Web Analytics Made Easy - Statcounter

تشییع باشکوه پیکر شهید حججی به مثابه همه پرسی جدیدی درباره تایید سیاست های ایران در منطقه است. به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما، حضور گسترده مردم ایران در مراسم تشییع پیکر شهید محسن حججی، پیامی برای حامیان پشت پرده داعش است. خبرنگار شبکه تلویزیونی المیادین در تهران، درباره مراسم تشییع جنازه شهید محسن حججی در تهران گفت: پایتخت ایران در صحنه هایی بی سابقه، با شهید محسن حججی وداع کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنچه در میدان امام حسین (ع) تهران دیده شد، خلاصه نمادینی از اوضاع ایران اسلامی بود. ایرانیها می گویند این تصاویر مربوط به منطق «پیروزی خون بر شمشیر» است. ایرانیها بر اساس این منطق، در چارچوب اصولی عمل می کنند که به سیاست این کشور و این بار در مقابله با تروریسم تبدیل شده است. در ادامه این گزارش پس از پخش ترجمه بخشی از اظهارات سخنران مراسم تشییع جنازه شهید محسن حججی درباره دست داشتن آمریکا و اسرائیل در پشت پرده حمایت از تروریسم، آمده است: پیش از این مراسم تشییع جنازه، رهبر ایران با خانواده شهید حججی با حضور فرماندهان بلندپایه نظامی دیدار کرد. این مراسم فقط برای گرامیداشت یک شهید نیست، بلکه ترسیم بعضی از عواملی است که ایرانیها را واداشت تا جبهه های نبرد در سوریه شرکت کنند. شعارهای شرکت کنندگان در این مراسم تشییع جنازه، مخلوطی از عزاداری و تهدید بود. یکی از شرکت کنندگان در این مراسم گفت:«این تشییع جنازه پیام روشنی است که مرزها هیچ مفهومی ندارد و تفاوتی بین ایران و سوریه وجود ندارد و ما باید از مقدسات دفاع کنیم و در برابر دشمنان بایستیم.» در ادامه این گزارش آمده است: شهید حججی یکی از صدها شهید ایرانی در سوریه است، اما به نمادی برای این شهیدان تبدیل شد. تشییع جنازه او هم همه پرسی جدیدی درباره سیاست های کشورشان در منطقه بود. این مراسم فقط برای تشییع جنازه یک شهید ایرانی که به دست داعش سر او بریده شد نیست، بلکه فراتر از این، حضور گسترده مردم در این مراسم حامل پیام های متعددی از طرف ملت ایران به حامیان پشت پرده داعش است. دانلود

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۸۴۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر شهید محمدمهدی ایرانمنش در شهر اختیارآباد کرمان تشییع شد

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم تشییع پیکر شهید محمدمهدی ایرانمنش صبح امروز (دوشنبه) با حضور مردم شهیدپرور شهرهای کرمان، اختیار آباد و دیگر نقاط استان برگزار شد.

این نوجوان ۱۳ ساله در حمله تروریستی ۱۳ دی ماه سال گذشته در مسیر گلزار شهدای کرمان مجروح و قطع نخاع شده بود، دوم اردیبهشت ماه پس از بیش از ٣ ماه بستری بودن در بیمارستان پیامبر اعظم کرمان به پدرش که او نیز در حادثه تروریستی کرمان شهید شده بود پیوست.

کد خبر 6085189

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام
  • خواب عجیب دختر فلسطینی | ببینید
  • آگوست لندمستر، کارگری که به هیتلر سلام نازی نداد / مِیِر لانسکی، حسابدار مافیا / دولیتل واکنش آمریکا پس از حمله به پرل هاربر / مراسم تشییع جنازه ژوزف استالین
  • روایت شهادت محسن حججی از زبان پدر و مادرش + فیلم
  • (تصاویر) تشییع و تدفین آخرین شهید حمله تروریستی کرمان
  • تشییع مادر شهید محمدحسین عبدالله نژاد در قائنات 
  • توییت محسن رضایی دباره پیام امام به فرماندهان سپاه
  • پیکر شهید محمدمهدی ایرانمنش در شهر اختیارآباد کرمان تشییع شد
  • تشییع پیکر شهید محمد مهدی ایرانمنش دراختیارآبادکرمان
  • فیلم/ تشییع پیکر شهید محمدمهدی ایرانمنش