Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس فدراسیون ژیمناستیک گفت: برای بازی های آسیایی جاکارتا تدارک مفصلی دیده ایم و اردوهای منضبط تیم ملی به صورت متمرکز از شهریور ماه تشکیل شده و همچنان ادامه دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

صبح دیروز روسای ۴ فدراسیون ورزشی در جلسه مشترک ستاد عالی بازی های آسیایی و المپیک با وزیر ورزش و جوانان شرکت کردند و ضمن ارائه گزارشی از وضعیت فدراسیون های خود شانس کسب مدال رشته های مذکور در بازی های آسیایی را تشریح کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زهرا اینچه درگاهی رییس فدراسیون ژیمناستیک بعد از پایان این جلسه اظهار داشت:

این جلسه در مورد بازی های آسیایی جاکارتا بود و پیش بینی‌های فدراسیون‌ها برای این مسابقات اعلام شد و اینکه در صورت موافقت در بازی های آسیایی جاکارتا به چه شکلی خواهد بود و تخمین از موقعیت ها و جایگاهی که می توانند داشته باشند.

وی همچنین درباره ژیمناستیک به عنوان یکی از رشته‌های پایه که در مسابقات حضور خواهند داشت خاطرنشان کرد:

ژیمناستیک ورزشی دیربازده است. فکر می کنم ثبات و پایداری در ژیمناستیک یکی از اصولی است که مورد نیاز است و از برنامه هایی است که باید در طول زمان استمرار داشته باشد تا زمانی که به نتیجه برسد. یکی از تلاش های ما در بدو ورود این بود که ساختار و چارت با برنامه ریزی های فدراسیون ها مطابق با چیزی که در جهان جریان دارد انجام دهیم و برنامه ها به گونه ای باشد که اگر بعد از ۴ سال فرد دیگری جایگزین شد ادامه دهنده این راه باشد نه اینکه برنامه را به صفر برساند.

زهرا اینچه درگاهی گفت:

علمی بودن و اصولی بودن و به روز بودن این گارانتی را ایجاد می کند که انشالله در طول زمان پایدار باقی بماند. برنامه های فدراسیون ژیمناستیک برنامه هایی است که مقداری برای المپیک ۲۰۲۰ دیر شده است اما تلاشمان را همچنان می کنیم و برای بازی های آسیایی جاکارتا تدارک مفصلی دیده ایم و اردوهای منضبط تیم ملی به صورت متمرکز از شهریور ماه تشکیل شده و همچنان ادامه دارد. پیش بینی اردوهای خارج از کشور هم داشتیم و انشالله مجموع این‌ها این امیدواری را ایجاد می کند که رتبه ای را بین ششم تا هشتم کسب کنیم.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۷۸۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌ریزی برای تولید ۱۰۰ هزار تن گوشت مرغ در لرستان

به گزارش خبرنگار مهر، سید عماد شاهرخی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: با فعال‌شدن ۱۶ واحد مرغداری حدود هشت هزار تن گوشت مرغ در استان تولید شد که حدود پنج هزار تن برای مصرف استان و سه هزار تن برای صادرات به سایر استان‌ها در نظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: در ابتدای ۱۴۰۲ تولید گوشت مرغ استان حدود ۷۳ هزار تن بوده که طی یک برنامه مدون دوساله سعی داریم این عدد را به ۱۰۰ هزار تن افزایش دهیم، در پایان سال ۱۴۰۲ این مقدار به بیش از ۹۰ هزار تن تولید رسیده و در تلاشیم آن را در سال جهش تولید به بیش از ۱۰۰ هزار تن تولید برسانیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان، گفت: با پیگیری صورت‌گرفته از اول فروردین تا ۲۹ فروردین‌ماه حدود ۳.۹ میلیون قطعه جوجه‌ریزی صورت‌گرفته و پیش‌بینی می‌شود که این مقدار تا پایان ماه به حدود چهار میلیون برسد.

کد خبر 6081594

دیگر خبرها

  • کاهش شانس ژیمناست تاریخ‌ساز ایران برای کسب سهمیه المپیک
  • بررسی ادامه تحصیل از کارشناسی به دکتری علوم آزمایشگاهی در کمیته‌های تخصصی
  • برنامه‌ریزی برای تولید ۱۰۰ هزار تن گوشت مرغ در لرستان
  • قضاوت ۲ داور کشورمان در جام جهانی قطر
  • به‌دنبال حضور در بازی‌های آسیایی و المپیک ۲۰۲۸ هستیم
  • خیرخواه: دنیا به ژیمناستیک ایران احترام می‌گذارد
  • دنیا به ژیمناستیک ایران احترام می‌گذارد
  • همکاری فنی بنیاد مسکن گلستان در منطقه آزاد اینچه‌برون
  • فدراسیون کاراته سال پرترافیکی دارد؛ از مسابقات آسیایی تا رقابت‌های قهرمانی جهان
  • فدراسیون کاراته سال بسیار پرترافیکی دارد؛ از مسابقات آسیایی تا رقابت‌های قهرمانی جهان