Web Analytics Made Easy - Statcounter

پول‌نیوز -معاون برنامه ریزی و تحول بیمه دی اعلام کرد منتظر خبرهای خوش از سوی بیمه دی در حوزه استارت آپ ها باشید.

به گزارشگروه بانک و بیمهپول‌نیوز، سید مهدی احمدی معاون برنامه ریزی و تحول این شرکت در بازدید از نمایشگاه الکامپ 96 با ارزیابی نمایشگاه امسال ، از فعالیت های بیمه دی در حوزه استارت آپ ها و برنامه ریزی های دیجیتالی این شرکت خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی اظهار داشت: استارت آپ فرهنگ نوینی برای اندیشه‌های نو و خلاقیت، برفراز ایده‌های موجود است که هدف از آن برطرف کردن مشکلات موجود در نقاط کلیدی است که خوشبختانه فرصت های بکر و جذابی در این زمینه در کشور وجود دارد.

وی در ادامه افزود: شرکت بیمه دی جای خالی استارت آپ ها در حوزه بیمه را کاملاً حس کرده است و ما تلاشمان بر این است که با ورود این بخش به صنعت بیمه کمک کنیم .

معاون برنامه ریزی و تحول بیمه دی با اشاره به اینکه هم اکنون در حال برنامه ریزی و مطالعه در این حوزه هستیم ادامه داد: با توجه به اینکه طراحی محصول یکی از عوامل اصلی رقابت در صنعت بیمه است، بیمه دی با حدود 26 محصول برنامه ریزی شده، سعی در ورود به بخش های مختلف بازار بیمه با اقدامات نوآورانه دارد.


منبع: پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۸۲۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویداد بین المللی همتایابی در اقتصاد دریامحور ایران برگزار می شود

تین نیوز

وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرد: نخستین رویداد بین المللی همتایابی در اقتصاد دریامحور ایران (ISBE ۲۰۲۴) از تاریخ ۲۵ الی ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ در جزیره قشم برگزار می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، رویداد بین المللی همتایابی در اقتصاد دریا، فرصت ها، چالش ها و راهکارها بر اساس مطالعات انجام شده در زمینه استفاده پایدار از منابع و گستره های آبی برای رشد اقتصادی، بهبود وضعیت معیشت و ایجاد اشتغال وبا تمرکز بر سیاست های کلی توسعه دریا محور و نقش آفرینان این حوزه اعم از نهادهای تنظیم گر و دستگاه های عمومی، دولتی و غیر دولتی، شرکت های خصوصی و شرکت های دانش بنیان و با رویکردی متفاوت و به عنوان پلتفرم همتایابی (Business Matchmaking) طراحی گردیده است و فرصتی مناسب برای توسعه همکاری های دو جانبه و تعامل B۲B و B۲G بین فعالین حوزه اقتصاد دریا تلقی می شود.

در قالب این رویداد که مشترکاً توسط شورای عالی صنایع دریایی کشور و منطقه آزاد قشم طراحی شده و اجرا خواهد گردید، نشست ها و پنل های تخصصی مختلفی برگزار شده و شرکت های ایرانی این فرصت را خواهند داشت تا با همتایان خود جهت همکاری در حوزه های حمل و نقل ترکیبی، لجستیک دریایی، کشتیرانی، کشتی سازی، سازه های دریایی، اکتشاف، استخراج و انتقال نفت و میعانات، بانکرینگ و خدمات تامین سوخت شناورها، خدمات بندرگاهی، گمرک، شیلات و صیادی، گردشگری و تفریحات دریایی آشنا گردیده و همکاری های چندجانبه را از طریق تعامل بین فعالین حوزه اقتصاد دریامحور توسعه دهند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • مایکروسافت ظاهراً به‌دنبال افزایش همکاری با سامسونگ در حوزه هوش مصنوعی است
  • برنامه ریزی برای واگذاری یک میلیون زمین روستایی در کشور
  • رویداد بین المللی همتایابی در اقتصاد دریامحور ایران برگزار می شود
  • برگزاری نخستین رویداد استارت‌آپی سال در صنعت نساجی اصفهان
  • آئین‌نامه نظام آراستگی شهرداری قم ابلاغ شد
  • برنامه‌ریزی برای برگزاری مسابقات بین‌المللی توان در شیراز
  • انتصاب معاون توسعه‌ی بازار و خدمات پس از فروش بیمه دی
  • بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی ۹۷ درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی
  • افراط و تفریط در حوزه حجاب باعث فاصله گرفتن مردم از تصمیم‌گیران می‌شود
  • برنامه‌ریزی برای کاهش آلایندگی صنایع قبل از فرارسیدن روزهای آلوده انجام شود