Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-29@08:57:09 GMT

علی عسگری چهارمین شهردار شهر گرگاب شد

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۵۹۴۹۷۲

علی عسگری چهارمین شهردار شهر گرگاب شد

عسگری با رأی اعضای شورای شهر گرگاب بعنوان چهارمین شهردار این شهر انتخاب و عهده دار سکان مدیریت گرگاب شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل ازشاهین پرس؛ نرگس بیدرام با تبریک عید سعید قربان از انتخاب شهردار این شهر خبر داد و گفت: اعضای شورای دوره پنجم شهر گرگاب در نخستین گام خود اقدام به انتخاب شهردار این شهر از بین چندین گزینه پیشنهادی برای تصدی این کرسی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نایب رئیس شورای شهر گرگاب، گرگاب را شهر ایثار و شهادت نام برد و افزود: مردم شهید پرور شهر گرگاب شایسته بهترین ها هستند و باید فردی آشنا به فرهنگ شهر و توانمند در اداره مدیریت شهری انتخاب می شد که بتواند با مدیریت صحیح فضای شهر را به لحاظ فرهنگی و عمرانی اداره و به نحو احسن به مردم این شهر خدمت کند.

وی افزود: پس از بررسی های فراوان اعضای شورا در جلسه هشتم شهریورماه سال جاری به اتفاق آرا علی عسگری را به عنوان چهارمین شهردار شهر گرگاب انتخاب کردند.

نایب رئیس شورای شهر گرگاب با اشاره به سوابق مدیریتی علی عسگری اظهار کرد: چهارمین شهردار شهر گرگاب از سال 1387 تاکنون در سمت معاون شهردار این شهر مشغول به خدمت بوده است.

وی همچنین خاطرنشان کرد: اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر گرگاب در اولین جلسه کاری هیئت رئیسه شورا را انتخاب کردند که بر همین اساس مرتضی کاشانی بعنوان رئیس شورای اسلامی، نرگس بیدرام نایب رئیس، رسول شاهرجبیان خزانه دار، زینب حق شناس منشی و غلام حق شناس بعنوان عضو شورای شهر ایثار و شهادت برگزیده شدند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۹۴۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هر روز بر آنارشیسم حمل و نقلی اضافه می‌شود/برنامه ریزی ساماندهی تاکسی‌های اینترنتی+فیلم

نایب رئیس شورای شهر تهران گفت: تاکسی‌های اینترنتی خودشان را تحت مدیریت هیچکس نمی‌بینند و طبیعتا برای مدیریت حمل نقل مشکل ایجاد می‌کند.

پرویز سروری، نایب رئیس شورای شهر تهران در پاسخ به خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو _ فاطمه قدیری در رابطه با مسئله ثبت‌نام رانندگان تاکسی‌های شهری در اپلیکیشن‌های تاکسی‌اینترنتی، عدم حضور آن‌ها در خط‌ها و به وجود آمدن مشکل کمبود تاکسی اظهار داشت: این از موضوعات مهم شهر تهران است، من احساس می‌کنم رفته به رفته و هر روز بر آنارشیسم حمل و نقلی اضافه می‌شود.

وی افزود: به شکلی می‌توان گفت که هرج و مرج حمل و نقلی صورت می‌گیرد. چراکه تاکسی‌های اینترنتی خودشان را تحت مدیریت هیچکس نمی‌بینند و هر قیمتی می‌خواهند می‌گذارند و هر رفتاری را که می‌خواهند انجام می‌دهند که طبیعتا برای مدیریت حمل نقل مشکل ایجاد می‌کند.

سروری بیان داشت: به همین دلیل تلاش‌های زیادی صورت گرفت و وزارت کشور نیز در این رابطه که ساماندهی تاکسی‌های اینترنتی با شهرداری‌ها است موضع گیری خوبی را انجام داد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: ما قطعا در شورای شهر تلاش خواهیم کرد که این نقطه نظری را که وزارت کشور اعلام کرده است با نشست‌ها و جلسات کارشناسی عملی کنیم و حوزه تاکسی‌های اینترنتی را در مدار ساماندهی کل فضای حمل و نقل تاکسی قرار دهیم.

وی پیرامون ورود شورای شهر به این موضوع در سال ۱۴۰۳ اظهار داشت: ما بار‌ها تذکر داده‌ایم و با ورودی که وزارت کشور کرد فکر می‌کنم زمینه حل این مشکل فراهم شده است.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تداوم افتتاح های مترویی منطقه هفت در سال جدید
  • افتتاح خانه خبرنگاران در آینده‌ای نزدیک/ تداوم افتتاح های مترویی منطقه هفت در سال جدید
  • رویکردهای مختلف مشاوره خانواده چیست؟
  • دیدار نوروزی شهردار و اعضای شورای شهر رشت با فرمانده سپاه قدس گیلان
  • برنامه ریزی برای رفع بیکاری در کردستان
  • هر روز بر آنارشیسم حمل و نقلی اضافه می‌شود/ برنامه‌ریزی ساماندهی تاکسی‌های اینترنتی+فیلم
  • هر روز بر آنارشیسم حمل و نقلی اضافه می‌شود/برنامه ریزی ساماندهی تاکسی‌های اینترنتی+فیلم
  • مدیریت‌شهری قزوین پاسخگوی آب‌گرفتگی شهرک دانش باشد
  • دبیرکل و اعضای جدید شورای مرکزی حزب مستقل و اعتدال ایران انتخاب شدند
  • اعضای جدید شورای مرکزی حزب مستقل و اعتدال ایران انتخاب شدند