Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش بولتن نیوز، حسین قناعت کارگردان سینما درباره جدیدترین فعالیت های خود گفت: به تازگی نگارش فیلمنامه فیلم سینمایی «شش قهرمان و نصفی» را به پایان رسانده ام و آن را برای مطالعه به پرویز امیری تهیه کننده و علی عبدی سرمایه گذار تحویل داده و منتظر نظرات آنها هستم.

وی افزود: این فیلم حال و هوای فیلم قبلی ام یعنی «قهرمانان کوچک» را دارد که در جشنواره اصفهان جایزه بهترین فیلم از نظر داوران کودک را گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر «قهرمانان کوچک» را اولین فیلم کمدی رزمی سینمای کودک بدانیم، «شش قهرمان و نصفی»، دومین فیلم با همین مضمون خواهد بود و البته با صحنه های رزمی بیشتر.

قناعت عنوان کرد: «شش قهرمان و نصفی» برای کودکان و نوجوانان ساخته می شود و قهرمانان کودکش بار دیگر تکواندو کار هستند و درصورتی که هزینه بَر نباشد به جز چند صحنه کوتاه در تهران، بقیه فیلم را در شمال کشور جلوی دوربین خواهیم برد.

این کارگردان بیان کرد: در صورتی که شرایط مهیا شود، «شش قهرمان و نصفی» را در فصل پاییز کلید خواهیم زد و امیدوارم که این فیلم هم بتواند با مخاطبانش ارتباطِ خوبی برقرار کند.

وی در پایان با اشاره به زمان اکران «قهرمانان کوچک» گفت: این فیلم حدود یک ماه و نیم دیگر بعد از فیلم سینمایی «سارا و آیدا» روی پرده خواهد رفت.

منبع: بولتن نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bultannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بولتن نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۵۶۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک رهبر انقلاب به قهرمانان کشتی آزاد و فرنگی

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، در پی قهرمانی تیم های کشتی فرنگی و آزاد در مسابقات قهرمانی آسیا در بیشکک قرقیزستان، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در پیامی از جوانان کشتی‌گیر قهرمان صمیمانه تشکر کردند.

متن پیام رهبر انقلاب به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

از جوانان قهرمان کشتی فرنگی و مدال‌آوران کشتی آزاد که با توانایی و اراده‌ی خود دلهای مردم را شاد کردند، صمیمانه متشکرم.

سیدعلی خامنه ای
۲۹ فروردین ۱۴۰۳

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اوزیل: بارسلونا مقصر افت ال کلاسیکوهای اخیر است؛ رئال مادرید می‌تواند قهرمان لیگ قهرمانان شود
  • کرگر: تیمی که قهرمان لیگ قهرمانان می‌شود، لزوما بهترین تیم اروپا نیست
  • امباپه فصل بعد با رئال قهرمان اروپا می‌شود
  • اهمیت بجا آوردن شکر خدا در جلد هفتم کتاب «طعم شیرین خدا»
  • تیم فوتبال اولسان سهمیه جام باشگاه‌های جهان را کسب کرد
  • سبقت 50 میلیون یورویی اتلتیکو از بارسلونا
  • پیام تبریک رهبر انقلاب به قهرمانان کشتی
  • تبریک رهبر انقلاب به قهرمانان کشتی آزاد و فرنگی 
  • پیام تبریک رهبر انقلاب به قهرمانان کشتی آزاد و فرنگی
  • حرف آخر امباپه: قهرمان بشویم هم می‌روم!