Web Analytics Made Easy - Statcounter

تونی گرانده ، دستیار ویسنته دل بوسکه در رئال و تیم ملی اسپانیا نسبت به بازگشت تیم سابقش به کورس قهرمانی لالیگا خوشبین است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تونی گرانده ، دستیار ویسنته دل بوسکه در رئال و تیم ملی اسپانیا نسبت به بازگشت تیم سابقش به کورس قهرمانی لالیگا خوشبین است.

رئال که فصل را خوب شروع نکرده بود، شب گذشته ناکامی هایش را با باخت به خیرونا تکمیل کرد و حالا ۸ امتیاز با بارسلونا فاصله دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گرانده در گفت و گو با مارکا در مورد شانس قهرمانی رئال گفت:

« این یک روند بد برای رئال است ولی از این اتفاقات در فوتبال می افتد. هنوز ۲۸ هفته دیگر باقی مانده و مطمئنم اگر رئال به فرم واقعی خودش رسد، می تواند فاصله ۸ امتیازی با بارسلونا را جبران کند.

معتقدم هواداران نباید نگران باشند. البته واضح است که شکست برای تیمی مثل رئال هیچوقت پذیرفتنی نیست؛ ولی رئال کادر فنی و بازیکنان بزرگی دارد و آنها برای غلبه بر این بحران کنونی، از توانایی کافی برخوردار هستند.»

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۴۷۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ‌سازی لورکوزن؛ تیم‌های رکورددار طولانی‌ترین روند شکست‌ناپذیری در پنج لیگ معتبر اروپایی

فصل رویایی‌ لورکوزن با فتح سه گانه و البته ثبت رکورد شکست ناپذیری تکمیل می شود.

بایرلورکوزن با ژابی آلونسو به سلطه طولانی مدت بایرن مونیخ بر بوندسلیگا خاتمه داد و اولین قهرمانی تاریخ خود در لیگ آلمان را جشن گرفت. کار شاگردان ژابی آلونسو در فصل ۲۰۲۳/۲۴ به پایان نرسیده است؛ آنها به دنبال قهرمانی در جام حذفی آلمان و لیگ اروپا هستند. لورکوزن یک رکورد تاریخی را هم دنبال می کند و آنها می خواهند این رکورد را هم به نام خود ارتقا دهند.

لورکوزن در ۴۳ بازی اخیر خود در همه رقابت ها بدون شکست بوده است. آخرین باخت آنها به حدود یک‌ سال پیش برمی گردد. (باخت ۱-۰ مقابل رم) لورکوزن از این نظر با رکورد تاریخی یوونتوس برابری کرد. آنها در صورت شکست نخوردن در بازی پنج شنبه شب لیگ اروپا مقابل وست هم، اولین تیم در تاریخ پنج لیگ معتبر اروپایی لقب می گیرند که ۴۴ بازی پیاپی‌ را بدون باخت سپری می کنند.

تیم های رکورددار طولانی ترین روند شکست ناپذیری در پنج لیگ معتبر اروپایی

 

از دست ندهید ????????????????????????

جشن قهرمانی بایرلورکوزن در بوندسلیگا هواداران آرسنال از قهرمانی ناامید شدند اینتر مساوی کرد، رکورد تاریخی امتیازات لیگ‌های اروپایی دست‌نخورده ماند حضور فردوسی‌پور در مراسم ختم همسر مالک تراکتور

دیگر خبرها

  • چهره‌ای متفاوت از خونسرد آلمانی؛ خوشحالی کروس بعد از غلبه رئال مادرید بر منچسترسیتی / عکس
  • «زنگ آخر» و «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه»، از تلویزیون
  • سپاهان- ذوب آهن؛ نبرد مورایس و ربیعی در دربی حساس اصفهان
  • (عکس) استوری جنجالی کار دست بازیکن استقلال داد
  •  بازیکن استقلال به خاطر انتشار این استوری احضار شد |‌ عکس
  • احضار بازیکن استقلال بخاطر انتشار یک استوری
  • بررسی روند خصوصی‌سازی سرخابی‌ها در مجله فوتبال
  • تاریخ‌سازی لورکوزن؛ تیم‌های رکورددار طولانی‌ترین روند شکست‌ناپذیری در پنج لیگ معتبر اروپایی
  • 10 تیم اروپایی با بیشترین روند شکست ناپذیری در قرن 21 (+عکس)
  • 10 تیم با طولانی‌ترین روند شکست‌ناپذیری در قرن 21؛ بایرلورکوزن رکورددار شد! / عکس