Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل هلدینگ عمران رضوی گفت: ‌‌آستان قدس رضوی‌ پروژه آزادراه مشهد ـ چناران ـ قوچان را احداث می‌کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدسبه نقل از آستان نیوز، مجید نامجو اظهار داشت: مهم‌ترین کاری که هیئت مدیره سازمان اقتصادی در سال 1396 انجام داده، بازنگری ساختار سازمانی سازمان اقتصادی رضوی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس مصوبه هیئت مدیره سازمان اقتصادی که به تایید تولیت آستان قدس رضوی هم رسیده، مقرر شد 7 هلدینگ زیرمجموعه سازمان تشکیل شود تا مسئولیت هدایت راهبردی و تخصصی شرکت‌ها را متناسب با هر رشته تخصصی بر عهده گیرند. در این راستا طی 6 ماهه نخست امسال توسط شرکت‌های تابعه هلدینگ عمران، پیگیری‌های زیادی برای اتمام پروژه‌های در دست اجرا و همچنین اخذ پروژه‌های بزرگ ملی صورت گرفته است.

وی افزود: در برنامه سوم استراتژیک مقرر شده در شرکت‌های تابعه هلدینگ عمران تا پایان سال 1398 طی برنامه‌ریزی دقیق و زمان‌بندی شده، اقداماتی همچون بهبود و چابک‌سازی، واگذاری سهام غیرمدیریتی، استقرار نظام پروژه‌ای، توسعه بازار و ورود به عرصه جدید مناسب همچون کانی‌های فلزی و غیرفلزی صورت گیرد. به طور خلاصه می‌توان گفت حرکت‌هایی در راستای این برنامه در شرکت‌ها صورت گرفته ولی نیاز است که با سرعت بیشتری ادامه پیدا کند تا در زمان مقرر به اهداف مورد نظر دست پیدا کنیم.

نامجو گفت: یکی از شاخص‌ترین پروژه‌های اخذ شده در سال 1396، پروژه احداث آزادراه مشهد – چناران – قوچان است، ویژگی مهم این پروژه، منطبق بودن بر سیاست‌های هفت‌گانه ابلاغی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی است. زیرا سفر زائران محور مذکور بسیار تسهیل شده و به شدت از تلفات جاده‌ای در این مسیر کاسته خواهد شد. از ویژگی‌های دیگر پروژه این است که سرمایه‌گذاری انجام شده در پروژه مذکور توسط آستان قدس رضوی صورت می‌گیرد و بازگشت سرمایه آن از محل دریافت عوارض خودروهای عبوری خواهد بود.

وی با اشاره به برنامه‌های نیمه دوم امسال این سازمان افزود: با توجه به دستور تولیت معزز برای راه‌اندازی هلدینگ‌ها در ساختار سازمان، برنامه‌ریزی برای شکل‌دهی به ساختار ستادی هلدینگ عمران و ایجاد چهار کارگروه تخصصی در زمینه تامین مالی، کاهش هزینه‌ها، اخذ پروژه‌های فرا سرزمینی و تسویه مطالبات انجام شده است. طی برنامه‌ریزی پنج ساله انجام شده، مقرر شده حجم گردش مالی شرکت‌های تابعه هلدینگ عمران به بیش از 2 برابر مقدار فعلی افزایش یابد که نیازمند کار جهشی و جهادی همه کارکنان این هلدینگ در سطح صف و ستاد است. امیدواریم در پایان سال، بخش مناسبی از این برنامه پنج ساله را اجرا کرده و به اهداف آن برسیم.

