Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار بسیج از میناب موسوی افراد اعزام شده را شامل تیم های برق کار،لوله کش،کاشی کار و داربست بند جهت برپایی هر چه بهتر و با کیفیت تر موکب قمر بنی هاشم دانست و گفت:این تیم های تخصصی از تاریخ 20/7/96الی 25/8/96 در کربلای معلا اسکان می یابند.

سید مجتبی موسوی افزود:تاکنون اقلام زیادی توسط عاشقان اهل بیت (ع) شهرستان میناب جهت پذیرایی در موکب، شامل بیش از 14تن آرد،2تن برنج،7تن خرماو.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..جمع آوری شده که روز به روز به این آمار افزوده می شود.

موسوی اظهار داشت:در مراسم اربعین امسال ،موکب قمر بنی هاشم روزانه از 1600نفر پذیرایی و به 1500 نفر از عاشقان اباعبدلله اسکان می دهد و یک اکیپ پزشکی جهت رفاه حال زائرین امام حسین (ع) در موکب قمر بنی هاشم مستقر خواهد بود.

عضو هیئت امنا و مسئول مالی،پشتیبانی موکب قمر بنی هاشم ،آدرس موکب را عمود 404 ،مسیر نجف اشرف به کربلا دانست وگفت:انشاالله به عنایت پروردگار و کمک آقا ابا عبدالله بتوانیم در خدمت رسانی به زائرین محترم امام حسین(ع) گام موثری برداریم.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۵۵۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی از خادمین و خیرین موکب باب الحسین (ع) بخش تنکمان

به گزارش جام جم آنلاین البرز، حسین بغدادی فرماندار نظرآباد در مراسم قدردانی از خادمین و خیرین موکب باب الحسین (ع) بخش تنکمان اظهار کرد: جریان استکبار در شرایط سختی قرار دارد که توان مقابله با قدرت نمایی ایران اسلامی و تنومند شدن درختی که نهالش با دستان حاج قاسم و شهید طهرانی مقدم کاشته شد را ندارد.
وی افزود: کشور‌های مختلفی برای مقابله با سیلی محکم ایران اسلامی متحد شدند که هیچ کدام حاصلی جز خفت و خواری نداشتند.
فرماندار نظرآباد با اشاره به پیش رو بودن ایام محرم و اربعین حسینی گفت: حرکت عظیم اربعین که میلیون‌ها نفر از کل جهان با پرچم‌هایی مختلف به سوی یک هدف در حرکت هستند؛ همگی بیانگر این است که ظهور نزدیک است.
بغدادی خاطرنشان کرد: در شهرستان نظرآباد با مردمانی ولایتمدار و متدین و دیندار، هرساله توفیق نوکری و خدمت در آستان اباعبدالله الحسین (ع) را داریم که این درخشش در میان شهر و شهرستان‌های مختلف در نوکری و خدمت رسانی وجود ندارد مگر با همت تک تک شما بزرگوارانی که هرساله در نوکری سیدالشهدا (ع) بهتر از سال پیش اقدام کرده اید.

دیگر خبرها

  • کاهش بار ترافیکی میدان آزادی با تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام
  • کاهش بار ترافیکی میدان آزادی با تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره)/ شمال تهران نیاز به کمربندی دارد
  • برپایی نمایشگاه دست‌های کوچک اندیشه‌های بزرگ در یزد
  • قدردانی از خادمین و خیرین موکب باب الحسین (ع) بخش تنکمان
  • جنایت وهابیت وحمایت انگلیس؛از تخریب بقیع تا قتل‌عام مسلمانان
  • تشریح آخرین خدمات هلال احمر در سیل هرمزگان/ برپایی ۵ کمپ اسکان اضطراری
  • اعلام گروه‌های منتخب جشنواره آیین‌های نمایشی روستایی رضوی
  • اولین کنفرانس ملی مهارت ایران برگزار می‌شود
  • برپایی ۳ اردوگاه اسکان اضطراری در سیستان‌ و بلوچستان و امدادرسانی به بیش از ۱۰۰۰ نفر
  • برپایی ۳ اردوگاه اسکان اضطراری در سیستان و بلوچستان در پی وقوع سیل