Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-24@20:40:40 GMT

برگزاری دومین دوره مسابقات دومینو در قاین/ تصویری

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۵۰۵۹۸۱

برگزاری دومین دوره مسابقات دومینو در قاین/ تصویری

دومین دوره مسابقات دومینو به همت انجمن ابوالمفاخردر سالن سیمرغ دانشگاه پیام نورقاین برگزارشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازنسیم قائن ، دومین دوره مسابقات دومینو در سالن سیمرغ دانشگاه پیام نورقاین برگزارشد.

محبوبه مهدوی مسئول برگزاری این مسابقات گفت: دومین دوره مسابقات دومینو با حضور 15 تیم در گروه سنی آزاد در قاین برگزار شد که تیم های شرکت کننده با 2000 قطعه دومینو به مدت 2 ساعت ایده و طرح های خود را به نمایش گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان این که این مسابقات مهیج در بین جوانان می تواند سرگرمی بسیار خوبی باشد وعلاوه بر این که یک تفریح سالم ومهیج به شمار می رود در هوش واستعداد آنها بسیار موثر است.

مهدوی ضمن تشکر از مسئولینی که در برگزاری این مسابقه با انجمن ابوالمفاخر همکاری داشته اند گفت: متاسفانه ما کمترین امکانات را برای برگزاری این گونه مسابقات در شهرستان نداریم ودز طی 2سال جاری که این برنامه را اجرا کرده ایم با هزاران زحمت ومنت کشیدن قطعات دومینورا از شهرداری بیرجند به امانت گرفته ایم وعلاوه بر این ، مسیر پرخطر این جاده را چندین بار برای این موارد پیموده ایم

وی گفت: این بازی های مهیج خود می تواند در جذب جوانان ونوجوانان موثر باشد وبسیاری از آسیب های اجتماعی را در بین جوانان کم کند ولذا خواسته ما این است که مسئولین شهرستان وبه خصوص شهرداری وشورای شهر قاین در تهیه قطعات دومینو با انجمن ابوالمفاخر همکاری داشته باشند تا بتوانیم در طول سال در چندین نوبت این برنامه های مهیج را به مرحله اجرابگذاریم.

دومین دوره مسابقات دومینو به همت انجمن ابوالمفاخر قاین با همکاری شهرداری وشورای شهر اداره ورزش وجوانان و دانشگاه پیام نور قاین برگزار شد.

در پایان تیم های ابوالمفاخر ، بازیافت و قطره آب بعنوان گروه های برتر، انتخاب و جوایزی به آنها اهدا شد.

در حاشیه برگزاری این مسابقات فرماندارقاین،رئیس اداره ورزش وجوانان وشهردار قاین از برگزاری مسابقات بازدید کردند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۰۵۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش مهارت‌های دیجیتال به ۱۰هزار دانش‌آموز سنندجی

امسال با همکاری آموزش و پرورش ۱۰ هزار دانش‌آموز دوره متوسطه سنندج آموزش مهارت‌های دیجیتال خواهند دید. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، میثم عابدی پیش‌ از ظهر امروز در بازدید از مجتمع نوآوری نور در محوطه دانشگاه پیام‌نور، اظهار داشت: با توجه به برنامه ملی که در وزارت ارتباطات به تصویب رسیده، امسال با همکاری آموزش و پرورش 300 هزار دانش‌آموز دوره متوسطه در حوزه مهارت‌های دیجیتال در سطح کشور آموزش داده خواهند شد. در استان کردستان نیز با توجه به فضا و پتانسیل خوبی که وجود دارد 10 هزار دانش‌آموز دوره متوسطه آموزش دریافت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه این آموزش‌ها در آینده‌ای نزدیک برای معلمان دوره ابتدایی برگزار خواهد شد، افزود: امروز در جلساتی که خواهیم داشت تیم‌های آموزشی را مشخص و به آموزش و پرورش استان جهت آغاز کار معرفی خواهند شد.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به هدف از اجرای این طرح اشاره و تصریح کرد: با توجه به حرکت دنیا به سمت اقتصاد و مها‌رت‌های دیجیتال و ظرفیت بالای کشور، درصدد ترویج و آشنایی بیشتر دانش‌آموزان با این حوزه هستیم، بنابراین این طرح طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در سطح کشور و استان کردستان پیاده‌سازی می‌شود.

به گزارش تسنیم، 32 شرکت دانش‌بنیان مجتمع نوآوری نور دانشگاه پیام نور در حال فعالیت است که امروز 3 شرکت مورد بازدید معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات قرار گرفت، که در این بازدید نقاط قوت و ضعف این شرکت‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/486/

دیگر خبرها

  • ششمین دوره مجلس خبرگان اول خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • برگزاری دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت با حضور رئیس فدراسیون فوتبال
  • تراکتور برای دومین بار، پرسپولیس را صدرنشین لیگ برتر می‌کند؟
  • آموزش مهارت‌های دیجیتال به ۱۰هزار دانش‌آموز سنندجی
  • برگزاری مرحله مقدماتی پانزدهمین و بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم، نهج‌البلاغه و اذان ویژه مجموعه منطقه دو عملیات انتقال گاز ایران
  • برگزاری نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور علی‌نژاد
  • برگزاری پنجمین دوره مسابقات ملی دوچرخه‌سواری جام چشمه سبز گلمکان
  • جدول بیشترین قهرمانی سری آ / اینتر دومین تیم پرافتخار شد
  • برگزاری سمینار کوچینگ ورزش‌های رینگی
  • برگزاری دومین دوره جایزه معماری میرحیدر به میزبانی دانشگاه شهید باهنر