Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت فناپ پرداخت در جریان سومین نمایشگاه تراکنش از سرویس کیف پول همراه پاسارگاد با نام کیپاد با قابلیت تراکنش به صورت آفلاین و عدم پرداخت کارمزد رونمایی کرد.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، محمد آجودانی، مدیر پروژه کیف پول همراه پاسارگاد با نام کیپاد در نشست خبری معرفی محصول کیپاد گفت: امنیت در کارت‌های بانکی پایین است و خرید با آنها نیاز به صرف وقت بیشتری دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در کنار کارت‌های بانکی، کارت‌های شهروندی که هم‌اکنون در سیستم حمل و نقل در حال استفاده هستند، باید شارژ بشوند و تنها در چند مکان قابل استفاده هستند اما کیف پول موبایل دیگر مشکلات کارت‌های بانکی و شهروندی را ندارد و یک سیستم نوین، سریع و ایمن برای پرداخت است.

آجودانی با اشاره به وضعیت پرداخت خرد در ایران گفت: تراکنش‌های تا سقف ۵۰ هزار تومان پرداخت‌های خرد هستند و ۸۰ درصد از تراکنش‌ها در ایران زیر ۵۰ هزار تومان هستند که نشان از بازار بزرگ پرداخت خرد در ایران دارد اما برای ساماندهی بخش پرداخت خرد باید سیستمی با کارمزد پایین، سرعت و امنیت بالا در کنار قابلیت کارکرد به صورت افلاین در اختیار داشت تا بتوان از آن به راحتی در هر زمان و مکانی استفاده شود.

وی ادامه داد: کیپاد به عنوان کیف پول همراه پاسارگاد با همکاری بانک پاسارگاد؛ شرکت فناپ پرداخت و ایرانسل این خدمت نوین را ارائه می‌دهد.

مدیر کل پروژه کیپاد در رابطه با بستر پرداخت موبایلی در ایران اظهارکرد: در حال حاضر بیشتر از ۵۰ میلیون موبایل هوشمند در کشور وجود دارد و همین مسئله نشان از زیرساخت مناسبی برای پرداخت موبایلی است.

وی با بیان اینکه استفاده از کیپاد راحت و سریع است، گفت: به منظور استفاده از سرویس کیپاد باید از یک دستگاه موبایل با فناوری NFC با سیم‌کارت NFC شرکت ایرانسل استفاده شود و برای پرداخت نیز کافی است تلفن همراه به یک پایانه پرداخت با فناوری NFC شرکت فناپ نزدیک شود تا پرداخت انجام شود. در حقیقت پرداخت از طریق موبایل با روش غیرتماسی یک حرکت نوین بدون نیاز به رمز عبور است که آینده پرداخت را تغییر می‌دهد.

آجودانی در رابطه با کیپاد تاکید کرد: در صورتی که گوشی خاموش باشد یا در حالت پرواز قرار گرفته باشد، کیپاد قابل استفاده است و کاربر می‌تواند در هر زمانی از آن استفاده کند.

مدیر پروژه کیپاد ادامه داد: بازار هدف برای سرویس کیپاد پرداخت خرد تا سقف ۵۰ هزار تومان است. این برنامه تا ۲۰۰ هزار تومان شارژ می‌شود و می‌تواند برای پرداخت‌های خرد به صورت سریع و امن استفاده شود.

وی در رابطه با این سامانه بیان کرد: کیپاد در حال حاضر آماده شده و در شهر قزوین نیز به صورت پایلوت در پایانه‌های فروش و سیستم حمل و نقل شهری ارائه شده است. با توجه به کاربردی بودن و عدم پرداخت کارمزد در تراکنش برای کاربران به عنوان مزیتی اختصاصی و بزرگ تصمیم داریم کیپاد را گسترش دهیم و این سامانه را در سایر شهرهای ایران پیاده‌سازی کنیم.

آجودانی با بیان اینکه تمامی سامانه‌های پرداخت تولید ایران هستند، گفت: فناپ پرداخت اولین و تنها تولیدکننده تجهیزات پرداخت در ایران است. دستگاه‌های پایانه فروش سامانه کیپاد که دارای فناوری NFC هستند در کارخانه شرکت فناپ پرداخت واقع در منطقه آزاد اروند تولید شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۲۹۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکسازی حاشیه اتوبان تهران - قزوین در دومین روز از هفته زمین پاک

‌به گزارش خبرگزاری مهر، محمد محمودی گفت: در دومین روز از هفته زمین پاک مراسم پاکسازی حاشیه اتوبان تهران – قزوین، حد فاصل شرکت سیمان آبیک با همکاری این شرکت برگزار شد.

وی بیان کرد: این مراسم با هدف فرهنگ سازی با همراهی مدیریت و پرسنل و همچنین میزبانی شرکت سیمان آبیک برگزار شد و باید به صورت یک فرهنگ به صورت ادامه داشته باشد.
رئیس اداره محیط زیست نظرآباد خاطرنشان کرد: در انتهای این مراسم به قید قرعه به افراد حاضر در مراسم جوایزی اهدا و از حضور مدعوین قدردانی شد.

کد خبر 6085386

دیگر خبرها

  • پاکسازی حاشیه اتوبان تهران - قزوین در دومین روز از هفته زمین پاک
  • اصلاح طرح آبیاری قطره‌ای اراضی ۱۷۰ هکتاری آب‌پخش در دولت سیزدهم
  • افزایش ۴۱ درصدی کرایه تاکسی در قزوین
  • ۷۰ درصد تاکسی های قزوین فرسوده هستند
  • معامله امتیاز مسکن ملی در قزوین ممنوع است
  • اجرای پایلوت طرح بازنگری خطوط تاکسیرانی
  • مردم قزوین منتظر بارش باران و وزش باد باشند
  • قزوینی‌ها ۵۱ میلیارد تومان زکات پرداخت کردند
  • پرداخت ۲۴ میلیارد تسهیلات تولیدی به طرح‌های عشایری قزوین
  • مصرف زکات برای رفع مشکلات اجتماعی