Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس آزمایشگاه ملی نقشه‌برداری مغز گفت: اگر چه در اساسنامه این آزمایشگاه بر ایجاد شعب آن تاکید شده است، ولی در حال حاضر اولویت ما بر ارتقای عملکرد شعبه مرکزی آزمایشگاه است.

دریافت 2 MB

دکتر محمدرضا آی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا در خصوص ایجاد شعب آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز افزود: بر اساس اساسنامه این آزمایشگاه، باید نسبت به ایجاد این آزمایشگاه در سایر استان‌ها اقدام شود تا بتوانیم در سایر شهرستان‌ها نیز شعبی از این آزمایشگاه را داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در عین حال خاطر نشان کرد: ولی اولویت ما بر این است که در ابتدا شعبه مرکزی فعالیت خود را به خوبی انجام دهد و در صورتی که تقاضا برای بهره‌برداری از آزمایشگاه افزایش یابد، به راه‌اندازی شعب آن اقدام کنیم.

آی، به بیان چالش‌های موجود در خصوص فعالیت‌های این آزمایشگاه پرداخت و یادآور شد: طبعا تجهیزات این حوزه تجهیزات گران قیمتی است و علاوه بر آن تلاش ما بر این است که بتوانیم آزمایشگاه را به صورت تمام وقت در اختیار محققان قرار دهیم، حتی اگر امکان داشته باشد محققان حوزه‌های مرتبط بتوانند 24 ساعته از خدمات این آزمایشگاه بهره‌مند شوند.

رییس آزمایشگاه ملی نقشه‌برداری مغز اضافه کرد: برای این منظور درصدد هستیم محققان کل کشور را با این آزمایشگاه آشنا کنیم تا بتوانیم از تجهیزات و سرمایه‌های موجود در این آزمایشگاه بهنحوبهینه‌ای استفاده کنیم.

آی، میزان ظرفیت پذیرش محققان در این آزمایشگاه را بسته به روز و ساعت دانست و توضیح داد: در حال حاضر میزان ساعت کاری برای این آزمایشگاه در هفته 44 ساعت است و تاکنون این میزان ساعت کافی بوده است.

این محقق با بیان اینکه پژوهشگران و محققان تا 5 بعداز ظهر هر روز می‌توانند از خدمات این آزمایشگاه بهره‌مند شوند، اضافه کرد: در 2 سال اول یک شیفت کاری برای این آزمایشگاه تعریف شده است؛ ولی برآورد ما نشان می‌دهد که تا در پایان امسال شیفت کاری آزمایشگاه ملی نقشه‌برداری مغز پر خواهد شد و برای سال 97 باید برای دو شیفت کار کردی در این آزمایشگاه برنامه‌ریزی کنیم.

آی، یادآور شد: با روند رشد تحقیقات در این حوزه پیش‌بینی می‌شود که در سال 99 برای 3 شیفت فعالیت باید برنامه‌ریزی شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۴۵۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش شمار پروژه‌های خدماتی در نفت و گاز آغاجاری

مدیرعامل شرکت نفت و گاز آغاجاری از افزایش پروژه‌های خدماتی این شرکت در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش شانا به‌نقل از شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری، جواد ‌تقی‌زاده، مدیرعامل شرکت نفت و گاز آغاجاری، اقدام‌های اداره خدمات مهندسی و ظرفیت موجود در این شرکت را در سطح مناطق نفت‌خیز مطلوب دانست و گفت: همه باید از این ظرفیت برای رشد منطقه و بهره‌مندی خانواده‌ها و همشهریان از ثمره آن استفاده کنیم.

وی با اشاره به آغاز پروژه‌های خدماتی در سال ۱۴۰۲ افزود: در حوزه پروژه‌های خدماتی تا رسیدن به مطلوب فاصله زیادی داریم و امسال باید این عقب‌ماندگی چندساله منطقه را جبران کنیم که این موضوع نیازمند کار و تلاش مضاعف است.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز آغاجاری در تشریح اقدام‌های این شرکت طی سال ۱۴۰۲ گفت: در جریان احداث پروژه بام فرهنگی امیدیه، در کمتر از ۱۰ روز بیش از هزار و ۱۰۰ مترمکعب سنگ‌کاری انجام شد که این کار در نوع خود رکورد محسوب می‌شد.

تقی‌زاده احداث پیست دوچرخه‌سواری ویژه بانوان، احداث خانه‌ بازی‌های دیجیتال ویژه بانوان، احداث کارخانه آسفالت، احداث کارگاه تولید دیوارهای بتنی و... را از مهم‌ترین پروژه‌های در حال اجرا دانست که  امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی نوسازی ناوگان حمل‌ونقل ترابری و تخریب و احداث ۴۸ باب منزل سازمانی فرسوده با نقشه‌های تازه را دو کار بزرگ در منطقه دانست که پارسال محقق شد.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز آغاجاری درباره روند اجرایی پروژه جاده امیدیه به جایزان گفت: در چند ماه پیش بیش از ۱۱ پل که در گذشته ساخته شده بود تخریب و دوباره ساخته شد و بیش از ۱۵۰ هزار مترمکعب خاک‌ریزی و خاک‌برداری دوباره به کار اضافه شد که به‌زودی این پروژه به بهره‌برداری می‌رسد.

دیگر خبرها

  • نانوگرافن پروانه‌ای برای استفاده در حوزه کوانتوم ساخته شد
  • افزایش شمار پروژه‌های خدماتی در نفت و گاز آغاجاری
  • شیوه ناپسند برخی از آزمایشگاه‌ها برای فرار از ورشکستگی!
  • افزایش ده درصدی ارائه خدمات آزمایشگاهی بیمارستان حشمتیه سبزوار
  • تغذیه بد خطر ابتلا به سرطان را افزایش می دهد
  • افزایش شیوع فیبریلاسیون دهلیزی در افراد میانسال
  • روشی که طول عمر شما را بیشتر می‌کند
  • ورزش ممکن است پیری را معکوس کند
  • استان همدان صاحب آزمایشگاه تخصصی ژنتیک شد
  • قند خون بالا و چربی خون با افزایش خطر اضطراب و افسردگی مرتبط است