Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - آيا اين جديدترين نسخه است؟ بله. (مشاهده ساير نسخه هاي Voice Changer)
دانلود نرم افزار تغيير صدا (براي اندرويد)
Voice Changer 1.7 Android

دوست داريد صداي خود را تغيير داده و خود را ساعت‌ها مشغول سازيد؟ بايد اعتراف کنيم که ضبط و تغيير دادن صدا يکي از بهترين و البته خنده‌دار ترين سرگرمي‌ها مي‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


Voice Changer يک نرم‌افزار تغيير صدا براي سيستم‌عامل اندرويد مي‌باشد که نسخه خريداري شده آن را به صورت رايگان در سرزمين دانلود قرار داده‌ايم.
با استفاده از اين نرم‌افزار مي‌توانيد صداي خود را به انواع صدا هاي ترسناک، بچگانه و... تغيير داده و از آن لذت ببريد. افکت‌هاي مختلفي در اين نرم‌افزار وجود دارد که مي‌توانيد از آن‌ها استفاده نماييد.
جهت دانلود اين نرم‌افزار مي‌توانيد به ادامه مطلب مراجعه کنيد. همچنين در ادامه مطلب به ويژگي‌هاي ديگر اين نرم‌افزار اشاره شده و تصاويري هم از محيط داخلي آن قرار داده شده است.





مهم ترين ويژگي هاي نرم افزار Voice Changer :
- نرم‌افزاري براي تغيير صدا در اندرويد
- قابليت تغيير صدا به صدا هاي مختلف
- وجود افکت‌هاي مختلف براي تغيير صدا
- امکان استفاده از صدا هاي ضبط شده به عنوان هشدار و...
مهم ترين تغييرات نسخه 1.7 :
- اضافه شدن افکت‌ جديد گرگ و تطابق با تبلت‌ها
- بهبود عملکرد کلي نرم افزار
- رفع برخي اشکالات نسخه قبلي نرم افزار
نرم افزار تغيير صدا (براي اندرويد) - Voice Changer 1.7 Android را دانلود کنيد:
دانلود نرم افزار (حجم 8.2 مگابايت)
تاريخ انتشار: 96/07/06
سيستم عامل مورد نياز: اندرويد 4.0.3 و بالاتر
تست شده توسط سرزمين دانلود (توضيحات)
ساير نسخه هاي اين نرم افزار
ساير نرم افزارهاي تغيير صدا اندرويد
ساير نرم افزارهاي اندرويد


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۸۳۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دراگون فایر؛ آیا این سلاح لیزری به شکار پهپادهای روسیه در آسمان اوکراین می رود؟(+فیلم و عکس)

عصر ایران؛ مجله تصویری سلاح - بریتانیا می تواند اولین کشوری در جهان نام بگیرد که از سلاح لیزری در یک جنگ واقعی استفاده می کند. آنها قصد دارند نمونه اولیه یک جنگ افزار انرژی هدایت شده لیزری (Laser-Directed Energy Weapon) یا به اختصار ال دی ئی دبلیو (LDEW) به نام "دراگون فایر" (DragonFire) را برای سرنگونی پهپادهای روسیه در اوکراین مستقر کنند.

دراگون فایر یک لیزر نظامی بسیار قدرتمند بریتانیایی است که می تواند تهدیدات هوایی را سرنگون کند. این جنگ افزار در حال حاضر روند توسعه خود را دنبال می کند. در ژانویه 2024، ارتش بریتانیا نخستین آزمایش موفقیت آمیز این سلاح را انجام داد که طی آن سلاح لیزری با موفقیت اهداف هوایی را سرنگون کرد.

پیش از این، ارتش بریتانیا انتظار داشت که دراگون فایر تا سال 2032 در دسترس باشد. با این وجود، گرنت شاپس، وزیر دفاع بریتانیا به تازگی اعلاک کرد که این جنگ افزار احتمالا تا سال 2027 آماده استفاده خواهد بود.

دراگون فایر چه توانایی هایی دارد؟

دراگون فایر نخستین جنگ افزار انرژی هدایت شده لیزری نیست. آمریکا سال هاست که در حال توسعه و آزمایش سلاح های لیزری است. اما تا به امروز، چنین سلاحی هرگز خارج از آزمایش های نظامی استفاده نشده است.

چنین جنگ افزارهایی پرتویی قوی از نور را با سرعتی فوق العاده زیاد به سمت اهداف خود روانه می کنند. این پرتو می تواند هدف را شکافته و بسوزاند تا در نهایت به چندین تکه تقسیم شود.

