Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان از انتخاب سرمربی جدید تیم هندبال بانوان شهید چمران این شهرستان که قرار است به عنوان نماینده ایران در رقابت‌های آسیایی شرکت کند، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از لارستان، عصر امروز در جلسه‌ای چند ساعته با حضور مسعود راستی لاری مدیرعامل باشگاه شهید چمران لارستان، محمدحسن طیبی رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان، علی زائر رئیس هیئت هندبال لارستان به منظور تعیین سرمربی تیم هندبال بانوان شهید چمران این شهرستان برگزار شد و«نشمین شافعیان» به عنوان سرمربی جدید تیم هندبال بانوان انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان پس از این جلسه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به قهرمانی تیم لارستان در لیگ برتر سال گذشته و حضور این تیم در مسابقات این فصل لیگ آسیا، انتخاب سرمربی تیم شهید چمران از اهمیت بالایی برخوردار بود.

محمدحسن طیبی با اشاره به سابقه «نشمین شافعیان»، افزود: خانم شافعیان، مربی فصل گذشته تیم شهرداری سنندج بوده که علاوه بر آن 7 سال سرمربی‌گری تیم ملی ایران نیز در کارنامه ویدیده می‌شود.

وی با بیان اینکه انتخاب کادر فنی برعهده سرمربی است، گفت: 18 بازیکن برای ترکیب‌بندی تیم لازم است که بر استفاده از بازیکنان بومی تأکید شده است و 3 بازیکن خارجی با هماهنگی فدراسیون هندبال کشور، هیئت هندبال فارس، مدیرعامل باشگاه شهید چمران لارستان به ترکیب تیم اضافه می‌شود.

طیبی درباره شروع آماده‌سازی تیم شهید چمران لارستان، تصریح کرد: کار تیم‌بندی و تمرینات از شنبه یکم مردادماه امسالآغاز می‌شود.

ویاز پیگیری و همکاری استاندار فارس، فرماندار ویژه لارستان و مسئولانشهرستان، اداره کل ورزش استان فارس، روسای هیئت هندبال فارس و لارستان، مدیرعامل باشگاه شهید چمران لارستان در بقای این تیم در لیگ برتر و مسابقات آسیایی تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش تسنیم مسابقات هندبال بانوان آسیا از 30 شهریور ماه در کشور ارمنستان برگزار می‌شود که تیم هندبال بانوان شهید چمران لارستان به عنوان تنها نماینده ایران در این رقابت‌ها شرکت می‌کند.همچنین مسابقات لیگ برتر هندبال بانوان کشور نیز از 14 مهرماه آغاز می‌شود.

انتهای پیام/

R41382/P1377/S6,61/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۶۴۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۰ میلیمتر بارش باران طی چند ساعت لارستان ثبت شد

دریافت 24 MB کد خبر 6081340

دیگر خبرها

  • نساجی یک تراکتور صفر
  • ادامه پیروزی‌های مس، شهید شاملی و گیتی پسند در لیگ برتر هندبال ایران
  • پیکان سبزوار برابر پرواز هوانیروز اصفهان پیروز شد
  • سرمربی رم در فصل آینده مشخص شد؛ سردار آزمون دوباره شاگرد این مربی می‌شود؟
  • سرمربی رم در فصل آینده مشخص شد
  • رقبای ملی‌پوشان ایران مشخص شدند؛ آغاز رقابت‌ها از فردا
  • ترکیب تیم ملی بانوان کوراش جمهوری اسلامی ایران مشخص شد
  • ۸۰ میلیمتر بارش باران طی چند ساعت لارستان ثبت شد
  • زمین چمن مصنوعی مدرسه ماندگار شهید چمران افتتاح شد
  • سرمربی بعدی تراکتور مشخص شد | بازگشت مربی نام آشنا به تبریز