Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@19:06:32 GMT

هتل قائمیه سمنان در مشهد افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۷۲۷۲۹۵

هتل قائمیه سمنان در مشهد افتتاح شد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، هتل قائمیه سمنان با هشت طبقه و دو هزار و 500 متر زیربنا در 35 واحد اقامتی با امکاناتی از قبیل رستوران، آشپزخانه، کافی شاپ و نمازخانه احداث شده است.

سردار سید محمد شاهچراغی فرمانده سپاه قائم استان سمنان در مراسم افتتاح این هتل گفت : هتل قائمیه سمنان به دلیل نزدیکی به حرم مطهر امام رضا(ع) جزء بهترین موقعیت های مکانی در مشهد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فاضل مدیراماکن هتل های سپاه پاسداران در مشهد مقدس نیز گفت : 110 مجموعه از 120 مجموعه هتل های سپاه در مشهد فعال است که در روزهای شلوغ سال ، 95 درصد ظرفیت و در سایر روزهای سال 60 درصد ظرفیت آنها تکمیل است.

هتل قائمیه سمنان که در پشت مهدیه مشهد قرار دارد ویژه بسیجیان است و این افراد می توانند با مراجعه به واحد اردویی و گردشگری سپاه قائم استان سمنان ، اتاق رزرو کنند.


انتهای پیام / ه


جزئیات افتتاح هتل قائمیه سمنان

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۲۷۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود بیش از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار زائر به مشهد

    به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، جانشین رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی امروز در نشست خبری  گفت: روز گذشته  ۸ فروردین ماه بیش از ۴۶۲ هزار نفر به مشهد تشرف داشته‌اند و  همچنین از ۱۵ اسفند تا پایان ۸ فروردین ماه ۷ میلیون و ۸۱۰ هزار نفر به مشهد وارد شده‌اند.   حجت‌الاسلام حجت گنابادی‌نژاد در خصوص ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی خراسان رضوی و مشهد تصریح کرد: سطح اشغال واحد‌های اقامتی در روز گذشته در سطح استان ۵۱ درصد و در مشهد ۶۳ درصد بوده است. وی افزود:‌  از ۱۵ اسفند ماه تا امروز میانگین سطح اشغال واحد‌های اقامتی در سطح استان ۳۹ درصد و در مشهد ۴۱ درصد بوده است. تخفیف‌های ۳۰ تا ۴۰ درصدی که برای اقامت ۱۰ روزه زائران در مشهد در نظر گرفته شده بود تاثیرگذار بود و در حال حاضر ۱۵ درصد از ظرفیت‌های اقامت رسمی مشهد را به خود اختصاص داده است.   وی بیان کرد: امسال علاوه بر تعطیلات ۱۲ و ۱۳ فروردین،  تعطیلات ۲۲ تا ۲۴ فروردین را هم در پیش داریم که ما برای بازگشت زائران در هر دو زمان اوج سفرها  برنامه‌ریزی کرده‌ایم.        

دیگر خبرها

  • ورود مسافران نوروزی به مشهد نزدیک به ۸ میلیون نفر رسید
  • ورود بیش از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار زائر به مشهد
  • چه پروژه‌ هایی در سال ۱۴۰۲ برای تهرانی ها افتتاح شد؟
  • بانوان استان سمنان در اهدای خون بیش از۶ درصد مشارکت دارند
  • تصادف‌های فوتی در استان سمنان ۵۰ درصد کاهش یافت
  • فعالیت های جهادی نوروزی در آرادان
  • بیش از هفت میلیون و ۳۰۰ هزار زائر به خراسان رضوی سفر کردند 
  • سرقت در استان سمنان ۱۰ درصد کاهش یافت
  • آمار تصادفات فوتی در استان سمنان ۵۳ درصد کاهش داشت
  • بیش از ۶ میلیون و ۳۰۰ هزار زائر به خراسان رضوی سفر کردند