Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل صدا و سیمای مرکز اردبیل از اضافه شدن دو بخش خبری جدید تلویزیونی و دو بخش خبری رادیویی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما از اردبیل , علی ملااحمدی بعد از ظهر امروز در دیدار با خبرنگاران باشگاه خبرنگاران جوان و خبرنگاران آزاد شهرستان‌ها و مدیران و معاونان خبر اردبیل اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌های انجام یافته یک بخش خبری زنده تلویزیونی و یک بازپخش خبری تلویزیونی به مجموعه اخبار سیما و دو بخش خبری رادیویی به مجموعه اخبار صدا اضافه می‌شود تا از این طریق بتوانیم اطلاعات و گزارش‌های به روز را در اختیار مخاطبان قرار دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل صدا و سیمای استان اردبیل از برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی دفاتر خبری در برخی شهرستان‌های استان خبر داد و افزود: پیش‌بینی شده تجهیزات لازم در اختیار خبرنگاران آزاد و خبرنگاران باشگاه قرار بگیرد تا بتوانند بدون هیچ دغدغه‌ای فعالیت‌های خبری را ادامه دهند.

وی با تاکید بر اصل  بی طرفی و رعایت امانتداری و صداقت در تهیه خبر تصریح کرد: یکی از اولویت‌های اساسی صدا و سیمای اردبیل به ویژه خبر معرفی ظرفیت‌های استان در بخش‌های مختلف است تا بتوانیم از این طریق قابلیت‌های استان اردبیل را به همگان معرفی کنیم که این امر می تواند در جذب گردشگران داخلی و خارجی داشته باشد.

 

مدیرکل صدا و سیمای استان اردبیل افزود: خبرهای شهرستان‌ها به ویژه ائمه جمعه، نمایندگان مردم در مجلس و مسئولان و ظرفیت شهرستان‌ها باید به طور مناسب از خبر اردبیل پخش و معرفی شود.

وی بیان کرد: خبرنگاران باشگاه خبرنگاران جوان و خبرنگاران شهرستانها و بخش های استان ظرفیت‌های مناسبی برای منطقه هستند که باید از این ظرفیت‌ها برای ارتقای کیفی خبر استان استفاده شود.

ملااحمدی اظهار کرد: شان و منزلت خبرنگاران شهرستان‌ها و مسئولان صدا و سیما باید در جلسات و برنامه‌های مختلف مورد اهمیت قرار بگیرد چرا که جایگاه صدا و سیما بالاست و نباید این جایگاه خدشه دار شود.

مدیرکل صدا و سیمای استان اردبیل از برنامه‌ریزی برای برگزاری دوره‌های آموزشی حرفه‌ای خبرنگاری و تصویربرداری در صدا وسیمای اردبیل خبر داد و بیان کرد: نیاز است که با استفاده از اساتید مجرب بتوانیم سطح علمی خبرنگاران و تصویربرداران را ارتقا دهیم.

ملااحمدی از پیگیری مشکلات خبرنگاران شهرستانها و بخش ها و باشگاه خبرنگاران جوان استان خبر داد و افزود: تمام تلاش خود را به‌کارمی‌گیریم تا مشکلات بیمه‌ای و سایر دغدغه‌های خبرنگاران را برطرف کنیم.

اضافه شدن 4 بخش خبری جدید به اخبار صدا و سیمای مرکزاردبیل اضافه شدن 4 بخش خبری جدید به اخبار صدا و سیمای مرکزاردبیل اضافه شدن 4 بخش خبری جدید به اخبار صدا و سیمای مرکزاردبیل اضافه شدن 4 بخش خبری جدید به اخبار صدا و سیمای مرکزاردبیل اضافه شدن 4 بخش خبری جدید به اخبار صدا و سیمای مرکزاردبیل اضافه شدن 4 بخش خبری جدید به اخبار صدا و سیمای مرکزاردبیل اضافه شدن 4 بخش خبری جدید به اخبار صدا و سیمای مرکزاردبیل اضافه شدن 4 بخش خبری جدید به اخبار صدا و سیمای مرکزاردبیل اضافه شدن 4 بخش خبری جدید به اخبار صدا و سیمای مرکزاردبیل اضافه شدن 4 بخش خبری جدید به اخبار صدا و سیمای مرکزاردبیل اضافه شدن 4 بخش خبری جدید به اخبار صدا و سیمای مرکزاردبیل اضافه شدن 4 بخش خبری جدید به اخبار صدا و سیمای مرکزاردبیل اضافه شدن 4 بخش خبری جدید به اخبار صدا و سیمای مرکزاردبیل اضافه شدن 4 بخش خبری جدید به اخبار صدا و سیمای مرکزاردبیل

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۹۶۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی ظرفیت‌های ِصداوسیمای کرمان برای اجرایِ طرحِ مولدسازی

 به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان قائم مقام رسانه ملی در امور اقتصادی  درسفر به کرمان از برخی از اموال ، دارایی‌ها و ظرفیت‌های صدا و سیمای مرکز کرمان از جمله ساختمان جدید در حال احداث این مرکز بازدید کرد.
حسین رضی گفت در این سفر ظرفیت‌های اقتصادی و امکاناتی که در استان کرمان در اختیار صدا و سیما است بررسی می‌شود تا در طرح مولدسازی  استفاده  شود.
وی افزود در تلاشیم تا ظرفیت‌های بالقوه را به بهره‌برداری برسانیم تا از این محل شبکه استانی توسعه یابد و از منابع استفاده بهینه شود..
قائم مقام سازمان صدا و سیما در امور اقتصادی در ادامه در باره ساختمان جدید صدا و سیمای مرکز کرمان گفت با توجه به هزینه‌هایی که تاکنون در این سایت ۱۴ هکتاری انجام شده باید سرعت انجام کار افرایش یابد که این موضوع از محل منابع استانی، سازمان برنامه بودجه و سازمان صدا و سیما با پیگیری متولیان قابل انجام است.
رضی در این روز از برخی از دارایی‌های صدا و سیمای مرکز کرمان هم بازدید کرد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

دیگر خبرها

  • ضبط مناظره‌های تلویزیونی در صدا و سیمای مرکز فارس آغاز شد
  • آغاز ضبط مناظره‌های تلویزیونی در صدا و سیمای مرکز فارس
  • قرعه کشی پخش مناظره‌های انتخاباتی صدا و سیمای اصفهان
  • مراسم قرعه کشی پخش مناظرات نامزد‌های انتخاباتی در صدا و سیمای لرستان
  • قرعه کشی پخش مناظره های انتخاباتی صدا و سیمای اصفهان
  • آزادی ۲ زندانی جرایم غیرعمد به همت اهالی رسانه
  • آغاز ضبط مناظرات دور دوم انتخابات؛ اوایل هفته آینده در لرستان
  • رونمایی از مستند روایی «معجزه مادری» در بوشهر
  • جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی پنجم اردیبهشت
  • بررسی ظرفیت‌های ِصداوسیمای کرمان برای اجرایِ طرحِ مولدسازی