دراگون فایر نه تنها قدرتمند است، بلکه در زمینه اصابت به اهداف نیز بسیار دقیق است. به عنوان نمونه، این جنگ افزار می تواند سکه یک پوندی را از فاصله یک کیلومتری از بین ببرد. افزون بر این، دراگون فایر می تواند اهداف هوایی را سریع تر و با هزینه بسیار کمتر از موشک ها سرنگون کند.

به عنوان نمونه، در شرایطی که یک موشک می تواند بین چند هزار تا چند میلیون دلار قیمت داشته باشد، یک شلیک لیزری دراگون فایر هزینه ای کمتر از 13 دلار خواهد داشت.

به گفته وزارت دفاع بریتانیا، این بدان معناست که استفاده از جنگ افزار لیزری برای 10 ثانیه به اندازه یک ساعت استفاده از هیتر توسط یک خانواده هزینه در پی خواهد داشت.

جنگ جاری در اوکراین نشان داده است که پهپادهای ارزان قیمت می توانند علیه اهداف با ارزش بالا مانند خودروهای زرهی گران قیمت به کار گرفته شده و آنها را خنثی کنند. این مساله غرب را بر آن داشته تا در صورت وقوع درگیری گسترده تر در آینده نزدیک، به دنبال گزینه هایی مقرون به صرفه تر باشد.

همه این عوامل دراگون فایر را به نامزدی ایده آل برای سرنگونی پهپادهای روسی حاضر در آسمان اوکراین تبدیل می کند. با این وجود، پرسش اساسی این است که...

آیا اوکراین می تواند تا سال 2027 منتظر بماند؟

تا فوریه 2024، نزدیک به 20 درصد از خاک اوکراین زیر کنترل روسیه قرار گرفته است. اوکراین با کمبود سرباز و تسلیحات مواجه است. برخی کارشناسان از جمله کهنه سربازان و تحلیلگران نظامی هشدار می دهند که این کشور ممکن است در سال 2024 یا اوایل 2025 در جنگ شکست بخورد.

اما امکان تغییر این شرایط در صورتی که اوکراین کمک به موقع از کشورهای دیگر دریافت کند، وجود دارد. به گفته نیک رینولدز و جک واتلینگ، دو تحلیلگر نظامی در موسسه خدمات متحد پادشاهی، اگر شرکای اوکراین به ارائه مهمات و پشتیبانی آموزشی کافی برای کند کردن حملات روسیه در سال 2024 ادامه دهند، احتمال این که روسیه در سال 2025 دستاوردهای مهمی داشته باشد، کاهش می یابد. اگر این کشور چشم اندازی برای کسب دستاوردهای مهم در سال 2025 نداشته باشد، تلاش خواهد کرد تا اوکراین را در سال 2026 وادار به تسلیم کند.

در حال حاضر، نیروهای روسیه به طور مداوم به نیروگاه های اوکراین آسیب می رسانند. اینها حملات تصادفی نیستند، بلکه راهبردی به خوبی برنامه ریزی شده است. اگر روسیه شبکه برق را نابود کند، اوکراین در آینده قدرت استفاده از جنگ افزارهایی مانند دراگون فایر را نخواهد داشت.

در حال حاضر، به نظر نمی رسد اوکراین با توجه به نیازهای مبرم خود در موقعیتی قرار داشته باشد که بتواند صبر پیشه کند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: سامانه لیزری با انرژی بالا ؛ تحویل یک سلاح مهم به ارتش آمریکا (+عکس)

دیگر خبرها

  • نحوه به‌روزرسانی Android ۱۵ Beta ۱؛ برجسته ترین ویژگی‌ها و تلفن‌های واجد
  • انفجار در بزرگترین شرکت جنگ افزار سازی انگلیس
  • جاسوسی گسترده دولت لهستان با نرم افزار اسرائیلی
  • نرم‌افزار حسابداری بازرگانی چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟
  • جاسوسی گسترده دولت لهستان با نرم افزار اسرائیلی پگاسوس
  • روز جهانی صدا ۱۴۰۳ + شعار و پوستر World Voice Day 2024
  • چگونه نرم افزار باشگاه مشتریان برای کسب و کار راه اندازی کنیم؟
  • تولید نرم‌افزار خلاصه‌ساز ویدیو توسط دانش بنیان‌ها
  • آیا نرم افزار حسابداری استهلاک پذیر است؟
  • دراگون فایر؛ آیا این سلاح لیزری به شکار پهپادهای روسیه در آسمان اوکراین می رود؟(+فیلم و عکس)