Web Analytics Made Easy - Statcounter

شیراز-ایرنا- تیم شهید چمران لارستان در مسابقات هندبال بانوان جام باشگاه های آسیا که در ازبکستان در حال برگزاری است از سد تیم هندوستان گذشت و امیدوار به کسب مقام شد.

رئیس هیات هندبال فارس، چهارشنبه به ایرنا گفت: تیم شهید چمران لارستان، عصر چهارشنبه در چهارمین دیدار خود برابر تیم هندوستان با نتیجه 35 بر 24 به برتری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علیرضا پاکدل ادامه داد: هم اینک نماینده کشورمان از چهار دیدار برگزار شده خود 2 پیروزی و 2 شکست در کارنامه دارد و برای قرار گرفتن بر رو ی یکی از سکوهای قهرمانی باید در آخرین دیدار به مصاف تیم AGMK ازبکستان میزبان مسابقات برود و با بُرد زمین بازی را ترک کند.
وی اضافه کرد: این دیدار هفتم مهرماه جاری در کشور ازبکستان برگزار می شود و با پایان یافتن مسابقات در این روز، تیم های اول تا سوم جام باشگاه های آسیا مشخص خواهد شد.
دومین دوره جام باشگاه‌های هندبال بانوان آسیا، به میزبانی تاشکند ازبکستان با حضور 6 تیم ایلی قزاقستان، AGMKازبکستان،شهید چمران لارستان، آلماتی قزاقستان، هندوستان و ازبکا ازبکستان به صورت دوره ای برگزار می شود و هر تیم پنج بازی انجام می دهد.
این مسابقات هفتم مهرماه جاری با تعیین تیم های برتر پایان می یابد.
تیم هندبال بانوان شهید چمران لارستان با کسب عنوان قهرمانی در ایران، به عنوان نماینده کشورمان برای نخستین بار در این مسابقات شرکت کرده است.
7368 /6118
خبرنگار: حمید رضا خلیقی ** انتشار دهنده: پرویندخت پاردسویی شیرازی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۷۷۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الفت با مفاهیم غنی قرآنی از آسیب‌های مدرن اجتماعی جلوگیری می‌کند  

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مراسم اختتامیه چهارمین دوره مسابقات مدبران نور با حضور مسئولان در حوزه علمیه امام علی ابن ابیطالب علیه‌السلام شهر لار برگزار شد.

مهدی زارع، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی لارستان در این مراسم که به‌عنوان یکی از داوران این دوره از مسابقات حضور داشت، اظهار کرد: سطح علمی بالای این دوره از مسابقات نشان‌دهنده استقبال نسل جوان به معارف قرانی بوده و لازم است مسئولان در این زمینه تدابیر ویژه‌ای به‌منظور حضور بیشتر جوانان و نوجوان در این‌گونه برنامه‌ها فراهم کنند.

وی با اشاره به نقش پررنگ دانش‌آموزان و دانشجویان در مسابقات قرآنی گفت: پیوند دانشگاه با مفاهیم غنی قرآنی و حضور دانشگاهیان در این‌گونه مسابقات، نقش بسزایی در مقابله با سیاست‌های دشمنان و بیمه کردن ارزش‌ها و فرهنگ مذهبی و ملی ایران اسلامی دارد.یکی از آثار الفت با قران کریم، توجه به اصول اخلاقی و استاندارد‌های اجتماعی بوده که می‌تواند در جامعه‌پذیری نسل جوان و توده مردم نقش مهمی ایفا کند. نفوذ قران در دل‌وجان جوانان باعث بالندگی و نشاط بیشتر اجتماعی شده و از آسیب‌های مدرن اجتماعی جلوگیری خواهد کرد.

به گزارش آنا، در پایان این مراسم با اهدای لوح سپاس از سوی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان از تلاش‌های قرآنی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی لارستان قدردانی شد. این مسابقات همه ساله با حضور تیم‌های منتخب شهرستان لارستان و با مشارکت دانشگاه آزاد اسلامی لارستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فوتسال قهرمانی آسیا / تاجیکستان راهی جام جهانی شد/ حذف دراماتیک افغانستان
  • تاجیکستان راهی جام جهانی شد/ حذف دراماتیک افغانستان از آسیا
  • اعزام شمشیربازان ایران به مسابقات زون آسیا و انتخابی المپیک
  • تکلیف سهمیه جام‌جهانی در صورت صعود ازبک/ احتمال برگزاری دو فینال
  • مصاف جوانان ایران با میزبان در هاکی روی یخ قهرمانی آسیا
  • بانوان هاکی سالنی با مربی خارجی به آسیا می‌روند
  • انتقال بیمار ۶۸ ساله با بالگرد به شیراز
  • محمودوند: کسب حداقل دو مدال در بخش بانوان دوومیدانی قطعی است
  • الفت با مفاهیم غنی قرآنی از آسیب‌های مدرن اجتماعی جلوگیری می‌کند  
  • کسب سهمیه المپیک پاریس توسط ورزشکاران زنجانی