Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بی باک نیوز»
2024-04-25@07:16:33 GMT

قسط دوم بدهی فدراسیون شطرنج به فیده تامین شد

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۷۱۲۶۸۲

قسط دوم بدهی فدراسیون شطرنج به فیده تامین شد


فدراسیون شطرنج هزینه لازم برای قسط دوم بدهی خود به فدراسیون جهانی را تامین کرد و حداکثر تا فردا آن را به حساب فیده واریز می کند.

مهرداد پهلوان زاده رئیس فدراسیون شطرنج در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام این خبر گفت: اسپانسر فدراسیون شطرنج در مسابقات قهرمانی زنان جهان امروز سه شنبه بخش باقی مانده بدهی خود به فدراسیون را پرداخت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدهی که طی ماه های گذشته رایزنی های زیادی برای دریافت آن داشتیم تا از آن برای پرداخت بخشی از بدهی خود به فیده استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: امروز این بدهی به مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان از طرف این اسپانسر در اختیار فدراسیون شطرنج قرار گرفت. ما هم از این بودجه برای واریز قسط دوم بدهی خود به فیده استفاده می کنیم. برای این موضوع باید به بانک مرکزی مراجعه کنیم و ۲۰۰ میلیون دریافتی را به دلار تبدیل می کنیم. با توجه به زمانی که برای این کار لازم است، حداکثر تا فردا بخش دوم بدهی خود به فیده را پرداخت می کنیم.

رئیس فدراسیون شطرنج با یادآوری اینکه پیش از این ۶۰ هزار دلار به عنوان قسط اول بدهی به حساب فیده واریز شده بود، تاکید کرد: بعد از پرداخت قسط دوم که ۶۰ هزار دلار است، یک قسط بدهی ۶۰ هزار دلاری دیگر می ماند تا در کل بدهی شطرنج ایران به فیده صاف شود. از طرف یک اسپانسر دیگر و همچنین وزارت ورزش قول هایی برای تامین بودجه این قسط باقی مانده گرفته ایم. امیدواریم تا پیش از اتمام فرصتی که از فیده گرفته ایم، این بودجه هم تامین شود.

به گزارش مهر، شطرنج ایران هفته گذشته به دلیل بدهی ۱۲۰ هزار دلاری باقی مانده از میزبانی مسابقات زنان جهان تعلیق شد. البته با رایزنی های نایب رئیس ایرانی فیده، این تعلیق موقتا برداشته شد ضمن اینکه به فدراسیون ایران فرصت دو سه هفته ای داده شد تا بدهی خود را تسویه کند.


منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۱۲۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‏ نپال مغلوب دختران شطرنج‌باز ایران شد

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم بانوان شطرنج ایران پس از تساوی برابر شطرنج‌بازان کشور مغولستان در مسابقات خانتی مانسیسک برابر حریف نپالی قرار گرفت.

آناهیتا زاهدی فر در این دور از مسابقات استراحت کرد و ایرانی‌ها با ترکیب میترا اصغرزاده، ملیکا محمدی، طناز ازلی و پروا بهزاد نظیف موفق به شکست سنگین نمایندگان کشور عراق شدند.

تیم شطرنج بانوان ایران با کسب نتیجه تساوی ۲-۲ برابر شطرنج‌بازان مغولستان و کسب پیروزی قاطعانه ۴ بر صفر برابر نپال هم‌اکنون در جایگاه چهارم جدول رده‌بندی مسابقات قرار دارند. جدول این رقابت‌ها با حضور ۱۵ تیم از ۱۱ کشور در حال برگزاری است.

کد خبر 6085861 زینب حاجی حسینی

دیگر خبرها

  • دختر شیروانی قهرمان شطرنج‌ لیگ برتر کشور شد
  • (عکس) ورزشکار جنجالی مدل شد؛ سارا خادم‌الشریعه روی جلد مجله معروف
  • راهیابی شطرنج باز سمنانی به اردوی تیم ملی
  • قهرمانی نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان کشور
  • قهرمانی تیم نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان
  • باشگاه شطرنج نخبگان گیلان قهرمان لیگ بانوان شد
  • برتری امید‌های ایران در دور دوم شطرنج شهر‌های آسیا
  • پیروزی شطرنج‌بازان ایران در دور دوم شهرهای آسیا
  • ‏ نپال مغلوب دختران شطرنج‌باز ایران شد
  • یک انتصاب در فدراسیون شطرنج