Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛ روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بیمه دی؛ در این نشست که با هدف بهبود همکاری بین مجموعه ها برگزار گردید، راهکارهای تعامل بیشتر مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

مهندس بختیاری، مدیرعامل شرکت بیمه دی، ضمن قدردانی از حسن همکاری مجموعه صنعت آب و برق استان لرستان در طی سالیان متمادی، راهکارها و پیشنهاداتی در خصوص چگونگی برقراری تعامل بهتر بین هر دو مجموعه ارائه نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



همچنین مهندس کرم وند، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان لرستان نیز ضمن اعلام رضایتمندی قابل توجه کارکنان صنعت آب و برق در استان از خدمات بیمه دی به نمایندگی از کلیه زیر مجموعه های صنعت، آمادگی کامل خود را جهت انجام کلیه تعاملات، اعلام نمود.

در ادامه، عباسعلی بنی صفار عضو هیئت مدیره و معاون فنی شرکت بیمه دی، سیاست های کلان شرکت بیمه دی را بیان و ابراز امیدواری نمود با بهره گیری از ظرفیت موجود، گامی موثر در ارئه خدمات مطلوب بیمه ای به بیمه گذاران و مشتریان برداشته شود.

در پایان، سایر مدیران و کارشناسان درخصوص مسائل فنی قرارداد تبادل نظر کردند.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۶۹۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی توانمندیهای نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان.

امتداد - محمد شیخ حسینی مدیرعامل بانک توسعه تعاون درآستانه سفر ریاست محترم جمهور به پاکستان، در نشست تخصصی اقتصادی و بانکی در بانک مرکزی کشور پاکستان شرکت کرد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، بانک توسعه تعاون اولین بانک کشور است که برای گسترش همکاری های تجاری و اقتصادی همسو با سیاست ها و برنامه های دولت مردمی، اقدام به برگزاری نشست های تخصصی با بانک مرکزی پاکستان و موسسات فعال در حوزه بانکی و تامین مالی آن کشور نموده است.

شیخ حسینی در این سفر ضمن معرفی بانک و اشاره به ظرفیت های همکاری فی مابین، برضرورت تسهیل تجارت خارجی با کشور پاکستان به عنوان یکی از طرف های تجاری ایران تاکید کرد.
وی با تبیین رسالت بانک توسعه تعاون به عنوان تنها بانک توسعه ای بخش تعاون در کشور به فعالیت های بانک از جمله فعالیت های ارزی که در راستای حمایت از بخش تعاون و تولید انجام می شود اشاره کرد.
این مقام بانکی افزود: پاکستان دارای قرابت فرهنگی، دینی، و تاریخی بسیاری با ایران است، لذا زمینه های بالقوه فراوانی جهت همکاری و توسعه روابط وجود دارد که با همت و تلاش می توان به بهره برداری رساند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • نشست هم‌اندیشی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران با معتمدین معین ایثارگر
  • بررسی بحران بورس در «ناامیدی سم است»/ ساخت مجموعه مستندی درباره صنعت خودرو در ایران
  • معرفی توانمندیهای نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان.
  • نخستین نشست هم‌اندیشی اعضای هیئت علمی گروه‌های آموزشی هنر، ارتباطات و رسانه
  • استان یزد، رتبه نخست ضریب بیمه در کشور
  • نشست هم‌اندیشی اعضای هیئت علمی گروه‌های آموزشی هنر، ارتباطات و رسانه
  • نشست هم‌اندیشی‌ تشکل‌های شاهد و ایثارگر برگزار شد
  • هم‌اندیشی مدیران هیأت‌های رزمندگان اسلام در مشهد مقدس
  • ۱۷۰ کارگر اخراجی شرکت فروآلیاژ ازنا بازگشت به کار شدند
  • پاسخ به نیازهای ناشناخته بیمه‌گذاران بیمه رازی در ۱۴۰۳