Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بی باک نیوز»
2024-03-28@18:41:03 GMT

مواد غذایی که باعث تقویت میل جنسی می شوند

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۳۳۴۳۹۱

مواد غذایی که باعث تقویت میل جنسی می شوند

برخی از مواد غذایی علاوه بر فوایدی که دارند باعث افزایش میل جنسی می شوند و کسانی که دچار کاهش میل جنسی شده اند می توانند با مصرف این مواد غذایی دوباره میل جنسی خود را بهبود بخشند. در این مقاله از دکتر سلام مواد غذایی که باعث بهبود میل جنسی می شود را آماده کرده ایم. با ما همراه شوید.

برخی میوه ها علاوه بر تمام مواد مغذی داخلشان، توانایی افزایش میل جنسی را نیز دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از بزرگترین مشکلاتی که یک فرد می تواند با آن روبرو شود کاهش میل جنسی است. این مشکل چالش های روانی زیادی را می تواند به همراه داشته باشد.

بنابراین اگر می خواهید از روشی طبیعی برای تقویت میل جنسی استفاده کنید این میوه ها را بیشتر میل کنید:

1- انجیر

انجیر حاوی دو ترکیب است که می توانند به تقویت میل جنسی کمک کنند. این میوه گوشتی و نرم حاوی منیزیم است که به تولید هورمون های جنسی کمک می کند. همچنین حاوی آمینو اسید است که کمک می کند رگ های خونی تان آرام شوند. این به افزایش جریان خون به تمام قسمت های بدن نیز کمک می کند. انجیر را به همراه عسل میل کنید تا بیشتر از خواصش بهره مند شوید.

2- سالمون

ماهی سالمون می تواند نقش یک شام رومانتیک را برایتان بازی کند. امگا 3 موجود در این ماهی می تواند جریان خون و گردش آن در بدن را بهبود ببخشد، تمام احساسات تان را بر انگیزد و به مغز پیام دهد تا آرام باشد و اخلاق تان نیز سر جایش بماند.

3- مارچوبه

مارچوبه می تواند دستیار خوبی برای سالمون باشد. این سبزی سرشار از فولات است که به بدن در ساخت هیستامین کمک می کند. هیستامین یکی از فاکتورهای کلیدی رابطه جنسی زنان و مردان است.

4- فلفل تند

دنبال چیزی هستید که مطمئن باشید با استفاده اش زندگی جنسی تان بهبود می یابد؟ بهتر از فلفل های تند پیدا نمی کنید! غذاهای تند ضربان قلبتان را افزایش می دهند و خون را در رگ هایتان به جریان می اندازند. فلفل های تند اندورفین آزاد می کنند که باعث افزایش هیجان می شود. از فلفل های تند می توانید به عنوان چاشنی در انواع غذاها و سالاد ها استفاده کنید.

5- سیب زمینی شیرین

داشتن شبی ویژه و به یاد ماندنی با همسرتان نیازمند انرژی پایدار است و سیب زمینی شیرین می تواند این انرژی را به بدن شما برساند. کربوهیدرات این غذا به آرامی هضم می شود بنابراین میل شما نیز پایدار خواهد بود.

6- شکلات

تا به حال فکر کرده اید که چرا شکلات یکی از علائم ویژه عشق است؟ شکلات حاوی phenylethylamine است همان ترکیبی که در طول رابطه جنسی آزاد می شود. این ترکیب تاثیرات بهبود خلق و خو و افزایش میل جنسی را به همراه دارند. همین بهبود خلق و خو می تواند میل دو طرف به یکدیگر را افزایش دهد.

7- هلو

هلو خود از نظر ظاهری میوه ای جذاب است! و البته این جذابیت را در خواص خود نیز دارد. هلو سرشار از ویتامین C است که ثابت شده می تواند موجب افزایش میل جنسی در خانم ها شود. بنابراین اگر نگران میل جنسی خود هستید حتما دفعه بعد که به میوه فروشی رفتید خرید این میوه ها را نیز در نظر داشته باشید.

