Web Analytics Made Easy - Statcounter

هر ساله در این روز بزرگ مردم عزیز و ولایتمدار استان اصفهان در حرم مطهر حرم زینب بنت موسی بن جعفر(ع) حضور یافته و به زمزمه عاشقانه مناجات آقا اباعبدالله الحسین(ع) می پردازند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل ازمادحین؛ مراسم روح بخش دعای عرفه در حرم مطهر حضرت زینب بنت موسی بن جعفر(ع) استان اصفهان برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجتبی ایروانی مسئول مراسم ها و ارتباط با هیئات، آستان مقدس حرم زینب بنت موسی بن جعفر(ع)، از برگزاری مراسم روح بخش دعای عرفه در جوار بارگاه ملکوتی خواهر امام رضا(ع) خبرداد.

وی گفت: هر ساله در این روز بزرگ مردم عزیز و ولایتمدار استان اصفهان در حرم مطهر حرم زینب بنت موسی بن جعفر(ع) حضور یافته و به زمزمه عاشقانه مناجات آقا اباعبدالله الحسین(ع) می پردازند.

مسئول فرهنگی آستان با اشاره به استقبال گسترده مردم از این مراسم در سال های گذشته، افزود: با توجه بهاستقبال گسترده مردم عزیز استان از این مراسم در سال های گذشته، امسال امکانات رفاهی و تامین شرایط لازم برای برپایی گسترده این مراسم باشکوه تدارک دیده شده است.

وی تصریح کرد: حرم مطهر حضرت زینب بنت موسی بن جعفر(ع) به عنوان یک قطب فرهنگی، مذهبی، برای ترویج فرهنگ اهل بیت(ع) و سیره اخلاقی آن بزرگواران فعالیت های بسیاری انجام داده است.

ایروانی در پایان از همه مردم شهید پرور استان اصفهان برای حضور در این مراسم دعوت به عمل آورد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۲۰۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک معاون وزیر ورزش به دختران المپیکی

به گزارش خبرگزاری مهر، مریم کاظمی‌پور، در پیامی تاریخ‌سازی دختران قایقران با کسب سه سهمیه ارزشمند المپیک در رشته قایقرانی توسط مهسا جاور، زینب نوروزی و فاطمه مجللی برای حضور در بازی‌های ۲۰۲۴ پاریس را تبریک گفت و نوشت: کسب جواز حضور در مهم‌ترین آوردگاه ورزشی توسط بانوان قایقران کشورمان برای نخستین بار در رشته رویینگ دونفره و دو مدال نقره قهرمانی آسیایی در کشور توسط خانم‌ها مهسا جاور و زینب نوروزی مایه افتخار و مباهات شد.

این موفقیت غرورآفرین که توسط بانوان پرتلاش کشورمان خانم‌ها مهسا جاور، زینب نوروزی و فاطمه مجلل که برای نخستین بار در تاریخ ورزش ایران در رشته رویینگ به دست آمد، حاکی از برنامه‌ریزی دقیق مسؤولان فدراسیون، کادر فنی و مربیان است، را تبریک عرض کرده و از خداوند برای دختران این سرزمین به ویژه ورزشکاران کشورمان در المپیک ۲۰۲۴ پاریس آرزوی سلامتی و موفقیت مسالت دارم.

کد خبر 6085102

دیگر خبرها

  • مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود
  • شصت و پنجمین سالگرد ارتحال آیت الله العظمی بروجردی برگزار شد
  • همایش بزرگ هفته عقیدتی سیاسی در لارستان برگزار می‌شود
  • مراسم معارفه استاندار لرستان برگزار شد
  • اینفوگرافیک/ تو را است معجزه در کف / مواردی که در قرآن معجزه عصای حضرت موسی
  • دعای دفع حشرات؛ مفید برای از بین بردن مورچه، ملخ، موش و…
  • طرح دخترانه «سدنا» در مدرسه علمیه خواهران حضرت زینب(س) میناب برگزار می‌شود
  • کدام دعا نماز را باطل می‌کند؟
  • پیام تبریک معاون وزیر ورزش به دختران المپیکی
  • مراسم عزاداری شهادت حضرت حمزه و حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در قم برگزار می‌شود