Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-23@16:48:10 GMT

خرس روستای صالح آباد کلاله زنده گیری شد

تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۹۳۲۵۲۴

خرس روستای صالح آباد کلاله زنده گیری شد

به گزارش ایسکانیوز، احمد دباغیان مدیر روابط عمومی اداره کل حفاظت از محیط زیست گلستان اظهارکرد: یک قلاده خرس قهوه‌ای که از روز گذشته در جاده عبوری روستای صالح آباد کلاله با رفتار تهاجمی باعث اختلال در رفت و آمد مردم محلی و آسیب رساندن به چند خودرو از جمله دو خودروی نیروهای یگان حفاظت محیط زیست گلستان شده بود، با هماهنگی با دفاتر تخصصی سازمان حفاظت محیط زیست و حضور دامپزشک، بیهوش و زنده گیری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: این خرس برای بررسی‌های کارشناسی و پزشکی در حال انتقال به مرکز اداره کل حفاظت محیط زیست گلستان است.

دباغیان ادامه داد: جنسیت این خرس نر بوده و به گفته کارشناسان حاضر در محل در حدود 200 کیلوگرم وزن دارد.

مدیر روابط عمومی اداره کل حفاظت از محیط زیست گلستان خاطرنشان کرد: رفتار غیر طبیعی و پرخاشگرانه این خرس باعث شد که دامپزشک نسبت به بیهوشی آن اقدام کند.

901

احمد دباغیان گلستان خرس صالح آباد

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۳۲۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت استفاده از کیسه‌های پلاستیکی در گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ، رئیس اداره مدیریت زیست محیطی آب، خاک و پسماند، اداره کل حفاظت محیط زیست گیلان با بیان اینکه از امروز تا ۹ اردیبهشت «هفته زمین پاک» نام گذاری شده است گفت: «مشارکت مردم، ایران در برابر پلاستیک، نجات زمین» شعار هفته زمین پاک است. 
سمانه قربانی با اشاره به اینکه استفاده از پلاستیک برای محیط زیست مضرات جبران ناپذیری دارد، گفت: طبق مطالعات انجام شده پلاستیک ۴۰۰ تا ۵۰۰ سال طول می‌کشد تا در خاک تجزیه شود. 
وی با بیان اینکه پلاستیک بازیافت نمی‌شود، افزود: با ترویج فرهنگ استفاده نکردن از پلاستیک و جایگزینی ساک دستی‌های پارچه‌ای می‌توان محیط زیست پاکی داشت. 
رئیس اداره مدیریت زیست محیطی آب، خاک و پسماند، اداره کل حفاظت محیط زیست گیلان با بیان اینکه ممنوعیت توزیع پلاستیک رایگان در برخی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای گیلان اجرایی می‌شود، افزود: توزیع ساک دستی‌های پارچه‌ای یکی از ویژه برنامه‌های است که در هفته زمین پاک در استان اجرایی می‌شود.
وی با بیان اینکه حفاظت از محیط زیست باید از دوران کودکی و نوجوانی در جامعه نهادینه شود، گفت: در همین زمینه محیط زیست گیلان، مبانی حفاظت از محیط زیست را در سطح برخی از مدارس استان اجرایی کرده است.

دیگر خبرها

  • اجرای طرح اجتماعی پسماند در ۵ شهر و ۱۰ روستای چهارمحال‌ و بختیاری
  • جاری شدن سیل در روستای صالح‌آباد نطنز
  • خسارت بارش باران درشمال اصفهان/سیلاب در روستای صالح‌آباد جاری شد
  • مدیریت اجتماعی پسماند در ۱۵ شهر و روستای چهارمحال وبختیاری
  • ممنوعیت استفاده از کیسه‌های پلاستیکی در گیلان
  • پاکسازی محیط زیست از زباله در سربیشه
  • راه‌اندازی پویش «امروز من بدون کیسه پلاستیکی»
  • (عکس) زنده‌گیری یک راس بره میش وحشی در پردیس تهران
  • تحویل ۲ بره میش وحشی به اداره محیط زیست تایباد
  • زنده‌گیری یک رأس بره میش وحشی در پردیس