Web Analytics Made Easy - Statcounter

قهرمان ووشوی جهان گفت: از امروز فقط به طلای بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتای اندونزی می‌اندیشم.

به گزارش ایسنا، منطقه زنجان، محسن محمدسیفی در حاشیه مراسم استقبال از وی، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: چهاردهمین دوره مسابقات ووشوی قهرمانی جهان با حضور بیش از 60 کشور در کازان روسیه برگزار شد و از سطح کمی و کیفی بسیار بالایی برخوردار بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه کشورهای آسیایی با تمام توان در این دوره از رقابت‌های جهانی حضور یافته بودند، ادامه داد: با توجه به اینکه سال آینده شاهد برگزاری بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتای اندونزی خواهیم بود، لذا کشورهای آسیایی از آوردگاه روسیه به‌عنوان محک جدی خود برای حضوری قدرتمند در بازی‌های آسیایی استفاده کرده و با تمام توان در این رقابت‌ها شرکت کرده بودند.

پرافتخارترین ووشوکار ایران با بیان اینکه کشورهای زیادی در رشته ووشو سرمایه‌گذاری کرده‌اند و همین امر باعث شده است که هر سال کسب مدال در این رشته سخت‌تر از ادوار گذشته شود، تصریح کرد: کسب چهار مدال طلا و یک نقره رقابت‌های جهانی از سال 2009 تا به امروز حاصل تلاش شبانه‌روزی و نیز همراهی مربی ارزنده خودم، رامین موحدنیا بود که این فرصت را برای من فراهم کرد تا امروز در این جایگاه قرار گیرم.

محمدسیفی با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی فدراسیون ووشو برای این مسابقات بسیار خوب بود، افزود: همین برنامه‌ریزی دقیق باعث شده تا تیم‌ملی ایران در مجموع دو بخش تالو و ساندای آقایان و بانوان بالاتر از کشور چین که خود مهد ووشو در جهان است، ایستاده و قدرت اول این رشته در دنیا لقب بگیرد که این خود حاکی از آن است که فدراسیون شرایطی را به وجود آورد که ورزشکاران بتوانند با کمترین دغدغه در این آوردگاه جهانی حضور داشته باشند.

این قهرمان زنجانی خاطرنشان کرد: اولویت امروز من بعد از رقابت‌های جهانی، کسب مدال طلای بازی‌های آسیایی در جاکارتای اندونزی است که امیدواریم با پشت سر گذاشتن تمرینات خوب و حمایت همیشگی مربیان، به این مهم دست یابم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۷۶۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینزاگی: می‌خواستیم همین امشب قهرمان شویم

به گزارش "ورزش سه"، اینتر با برد 2-1 مقابل میلان در فاصله چهار هفته مانده تا پایان فصل قهرمانی‌اش را مسجل کرد و سیمونه اینزاگی اکنون خوشحال‌ترین مربی جهان است.

مربی سابق لاتزیو با هدایت اینتر به قهرمانی سوپرکاپ ایتالیا رسیده بود و همچنین راهی فینال لیگ قهرمانان اروپا هم شده بود اما در دوران حرفه‌ای‌اش هرگز قهرمانی سری A را تجربه نکرده بود.

اینزاگی در نشست خبری این بازی تاریخی گفت:"اسکودتو؛ امشب شب زیبایی است که باید با همه آن را سهیم شد، باشگاه، مدیران، رئیسی که متأسفانه در کنار ما نیست اما بسیار خوشحال است و من آن را احساس کردم. به خانواده ام، همسرم، پدر و مادرم فکر می‌کنم که در این سه سال نقش مهمی داشتند، من از همه آن‌ها تشکر می‌کنم.

چه چیزی شما را بیشتر خوشحال می‌کند؟

این طرفداران، شور و شوق هواداران من را خوشحال می‌کند. من 3 سال را با 6 جام و یک فینال لیگ قهرمانان می‌بینم: تصور کردن آن به این شکل دشوار بود. از بازیکنان تشکر می‌کنم. دوست دارم به قهرمانی در میلان افتخار کنم. بازی کردن از نظر روانی برای آن‌ها آسان نبود و تا آخر تمام تلاششان را انجام دادند، میلان حریف بسیار معتبری در این سه سال بوده و در سال های آینده نیز همینطور خواهد بود.

قطعا روز سختی داشتید، اینطور نیست؟

می‌خواستیم امشب قهرمان شویم. فکر می‌کردم کسی امروز صبح درباره تمرین زیر باران چیزی بگوید، اما هیچ‌کس چنین چیزی نگفت. امروز صبح روی جزئیاتی که بسیار مهم بودند، مانند جای‌گیری‌ها کار کردیم.

چگونه در تاریخ اینتر جای می‌گیرید؟

در روزهای اخیر درباره قهرمانی در میلان به من می‌گفتند... قهرمانی و سوپرجام، امسال خیلی خوب پیش رفت. این کاری است که از خیلی قبل شروع می‌شود، از اولین بازی لیگ قهرمانان اروپا با رئال مادرید. ما سه سال فوق العاده را پشت سر گذاشتیم.

دیگر خبرها

  • محرومیت ۶داور کشتی جهان بخاطر رشوه آذربایجان!
  • کسب نشان طلای بازارهای سهام FEAS توسط کارگزاری مفید
  • تخریب کلامی ستاره جهانی ورزش ایران | اول چند مسابقه قهرمان شو بعد اینطور حرف بزن!
  • گزارش ماندی نایت راو 22 آوریل؛ قهرمان جدید جهان/ اخبار WWE
  • اینزاگی: می‌خواستیم همین امشب قهرمان شویم
  • رقابت آمریکا و اروپا در اوکراین به جنگ جهانی سوم منجر می شود
  • بایرلورکوزن تا آستانه اولین شکست فصل رفت و باز هم نباخت
  • شگفتی‌سازان توقف‌ناپذیر: قهرمان جهان هم قربانی شد
  • شوک دوم به جودو/ شانس حضور در قهرمانی جهان هم از دست رفت
  • سرمربی قهرمان جهان: ایران باید از عنوانش دفاع کند