نامجو عنوان کرد: در جلسات مختلفی که با جناب آیت‌الله رئیسی برگزار شده است، ایشان تاکید زیادی بر اجرای دقیق، صحیح و مطابق با یک برنامه زمان‌بندی شده جهادی داشته و دارند. لذا هلدینگ عمران عزم خود را جزم کرده تا بر اساس توصیه‌های تولیت معزز آستان قدس رضوی و تلاش شبانه‌روزی با رویکرد جدیدی مطابق با تاکیدات مذکور زودتر از برنامه پنج ساله به اهداف تعیین شده برسد و مسیر را برای برداشتن گام‌های بزرگتر با ورود به پروژه‌های فرا سرزمینی و به وسیله تجهیزات و تکنولوژی‌های روز دنیا هموار کند.

انتهای پیام/

R41347/P1377/S6,1188/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۳۹۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌ریزی برای احداث پارکینگ در خیابان شهید چمران قم

مدیر منطقه ۳ شهرداری قم از برنامه‌ریزی برای تملک یک پروژه پارکینگ در خیابان شهید چمران در این منطقه خبر داد.

مهرداد روحانی وزیری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم اظهار کرد: در چند سال گذشته بودجه منطقه سه رشد خوبی داشته است، به نحوی که بودجه سال ۱۴۰۲ منطقه ۴۲۰ میلیارد تومان بوده و این عدد در سال ۱۴۰۳ به عدد ۵۰۰ میلیارد تومان رسیده که در طول سال این عدد افزایش نیز پیدا می‌کند.

وی اعتبار پروژه‌های عمرانی منطقه را در سال ۱۴۰۲ عددی بالغ‌بر ۱۷۰ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: اعتبار در نظر گرفته شده برای پروژه‌های عمرانی در سال ۱۴۰۳ به عدد ۲۷۰ میلیارد تومان رسیده است که پیش‌بینی می‌کنیم این عدد تا ۳۰۰ میلیارد تومان نیز افزایش پیدا کند.

مدیر منطقه سه شهرداری قم با اشاره به پروژه‌های شاخص منطقه سه در سال ۱۴۰۳، خاطرنشان کرد: اجرای تقاطع حافظ که در مرز منطقه سه و شش واقع شده است، تکمیل کننده رینگ ۲۵ کیلومتری فردوسی است، یکی از پروژه‌های شاخص منطقه برای سال جاری بوده که به صورت روگذر طراحی شده است و امتداد آن به خیابان مدرس و میدان زین‌الدین ختم می‌شود و اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان برای آن پیش‌بینی شده است.

روحانی‌وزیری ادامه داد: یکی از اقدامات مهم و پیچیده تملک برای اجرای پروژه است، در منطقه سه نیز تملک خیابان چمران برای پارکینگ را در دستور کار داریم، در کنار تملک پروژه‌های دیگر پارکینگ یکی از پرچالش‌ترین برنامه‌های ما خواهد بود.

وی با تاکید بر تکمیل پارکینگ طبقاتی امام (ره) گفت: این پارکینگ نخستین پارکینگ طبقاتی منطقه است که امیدواریم در سال ۱۴۰۳ تکمیل شود و به بهره‌برداری برسد تا در کنار پارکینگ طبقانی زائر بخشی از کمبود پارکینگ مرکز شهر را رفع کند.

کد خبر 746673

دیگر خبرها

  • بلدیه تهران بعد از ۵۰ سال بازآفرینی شد
  • بازآفرینی بلدیه تهران پس از ۵۰ سال
  • بازآفرینی بلدیه تهران پس از ۵۰ سال + تصاویر
  • مشهد میزبان طرح ملی «زندگی و بالندگی»
  • آغاز احداث پروژه ۳۵۰۰ واحدی مسکن سازمان انرژی اتمی
  • جاده بقمچ در چناران پاکسازی شد
  • فعالیت‌ های مشاوره‌ای آستان قدس رضوی در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد
  • فعالیت‌های مشاوره‌ای آستان قدس رضوی در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد
  • ضرورت تسریع در پروژه احداث موزه دفاع مقدس در خراسان‌رضوی
  • برنامه‌ریزی برای احداث پارکینگ در خیابان شهید چمران قم