Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری یک سارق داخل خودرو و اعتراف وی به ۳۱فقره سرقت در قم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ احمد کرمی اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت داخل خودرو در قم، موضوع در دستور مأموران انتظامی استان قرار گرفت.

به گفته وی تحقیقات در این ارتباط ادامه داشت تا اینکه متهم 28 ساله توسط مأموران کلانتری 16 قم شناسایی و دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس آگاهی استان قم افزود: در ادامه پس از انتقال نامبرده به پلیس آگاهی استان قم در تحقیقات مأموران به 31 فقره سرقت داخل خودرو در قم اعتراف کرد.

کرمی گفت: تاکنون 21 تن از مالباختگان شناسایی و تلاش جهت شناسایی سایر مالباختگان نیز همچنان ادامه دارد.

رئیس پلیس آگاهی استان قم در پایان بابیان اینکه اشیاء قیمتی، اسناد و مدارک اتومبیل و هویتی در داخل خودرو و در معرض دید برای سارقان وسوسه‌انگیز است از رانندگان خواست، از پارک خودرو در نقاط خلوت شهر و گذاشتن هرگونه وسیله بر روی صندلی خودرو و در معرض دید خودداری کنند.

سارقان سگ‌های نگهبان در قم به دام افتادند

کرمی همچنین اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت احشام و سگ‌های نگهبان از داخل قلعه‌های دامپروری در قم، شناسایی و دستگیری سارقان با جدیت در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

به گفته وی تحقیقات در این رابطه ادامه داشت تا اینکه متهم اصلی به همراه دو همدستش توسط مأموران انتظامی کلانتری26 قنوات، حین انتقال پنج رأس گوسفند توسط یک دستگاه پراید مسروقه شناسایی و دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان قم افزود: با تحویل متهمان به پلیس آگاهی استان قم و انجام تحقیقات سرانجام به 17 فقره سرقت سگ‌های نگهبان و احشام از داخل قلعه‌های دامپروری و همچنین سرقت یک دستگاه خودرو پراید در قم اعتراف کردند.

کرمی بابیان اینکه چهار نفر مالخر نیز در این رابطه شناسایی و دستگیرشده‌اند، گفت:سرانجام متهمان پس از تشکیل پرونده جهت انجام سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

انتهای پیام/

R7854/P1377/S6,62/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۸۰۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق باغات و کشف ۵ فقره سرقت در همدان

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ هادی نجفی صالح در تشریح این خبر اظهار کرد: با اعلام چندین فقره سرقت از باغات اطراف همدان مراتب جهت شناسایی و دستگیری سارق در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با تلاش مأموران کلانتری ۱۶ مدنی و رصد تصاویر به دست آمده از دوربین‌های مداربسته فردی در این خصوص شناسایی که پس از هماهنگی با مقام قضائی دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش تمامی اموال سرقتی کشف و به مالباختگان تحویل و با انتقال وی به کلانتری و انجام تحقیقات خاص پلیسی به ۵ فقره سرقت باغات اعتراف کرد.

نجفی در پایان گفت: از همشهریان خواستاریم با گزارش هرگونه موارد مشکوک و ارتباط تلفنی با شماره ۱۱۰ یاری رسان ما در برقراری نظم و امنیت باشند.

کد خبر 6076951

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق و کشف ۶ دستگاه خودرو مسروقه در بابل
  • دستگیری ۳ سارق احشام با ۹ فقره سرقت در اسفراین
  • دستبند پلیس اسفراین بر دستان سارقان احشام
  • پلیس اسفراین بر دستان سارقان احشام دستبند زد
  • دستگیری عامل 29 فقره سرقت قطعات خودرو در شهرضا
  • ۲۵ سارق در عملیات پلیس اصفهان دستگیر شدند
  • دستگیری اعضای باند سارقان خودرو در شیراز
  • سارق مدارس کاشان دستگیر شد
  • انهدام ۲ باند سارقان خودرو در تبریز
  • دستگیری سارق باغات و کشف ۵ فقره سرقت در همدان