منبع: سلامت نیوز

--------------------------------------------------------------------------

تذکر: کاربر محترم! انتشار مطالب دیگر رسانهها از سوی پایگاه خبری تحلیلی بی‌باک لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق بخش "تماس با ما" یا پل ارتباطی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم، منتشر گردد.

------------- با کلیک بر روی لینکهای ذیل تمامی روزنامه‌های کشور را رایگان مطالعه کنید -------------

روزنامه‌های عمومی | روزنامه‌های اقتصادی | روزنامه‌های ورزشی | سایر روزنامه‌ها| هفته‌نامه و ماهنامه | نشریات استانی

منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۳۴۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهار ماده غذایی ارزان و سالم مخصوص سفر

به گزارش خبرآنلاین، قبل از سفر کمی وقت بگذارید و برای روزهایی که در سفر هستید، خوراکی‌های سالم تهیه کنید. از این خوراکی‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

میوه‌های تازه و خشک

میوه‌ها نه‌تنها مغذی هستند،‌ بلکه می‌توان آنها را به‌راحتی جابه‌جا کرد. در طول سفر مصرف خوراکی‌های آبرسان و پرفیبر مانند میوه‌های تازه، جلوی یبوست ناشی از بی‌تحرکی را می‌گیرد. میوه‌های خشک هم علاوه‌بر مغذی بودن، دیر خراب می‌شوند و شیرینی دلچسب و البته سالمی دارند.

سبزیجات آماده (تازه یا بخارپز)

سبزیجاتی که از قبل شسته‌اید، به‌صورت تازه یا بخارپز، بهترین مواد خوراکی در سفر هستند. از این سبزیجات می‌توان به هویج،‌ کلم بروکلی، نخود پخته یا ذرت بوداده اشاره کرد. این سبزیجات پرفیبر جلوی گرسنگی‌تان را می‌گیرند و بسیار سالم‌تر از انواع شکلات و شیرینی‌ها هستند.

لقمه‌های انرژی

لقمه‌های انرژی که به آنها توپ انرژی هم می‌گویند، لقمه‌هایی هستند که از مواد سالمی مانند دانه‌ها و میوه‌های خشک درست شده‌اند. این لقمه‌ها با اینکه کوچک هستند، بسیار مغذی و پرکالری‌اند. می‌توانید خودتان از این لقمه‌ها با موادی چون کره بادام، پودر کاکائو و خرما در خانه درست کنید.

خوراکی‌های پروتئینی

یکی دیگر از مواد خوراکی که در سفر مفید است و می‌تواند جلوی گرسنگی را بگیرد، پنیر است. این ماده حاوی مقدار خوبی از پروتئین و کالری است که به شما انرژی و قوت می‌دهد. البته پنیر کم‌چرب مناسب‌تر است. درضمن اگر به لاکتوز حساسیت دارید، از پنیر بدون لاکتوز مصرف کنید.

از خوراکی‌های پروتئینی دیگر می‌توان به تخم‌مرغ اشاره کرد. این خوراکی منبع خوبی از پروتئین و همچنین آنتی‌اکسیدان است که نه‌تنها سلامت بدن‌تان را افزایش می‌دهد، بلکه به‌سرعت، گرسنگی‌تان را برطرف می‌کند.

از خوراکی‌های دیگر که مناسب سفر هستند، می‌توان به ماست، شیره انگور و خرما، ارده،‌ شکلات تلخ و بادام اشاره کرد.

منبع:

healthline

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1885841

دیگر خبرها

  • قوی‌ترین مکمل غذایی و دارویی در طول روز
  • تغذیه صحیح به هنگام سحر و افطار
  • برای باهوش‌تر شدن، این مواد غذایی را بخورید
  • چهار ماده غذایی ارزان و سالم مخصوص سفر
  • ۶ فایده بی‌نظیر خیار؛ خوردن خیار به این افراد توصیه نمی‌شود
  • مواد غذایی سرطان‌زا را بشناسید
  • تغذیه سالم در سفر‌های نوروزی
  • بانک مرکزی اروپا: منتظر موج تورمی مواد غذایی باشید!
  • جوانی پوست شما با این خوراکی‌ها حفظ می‌شود
  • میوه را کی بخوریم؛ با شکم خالی یا پر؟