکی در اختیار تولیدکنندگان واقعی قرار گیرد
  • لزوم توجه جدی به دغدغه‌های مراجع عظام تقلید در بانکداری
  • آیت‌الله اعرافی: بانکداری ایران باید پاکیزه شود
  • تغییر رویکرد بانک‌های استان بوشهر به توسعه محوری
  • آموزش مدیریت چرای دام در خاتم
  • رتبه برتر خبرنگار ایمنا در جشنواره مطبوعاتی «قاصد آب»