Web Analytics Made Easy - Statcounter

وبسایت رسمی برنامه نود - تیم‌های اوسترساندس و اسکیلستونا با بهره‌مندی از لژیونرهای ایرانی در هفته پایانی لیگ برتر فوتبال سوئد به تساوی و شکست رسیدند.

به گزارش وب سایت نود ، امشب (یکشنبه) دیدارهای هفته پایانی فصل 2018 - 2017 لیگ برتر فوتبال سوئد به صورت همزمان برگزار شد که تیم اوسترساندس با حضور 90 دقیقه‌ای سامان قدوس، ملی‌پوش ایرانی در خانه یونکوپینگس به تساوی بدون گل دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوسترساندس با این تساوی خارج از خانه 50 امتیازی شد و با قرار گرفتن در رده پنجم جدول لیگ برتر سوئد از کسب سهمیه فصل آینده لیگ اروپا بازماند.

در دیگر دیدار امشب تیم از پیش سقوط‌کرده اسکیلستونا در حضور 90 دقیقه‌ای علیرضا حقیقی، دروازه‌بان ایرانی در خانه با نتیجه 3 بر یک برابر تیم سیریوس شکست خورد.

در جدول رده‌بندی نهایی لیگ برتر سوئد تیم مالمو با 64 امتیاز جام قهرمانی را به دست آورد و راهی لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده شد. تیم‌های استکهلم و دیوگاردن هم به ترتیب با امتیازهای 57 و 53 در رده‌های دوم و سوم جدول قرار گرفتند. این 2 تیم در فصل آینده لیگ اروپا حضور خواهند یافت.

1004

 

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۵۸۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست تیم فوتبال آلومینیوم از ذوب آهن

در ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس، آلومینیوم با دو گل از ذوب آهن اصفهان شکست خورد. 

در این دیدار که در اصفهان برگزار شد تلاش دو تیم در ۹۰ دقیقه گلی را در بر نداشت تا اینکه در وقت‌های تلف شده این تیم میزبان بود که با ضربه فردین یوسفی به گل رسید و ۵ دقیقه بعد در غفلت مدافعان آلومینیوم، محمد جواد محمدی دومین گل ذوب آهن را به ثمر رساند.

بدین ترتیب نماینده لیگ برتری فوتبال استان مرکزی با همان ۳۰ امتیاز قبلی در خانه دهم جدول رده‌بندی باقی ماند و ذوب آهن ِ۳۳ امتیازی با یک جهش سه پله‌ای خود را تا خانه هفتم جدول بالا آورد.

آلومینیوم سازان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال باشگاه کشور، چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت در اراک با فولاد خوزستان مسابقه می‌دهند.

پیش از دیدار هفته بیست و پنجم لیگ برتر، شاگردان مجتبی حسینی جمعه ۷ اردیبهشت، در جام حذفی میزبان پرسپولیس تهران هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • شوشتری: ارزش تساوی در خانه گل‌گهر اندازه برد بود
  • تاس فولاد بد نشسته، خوب بازی کن!
  • حسرت بزرگ چهار تیم لیگ برتر در سال 1403!
  • دورتموند ۱ - ۱ بایرلورکوزن/ روند شکست‌ناپذیری شاگردان آلونسو در ثانیه‌های پایانی حفظ شد+ فیلم
  • هفته ۲۴ لیگ برتر فوتبال؛ برتری خانگی ذوب آهن مقابل آلومینیوم
  • پس از شکست ۳-۰ خانگی مقابل لچه؛ ساسولو در آستانه سقوط به سری بی
  • شکست تیم فوتبال آلومینیوم از ذوب آهن
  • هفته ۲۴ لیگ برتر/ پیروزی خانگی ذوب آهن مقابل آلومینیوم
  • هشدار جدی به مسعود شجاعی و هوادار!
  • تساوی تیم میلاد محمدی و شکست خانگی کایسری‌اسپور