Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@00:14:43 GMT

غرق شدن ۴ جوان در رودخانه کرخه

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۵۶۹۰۶۶

چهار جوان اهوازی که برای فرار از گرما و شنا کردن به رودخانه کرخه در شهرستان حمیدیه روی آورده بودند غرق شدند.

به گزارش ایرنا دادستان شهرستان حمیدیه گفت: این چهار جوان اهوازی عصر سه شنبه در رودخانه کرخه در محدوده روستای ظهر آب این شهرستان در حال شنا بودند که غرق شدند.

علی بیرانوند افزود: 2 نفر از این افراد نجات یافتند ولی از سرنوشت 2 نفر دیگر خبری نیست و به احتمال زیاد در رودخانه غرق شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی گفت: به دلیل تاریکی هوا و خطرات زیاد برای امدادگران امکان اعزام امدادگر تا فردا به منطقه غیر ممکن است ولی به محض روشن شدن هوا غواص و امدادگر به منطقه اعزام خواهد شد.

وی از افراد خصوصا جوانان خواست به هیچ وجه برای شنا کردن به رودخانه های این استان و خصوصا شهرستان حمیدیه مراجعه نکنند زیرا منطقه مناسبی برای شنا کردن تعبیه نشده است.

دادستان حمیدیه همچنین از مسئولان ورزش و جوانان خواست با ساخت استخر و یا مناسب سازی حریم رودخانه ها از غرق شدگی افراد در این استان جلوگیری نمایند.

بر اساس آماری که از سوی سازمان پزشکی قانونی کشور اعلام شده است خوزستان دومین استان در میزان غرق شدگی را در سطح کشور دارد.

بنا به اعلام سازمان پزشکی قانونی در 15 سال گذشته سه هزار و 93 تن در خوزستان در رودخانه ها غرق شده اند.

بر اساس این آمار در برخی سال ها از جمله در سال 1382 آمار غرق شدگی در کشور و خوزستان آمار غرق شدگی بسیار افزایش یافته است.

بر اساس آماری که از سوی اداره کل پزشکی قانونی خوزستان اعلام شده پارسال 135 نفر در خوزستان بر اثر غرق شدگی جان خود را ازدست دادند و در چهار ماه نخست امسال نیز بیش از 30 نفر هنگام شنا در رودخانه ها غرق شده اند.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۶۹۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جسد جوان غرق‌شده در رودخانه سزار لرستان پیدا شد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان لرستان گفت:با تلاش تیم غواصی و نجاتگران جمعیت هلال احمر استان پیکر جوان غرق شده خرم‌آبادی پس از ۱۳ روز در رودخانه سزار محل ایستگاه قطار ۵۰۱ راه آهن از آب گرفته شد.

محمد قدمی افزود:روز ۲۱ فروردین ماه امسال جوانی ۱۷ ساله به قصد شنا وارد رودخانه سزار در آبشار بیشه می‌شود که پس از شیرجه زدن و برخورد با سنگ کف رودخانه اسیر جریان آب شده و غرق می‌شود.

منبع: صدا وسیما

tags # اخبار حوادث سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • نخستین گوساله‌های گوزن زرد ایرانی در پارک ملی کرخه متولد شدند
  • تولد اولین گوساله‌ گوزن زرد ایرانی پارک ملی کرخه در سال جاری
  • برداشت کلزا از مزارع شهرستان کرخه
  • نخستین گوساله‌ گوزن زرد ایرانی در پارک ملی کرخه متولد شد
  • تولد نخستین گوساله‌های گوزن زرد ایرانی امسال در پارک ملی کرخه
  • اولین گوساله‌های گوزن زرد ایرانی در پارک ملی کرخه خوزستان متولد شدند
  • سند دار شدن بیش از ۱۰۰ هزار هکتار از رودخانه‌های کشور
  • جسد جوان غرق‌شده در رودخانه سزار لرستان پیدا شد
  • افزایش ۵۹درصدی غرق شدگی‌ها در فروردین امسال
  • بزرگداشت سردار شهید سید محمد حجازی و سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درشهرستان کرخه خوزستان برگزار شد