Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-16@17:14:14 GMT

طرح نوسازی ناوگان باری کشور کلید خورد

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۳۵۷۸۵۳

طرح نوسازی ناوگان باری کشور کلید خورد

امیر جعفرپور مدیرکل دفتر حمل و نقل عمومی و ترافیک شهری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور اظهار داشت:طرح نوسازی ناوگان باری کشوراز امروز آغاز شد، همچنین در پی اجرای این طرح مقرر شد تا ۲۱ هزار ناوگان باری شامل ۱۹ هزار ناوگان باری سبک و 2 هزار ناوگان باری سنگین و نیمه سنگین نوسازی شوند.

وی افزود: مالکانوسایل نقلیه باریباید برای ثبت نام در طرح نوسازی به سایت تاکسی هلدینگ مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل دفتر حمل و نقل عمومی و ترافیک شهری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: برای وانت بار‌ها وام ۲۰ میلیون تومانی با اقساط ۳ ساله(ماهانه ۶۲۰ هزار تومان) و اقساط ۴ ساله(ماهانه ۴۸۰ هزار تومان) با سود 8 درصد اختصاص داده می‌شود.

وی بیان کرد: همچنین برایناوگان باری سنگین و نیمه سنگینتسهیلات ویژه‌ای در نظر گرفته شده است، در این راستا می‌توان به اختصاص وام ۲۰۰ میلیون تومانی اشاره کرد که این وام با سود ۸ درصد به متقاضیان پرداخت می‌شود.

جعفرپور عنوان کرد: بانک‌های ملی، ملت، صادرات و تجارت در طرح نوسازی به متقاضیان تسهیلات ارائه می‌دهند و همچنین با چند شرکت توافق‌هایی صورت گرفته است.

وی در پایان گفت: برای ارائه تسهیلات بالاتر از ۱۰۰ میلیون تومان، معرفی ۲ ضامن معتبر و برای تسهیلات کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان نیز معرفی یک ضامن معتبر الزامی است.

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۵۷۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز نوسازی ۲۶۰ هزار واحد مسکونی در کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد آئینی مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران از تکمیل ۲۵ هزار واحد نوسازی شده در بافت‌های فرسوده کشور خبر داد و افزود: هم‌اکنون نوسازی بیش از ۲۶۰ هزار واحد در کشور شروع شده و بیش از ۸۲ هزار واحد در کشور بهره برداری شده است.

وی با یادآوری اینکه برنامه امسال این شرکت، آغاز نوسازی ۱۵۰ هزار واحد جدید و بهره برداری از ۱۰۰ هزار واحد نوسازی در سطح کشور است، گفت: با بهره‌برداری از ۲۵ هزار واحد نوسازی شده جدید، ۷۵ هزار واحد دیگر در برنامه تحویل در سال جاری قرار می‌گیرند که انتظار می‌رود تا این رقم افزایش بیشتری یابد.

اجرای بسته تشویقی در ۸۲ درصد مساحت بافت‌های فرسوده شهرها

معاون وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه مشوق‌های شهرسازی که امکان بومی‌شدن دارند در تسریع نوسازی‌ها نقش عمده‌ای ایفا کرده‌اند، توضیح داد: بسته تشویقی شهرسازی برای نوسازی واحدهای مسکونی بافت‌های فرسوده در ۵۲۹ شهر اجرا شده است که اجرای این طرح ۸۲ درصد سطح بافت‌های ناکارآمد و یک چهارم مساحت کشور را پوشش می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین ۲۴۴ شهر بسته تشویقی بومی خود را تدوین کرده‌اند و این بسته‌ها در این شهرها در حال اجراست.

آئینی با یادآوری اینکه در سال گذشته آمار صدور پروانه در ۲۰۳ شهر کشور نسبت به سال پیش از آن افزایشی بود، گفت: بالاترین آمار صدور پروانه در ۱۰ سال گذشته در سال ۱۴۰۲ ثبت شد که این رقم در شهر تهران معادل ۲۳ هزار واحد بوده است.

وی ادامه داد: سهم بافت‌های فرسوده در کل ساخت و سازهای شهری کشور با ۲.۸ درصد رشد به ۲۱.۸ درصد رسیده است.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه استان‌های تهران، خراسان رضوی و اصفهان رتبه نخست تا سوم را در سال گذشته در زمینه نوسازی به خود اختصاص دادند، گفت: از نظر تحقق برنامه بازآفرینی شهری شهرهای تهران، مشهد و کرمانشاه رتبه‌های نخست تا سوم را داشتند.

کد خبر 6080087 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • نوسازی بیش از ۲۶۰ هزار واحد فرسوده در کشور با همت مالکان کلید زده شد
  • آغاز نوسازی ۲۶۰ هزار واحد مسکونی در کشور
  • نوسازی ۲۶۰ هزار واحد در کشور آغاز شده است
  • ارائه تخفیف ۴۰ درصدی برای اجرای طرح کلید به کلید
  • رتبه چهارم گلستان در پرداخت تسهیلات بانکی ساخت و نوسازی مسکن در کشور
  • مردمی‌سازی نظارت بر فضاهای تبلیغاتی کشور کلید می‌خورد
  • شهرداری تهران چطور می خواهد مشکل کمبود اتوبوس را حل کند؟
  • پاسخگویی سامانه ۱۴۱ آذربایجان غربی به بیش از ۳۶هزار تماس تلفنی مردمی
  • طرح بهسازی و نوسازی مزارع پرورش میگو در کشور
  • فصل جدید در نوسازی ناوگان پستی کشور