Web Analytics Made Easy - Statcounter

امروز با هدف بررسی مشکلات و اتخاذ راهکارهای اجرایی رفع نابسامانی‌های موجود در میدان مرکزی میوه و تره‌بار شهر تهران جلسه‌ای با حضور نمایندگان شهرداری تهران اتحادیه در فرمانداری تهران تشکیل شد.

به گزارش ایسنا، احمد اسمعیل‌وند معاون برنامه ریزی فرمانداری تهران در تشریح مصوبات این جلسه به موضوع ساماندهی معابر عمومی در میدان مرکزی میوه و تره‌بار اشاره کرد و افزود: کامیون‌ها و خودروهای حمل بار در این میدان می‌توانند در مقابل حجره‌ها و زیرشیروانی تا دو کامیون توقف داشته باشند اما بیش از دو کامیون و خارج از سقف شیروانی باید ساماندهی انجام می‌گرفت که در این جلسه این موضوع مورد بررسی قرار گرفت و نهایتا مقرر شد با محوریت میدان مرکزی میوه و تره‌بار، نظرات اتحادیه و صنف اخذ شود و نهایتا با نظر کارشناسی پلیس راهور طرح نحوه توقف مازاد خودروهای حمل بار خارج از محوطه شیروانی ارائه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تعیین مکانیزم خالص فروشی در این میدان را یکی دیگر از مباحث مطرح شده در جلسه خواند و افزود: مقرر شد تعیین مکانیسم عملیاتی خالص فروشی در کمیسیون نظارت مطرح شود و نظراتی که در کمیته کارشناسی با محوریت سازمان صنعت، معدن و تجارت عنوان شده جمع‌بندی و کلیات آن به فرمانداری تهران ارائه شود.

اسمعیل‌وند تاکید کرد: در این جلسه مقرر شد که کلیه واحدهای میدان مرکزی میوه و تره‌بار برای نصب اتیکت قیمت ملزم به رعایت قانون شوند و این رویداد با تولیت اتاق اصناف به طور کامل عملیاتی شود. به شکلی که هر کالا به صورت مجزا اتیکت قیمت داشته باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۳۳۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساماندهی و اصلاح نقاط حادثه خیز در میبد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، سیدجمال سجادی پور با بیان اینکه یکی از نقاط حادثه خیز در بلوار بسیج است که به طور مداوم شاهد تصادفات در این بلوار هستیم گفت: برای کاهش تصادف در بلوار بسیج ایجاد سرعتکاه و یا حذف بریدگی در دستور کار شورای ترافیک باشد.


در این جلسه نقاط اعلامی توسط پلیس راهور مورد طرح و بررسی قرارگرفت و مقرر شد؛ پلیس راهور، نقاط حادثه خیز را تکمیل و جهت بررسی و اعلام نظر نهایی درجلسه شورای ترافیک مطرح نماید.


در این جلسه بر آموزش و فرهنگ سازی ترافیک و اولویت رفع نقاط حادثه خیز و پیگیری مصوبات جلسات سال گذشته و تامین پارکینگ ماشین سنگین تاکید شد.

دیگر خبرها

  • فاصله بین قیمت جهانی و بهای واقعی فولاد تولیدی به جیب دولت می‌رود
  • انتقاد از نرخ پایین کرایه های باربری در نسیم شهر اصفهان
  • افزایش قیمت کالاها بدون مجوز قانونی نیست
  • ساماندهی و اصلاح نقاط حادثه خیز در میبد
  • لزوم مدیریت بیماری و آفات درختان سیاه ریشه
  • ساماندهی وضعیت بازارچه‌های مشاغل خانگی در قم
  • لزوم مقابله با گران فروشی در داروخانه‌های قم
  • قیمت حبوبات در میادین و بازارهای میوه و تره بار تهران اعلام شد
  • جلسه ساماندهی اتباع ومهاجرین خارجی استان یزد
  • راه اندازی میدان بار جدید و هشت بازار میوه و تره‌بار